Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 18:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 20:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
no asi to taky je posledni nevymenena soucastka, ale taky by se dalo rict ze ty nove dily (napr. tyristor) muze byt stejne spatny jako puvodni. A jeste takova malickost, preletovani tech dvou dratu ktere vedou k tomu onemu snimaci jsem preletovaval, coz studeny spoj vyloucit muzem hned a odpor jak jsem jiz meril ma 16 ohm. a magneto je take ciste bez vad.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 20:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Překvapuje mě, že u bezkontaktního zapálka fungujou i jiný cívky než origo. Ale jak říkal jeden náš prófa chlapci pamatujte si, že na světě je všechno jinak. Zkus ještě prosimtě vodpojit ten drát z tyristoru, kterej jde ke spínačce. Mám dojem, že tímhle káblem se vypíná zapálko tak, že se vlastně při poloze vypnuto zkratuje na kostru. Tím na stopro vyloučíš chybu ve spínačce.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 21:41 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
tak tak...nejlepší je že ten vývod je v tyristoru natvrdo spojenej s vývodem nabíjecí cívky...řtakže když vypneš zapalování tak vyzkratuješ nabíjecí cívku...ale pokud to háže při pomalým prošlápnutí tak tu by neměl být problém...nicméně za pokus nic nedáš

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 18:44 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Takze ten drat vedouci ke spinaci skrince kdyz odpojim tak zrusim okruh pro spinaci skrinku, coz znamena ze mohu rovnou startovat aniz bych mel klic v zapalovani. Vysledek tohoto vyzkumu je negativni. Coz tedy znamena ze spinaci skrinka je vporadku. Ale prisel jsem na jinou vec. A to takovou ze kdyz pzoslapnu nakopavacku pomalu dostanu ranu jak z dela ale jakmile ji proslapnu rychle tak to jen mravenci a zadny slupy to nedava. Ale to si jiz kazdy mohl precist=to jsem zde jiz psal. Ale abych se dostal k jadru te veci, tak tedy kdyz ODPOJIM drat vedouci od SNIMACE k TYRISTORU tak to nedava zadne slupy at slapu pomalu ci rychle. Je to stale stejnomerne (mravencive) nizke napeti. Ale kdyz ho pripojim tak na nizke otacky jako kdyby reagoval ale na zvysene uz ne. Bylo by to mozne????? Ja tedy vsazim uz jen na ten snimac!!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 19:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
tu som ti na rychlo nakreslil schemu

http://img442.imageshack.us/my.php?image=schema2el.jpg

setku ostanu elektriku obid setky momentalne zbytocne zapojenia a zapoj len hento to na chod motora staci

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Naposledy upravil Lunek51 dne 19 duben 2006, 20:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 20:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Pro Lunek51=zkousel jsem to podle toho tveho shematu ale je to to stejne jako kdybych odpojil jen ten drat vedouci k spinaci skrince, ale trosku rozdil v tom mas. Ty popisujes snimac na druhem kontaktu smerem zleva, ale ja ho mam az na treti zleva. nicmene zkusil jsem to podle tebe a je to bohuzel uplne ale uplne hluche!! ani naznak. a kdyz ten drat od snimace dam na puvodni moji polohu tak je standartni nynejsi muj stav.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Kupil píše:
Pro Lunek51=zkousel jsem to podle toho tveho shematu ale je to to stejne jako kdybych odpojil jen ten drat vedouci k spinaci skrince, ale trosku rozdil v tom mas. Ty popisujes snimac na druhem kontaktu smerem zleva, ale ja ho mam az na treti zleva. nicmene zkusil jsem to podle tebe a je to bohuzel uplne ale uplne hluche!! ani naznak. a kdyz ten drat od snimace dam na puvodni moji polohu tak je standartni nynejsi muj stav.


recht s tim vyvodom som sa vazne sekol mrzi ma to. kreslil som to po pameti teraz som to uz opravil a malo byto byt OK zbezne som to kontroloval podla schemy na nete

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 duben 2006, 22:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Hele mrkni ještě jednou na setrvák, jestli tam nemáš popraskaný magnety. Jinak už zbývá asi jenom ten snímač.

