Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SPATNE JDE DAT 1STUPEN
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 18:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 duben 2006, 14:50
Příspěvky: 88
Bydliště: Jablonec nad Nisou
njak mi moc dobre nejde dat jednicka msuim s tim bud trochu popojet a nebo povolit spojjku trochu a pak to tam cvakne ale kamosovi na simosnu to normalne funguje tak prosim poradte...!!! :(

_________________
SIMSON S51 Enduro 12V,zelená barva,rok výroby 1889...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 19:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Sešteluj si pořádně řazení a spojku. :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 duben 2006, 14:50
Příspěvky: 88
Bydliště: Jablonec nad Nisou
mirek999 píše:
Sešteluj si pořádně řazení a spojku. :wink:


ok diky

_________________
SIMSON S51 Enduro 12V,zelená barva,rok výroby 1889...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
mirek999 píše:
Sešteluj si pořádně řazení a spojku. :wink:


ked mu ide medzi ostatnimi richlostami normane preradovat tak by som v spojke chybu nehladal ale to si uz kazdy spozna sam ci ma OK spojku.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 06:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 duben 2006, 14:50
Příspěvky: 88
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Lunek51 píše:
mirek999 píše:
Sešteluj si pořádně řazení a spojku. :wink:


ked mu ide medzi ostatnimi richlostami normane preradovat tak by som v spojke chybu nehladal ale to si uz kazdy spozna sam ci ma OK spojku.


jj normalne mezi stupni mi to jde ale kdyz stojim a chci dat z neutralu jednicku tak musim udelat ty veci co sem psal... :(

_________________
SIMSON S51 Enduro 12V,zelená barva,rok výroby 1889...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 15:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Základní musíš udělat to řazení což není sranda.Když jsem to šteloval já tak jsem to udělal podle dílenské příručky a nešla tam čtyřka.Tak jsem to udělal podle sebe a teďka tam jdou všechny kvalty v pohodě. :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 15:13 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
Základní musíš udělat to řazení což není sranda.Když jsem to šteloval já tak jsem to udělal podle dílenské příručky a nešla tam čtyřka.Tak jsem to udělal podle sebe a teďka tam jdou všechny kvalty v pohodě. :wink:

Mam podobnou zkušenost. Také jsem seřizoval dle citu, ale je to celkem opruz se trefit.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 15:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Martin píše:
mirek999 píše:
Základní musíš udělat to řazení což není sranda.Když jsem to šteloval já tak jsem to udělal podle dílenské příručky a nešla tam čtyřka.Tak jsem to udělal podle sebe a teďka tam jdou všechny kvalty v pohodě. :wink:

Mam podobnou zkušenost. Také jsem seřizoval dle citu, ale je to celkem opruz se trefit.


Přesně tak nic záživného to není.To je příčinou toho,že už je to staré a jsou všude vůle atd.Tak to není přesné podle knížky.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 19:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
mirek999 píše:
Martin píše:
mirek999 píše:
Základní musíš udělat to řazení což není sranda.Když jsem to šteloval já tak jsem to udělal podle dílenské příručky a nešla tam čtyřka.Tak jsem to udělal podle sebe a teďka tam jdou všechny kvalty v pohodě. :wink:

Mam podobnou zkušenost. Také jsem seřizoval dle citu, ale je to celkem opruz se trefit.


Přesně tak nic záživného to není.To je příčinou toho,že už je to staré a jsou všude vůle atd.Tak to není přesné podle knížky.


nahodou mna to celkom bavilo lenze ja so mto mal podstatne pohodlnejsie :lol: som mal otovreny motor polozeny na stole

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 19:45 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
dost záleží na postupu při seřizování :wink: prácička na pár minut a pak projížďka a ověření správnosti 8)

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 19:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Marty píše:
dost záleží na postupu při seřizování :wink: prácička na pár minut a pak projížďka a ověření správnosti 8)


alebo postupne odtahovanie a dotahovanie M8 matky a pootacanie spesl pripravkom vlastnej vyrobi a nekonecnim prehadzovanie kvaltov

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 21:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2005, 16:27
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Lidi tak teď se trochu stydim, ale fakt nevim, čím se to seřizuje... :roll: Dílenskou příručku nemám. Řekněte mi prosím, kde tu matku najdu... dík... Mám totiž úplně stejný problém s tou jedničkou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 22:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Bobo píše:
Lidi tak teď se trochu stydim, ale fakt nevim, čím se to seřizuje... :roll: Dílenskou příručku nemám. Řekněte mi prosím, kde tu matku najdu... dík... Mám totiž úplně stejný problém s tou jedničkou.


hnet pod karburatorom mas M8 matku.
a zhodis lavy karter a vzdy pootocis tu predlzenu maticu z dvoma zarezmi ktora je nasrobovana na tom istom srobe jak ta matka lenze z vnura a vlatne dotahovanim a povolovanim tej matice sa to steluje a ked to budes mat nastavene tak to nezabudni poriadne zakontrovat aby sa ti to znova nepolilo

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Čo ?
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 23:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 únor 2005, 23:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Trnava
Nijaký karter nemusíš dávať dole. Povoliť maticu pod karburátorom (nástrčný klúč 13), úplne ju vymontovať, dať dole aj podložku. Obyčajnou spajdlou (špejlí) z bicykla pootočiť maticu s výrezom, ktorá je vnútri asi 1 cm hlboko (kukneš tam a uvidíš). Keď nejde dobre zaradiť jednotka, pootoč v p r a v o (t.j. v smere hodinových ručiček) , ale iba asi o 1/4 otáčky. Potom tam namontuj podložku a matku, zatiahni pevne ale nie brutálne a prevez sa - malo by to pomôcť. Ak nie, ešte stvrť otáčky... atď.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Čo ?
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 14:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2005, 16:27
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Palo píše:
Nijaký karter nemusíš dávať dole. Povoliť maticu pod karburátorom (nástrčný klúč 13), úplne ju vymontovať, dať dole aj podložku. Obyčajnou spajdlou (špejlí) z bicykla pootočiť maticu s výrezom, ktorá je vnútri asi 1 cm hlboko (kukneš tam a uvidíš). Keď nejde dobre zaradiť jednotka, pootoč v p r a v o (t.j. v smere hodinových ručiček) , ale iba asi o 1/4 otáčky. Potom tam namontuj podložku a matku, zatiahni pevne ale nie brutálne a prevez sa - malo by to pomôcť. Ak nie, ešte stvrť otáčky... atď.


Dík ale - tou špejlí z kola (bicylka) myslíš co? Imbus? Nebo já nevím...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 143 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.174s | 13 Queries | GZIP : On ]