Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 07:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 12:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
Dobrý deň . Cez víkend som skladal simsona naspäť. Ale problém je že keĎ naštartujem tak vôbec nejde do otáčok prikladám viedo http://www.youtube.com/watch?v=in59oht2eCg&feature=youtu.be Neviete čo je s tým som už fakt zúfalý vďaka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 12:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
ked to hentak ide na sytič tak máš zapchatú hlavnú trysku. prípadne ešte + k tomu ti to niekde saje falšný vzduch.

dokladne rozober vyčisti karburator a daj vedet.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 12:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
Skúšal som už dva karburátory ale stále to isté. Možno sú obidva zanesené skúsim ich ešte raz prečistiť . Pred rozobraním mi to šlo v pohode. Nemôže to byť ešte niečim iným ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 12:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
čo všetko si rozoberal?

ešte by to mohol byt predstih uplne mimo.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 12:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
S motorom som nič nerobil iba som vymenil spojkové lamely. Mám tam takéto zapaľovanie http://www.simsonviglu.cz/?sekce=elektrika&clanek=14 Nemohol sa trocha vychýliť tem trimr a prešteľovať mi zapaľovanie ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 13:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
ked si mal lavu stranu rozobratu nevšimol sisi v akom stave je gufero na kluke od strany spojky?

BTW máš možnost skusit tam iny tyristor? sam od seba sa ti ten trimer nemohol preštelovat a až taký zásadný vply že by sa motorka nerozbehla ten trimer určite nemá.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 14:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Stopro to bude karbec, tohle by zapalko neudělalo, stejnak tak by jsi to ani nemusel nastartovat :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 14:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
Guferá boli menené nedávno . Na kľuke konkrétne je SKF . A ten tyristor nemám možnosť sa k nemu dostať . Na ten karburátor som sa pozeral a je to karburátor 16n11. Čistil som ho kompresorom všetko sa zdalo byť ok len tá druhá dierka napravo od strany filtra neni síce zapchatá ale vzduch ide cez ňu ťažko. Bude to tým ? Alebo ešte nejaké rady ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 14:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
ešte ma napadlo že som mohol prehodiť káble ktoré idú z dynama


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 14:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
karburator sa rieši tak že ho zhodíš dole z valca. 2xM6 matica.

dáš dole misku 2xM4šroby

odmontuješ trisku mosadná trubička. v nej su dve dierky jedna je axialna a jedna radialna. bezpodmienečne musia byť čisté. najlepšie prepchat medenny dratom a aj vyšparkat.
sitičova tryska je len taky tenky mosadzny srobik z durch dierou a drzkou na srobovak. opatrne povoluj ked je kusnuty lahko sa orve.

dalej može byt voda na dne karburatora alebo iny bordel. pri skladani daj pozor na tesnenie.

tie "dierky" v jeden najdeš zapustený šróbik to je nastavovaci šrobik pre bohatost zmesy a druhé je preplach ked je v karburatore vysoka hladina tak si tade odcvrkne. za bežných okolností od tial nesmie ist nič. jedine že by si motorku naklonil skoro az po stupacku.

stlaceny vzduch cisti OK ale tuto je skor na mieste miska z benzinom a maly stetec.

BTW káble keby si poprehadzoval tak to nejde vobec ale tažko povedat čo všetko si mohol poprehadzovat? a vlastne načo si to prehadzoval ked pises ze ti to robil od vymeny spojky.

tu si pozri ako ma byt motorova elekrika zapojena.
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=5901&start=105

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 18:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
No takže karbec bol v poriadku len som mal poprehadzované káble . :mrgreen: A ešte že preto som to mal rozobraté nakoľko som aj farbil rám a tak som zapaľovanie odpojil a s motorom som robil na stole. Tak vďaka za váš čas 8)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2013, 06:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
by ma zaujmalo čo z čím si prehodil že si to vytunil do hentakeho stavu. Len tak do budúcna by ma to zaujmalo.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 květen 2013, 23:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 květen 2013, 19:55
Příspěvky: 9
No asi som zapojil zlú cievku :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 květen 2013, 18:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 květen 2013, 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Smržovka
ahoj,zdravím všechny:nechci zakládat nové téma.a k věci.
koupil sem před týdnem klasiku skútra SR50/1C-CS r.v 90,12V,bezkontaktní zapalování.,na dojíždění do zaměstnání,koupil sem ho v žalostném stavu,takže sem natahal polovinu elektriky a celkem bych ocenil,kdyby měl někdo rozepsané schéma,kam který kabel vede z obou konektorových krabiček,páč z el.schematu DP je to velice špatně patrné a navíc to jejich výchdoněmecké značení kabelú je šílené.jedná se mi opravdu jenom o obě konektorové krabičky na držáku tyristor. zapalování....
po té,jestli se k tomuto typu motorky opravdu montoval typ karburátoru 16N1, a pokud ano jaké je jeho orygo tryskování(já sem měl hl.tryska-70 sitič-60)a jestli v sitičovém šoupátku má byt zastrčen takový gumový špunt,nebo né.
karbec sem vyčistil vyfoukal tlak.vzduchem a složil.
no a k tomu hlavnímu:motor sem kuchnul vyčistil dal nové gufera,ložiska byla dobrá jinou kliku(páč púvodní byla po smrti),válec s pístem neměl moc naběháno(nebyl poškrábaný a neměl v horní uvrati hranu,známka opotřebení),bloky motoru sem na rovné ploše na smirku srounal,nové tesnění všude.
složil dal novou svíci,a chová se stejně jako na tom videu v úvodu tohoto tématu,po té sem na karbci (pro jistotu též na smirku a rovné ploše srovnal přírubu a po té i několikrát přetryskoval a srále stejné chování motoru. v zapalování byla namontována nová vysokonapětová cívka, a natažená kabeláž(dělal to dobrý elektrikář,takže skoro stopro to dobře zapojil ještě dodal plánek co který kablík nahrazuje púvodně).
co mě překvapuje je strašně mokrá svíce a z výfuku černá karbonova kapalina(prostě špatně spálený benzín).
takže ted už to vidím už jkenom na závadu tyristoru a nebo vysokonapětové cívky,....
kdyby indučka tak to nechitne vúbec a nebo jenom někdy,kdyby karbec tak je sucho na svíci a nebo je namontovaný jiný a dává hodně benzinu. takže už jenom zapalování....
na falešný vzduch to v sání a nebo na karterech nevidím.
sem sice vyučen automechanik ale v motorkách sem se naposledy vrtal už před 25lety a navíc jenom v Jawinách, nanich to bylo daleko jednodužší :lol:
já moc díky za rady a pomoc :D

_________________
Simson SR 50 r.v.91,Malaguti Grizzli12 50ccm,Jawa-250/559 Panelka,
motokolobrnda Nitro Scoters 49 ccm v plné palbě a na hraní od kamarádú z Čajna
Volvo V70 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 květen 2013, 08:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
tak jedno po druhom.

motorovu elektriku som rozpisoval do podrobna tu:
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=5901&start=105

ano montoval sam tam aj hentaky karburator

origo tryska je 70tka s ihlou na strednom zareze

gumový špunt musí držať v sytičovom šupátku. ak nedrží a je len padnutý v karburatore tak ti to tade saje falošný vzduch a može to byt koren urazu. Najlepšie je kupit novu gumičku, všetko odmastit a jemne ju tam prilepit napr chemoprenom.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 188 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 16 Queries | GZIP : On ]