Jo a nemohl bys to třeba fyfotit a hodit na net?

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006, 18:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Setrvak (magneto) je v poradku a to z hlediska toho ze kdyby bylo spatne tak by mi nesla ani ta nabijeci civka (zapalovaci civka) ktera ma napeti dobre (cca 195V) a dalsi veci by bylo to ze kdyz jsem to poprve rozdelal tak zadne ulomky magnetu jsem nenasel ani drobky ci jine priznaky popraskanych magnetu. A fotky?? Premyslim premyslim ale nevim nevim. Mozna by to slo ale musim se zeptat na fotak. Jinak jsem se rozhodl ze si necham zaslat ten snimac, ale hruzostrasne je to ze je to zalisovane na te zakladni desce (statoru) a musim koupit cely holy kus s tim snimacem. A cena??? 1100Kc!!!!!! Uf no nadhera!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006, 18:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
No asi ti nic jiného nebude zbývat pokavad chces jezdit. :(

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006, 18:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
no ale kdyz to uz koupim tak at to tim je, protoze uz jsem do toho dal cca 2000kc a porad nejezdim


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006, 22:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Víš na ty magnety jsem se ptal z toho důvodu, protože snímač impulsů vlastně reaguje na změnu magnetickýho toku takže kdyby byl nějakej poškozenej mohlo by to házet jiskru vlastně několikrát za jednu otáčku.
To by se ale nestačila pořádně nabít indukčka.
Ještě mě napadá jedna věc. Když jsem nemohl najít problém v elektrice, tak jsem počkal do noci nebo se zavřel v tmavé dílně a zhasnul. Pak jsem zkusil nastartovat a nestačil se divit, kde všude přeskakovali jiskřičky.

Jinak abych udělal krátkou rekapitulaci. Tobě zkrátka zapálko funguje, ale jenom při nízkejch otáčkách. Čili vlastně fungujou všechny součástky, takže při statickém měření logicky naměříš správné hodnoty. Musíme najít tu mrchu, která to při vyšších točkách zabalí.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 duben 2006, 23:06 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
no magnet může prasknout ale nestačí jen změna toku....magnetů je několik a tak by se to dělo ikdyž jsou OK ale impuls vytvoří jen řídící mezera...vypadá docela jinak než ostatní snímač má v podstatě jádro tvaru U a řídící mezera má takopvý tvar aby se jedna nožka tzoho U dostala z pod magnetů dříve a tím se vytvoří impuls...nevim jak to popsat...to chce vidět tudíž by prasklej magnet neměl mít vlv na Fci nehledě na to že magnety mají navíc ocelové pólové nástavce a tudíž by se v nich tok nejspíš vyrovnal......prubni ten snímač..on může být OK při měření napětím z mulťasu ale při provozu se na něm indukuje víc a pak může dojít k vratnému průrazu....jinak když jsou špatně nastavené otáčky zapojení na Tyristoru tak to při vyšších točkách může chytat všecky mezery na rotoru a pálit i v době kdy nemá..anebo nepálí při nízkých otáčkách...mě se stalo že se mi v tyristoru přerušil ten trimr a na volnoběh pohoda ale při přidání plynu střílel do karbecu i do výfuku....

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 duben 2006, 23:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
takze panove, ten snimac jsem vymenil a stale mi to nejede. ba naopak je to hluche jiz od nizkych otacek (pred vymenou nebylo) a ve startovacich otackach nenastala zmena (mravenceni=zadne obstojne slupy to nedava). Jinak abych se tedy nekam dostal, potreboval bych to vzit od konce po zacatek. a to nasledovne. jake napeti vam jde (merime multimetrem stridavy proud) z kabelu odpojeneho od indukcni civky (svorka cislo 15) plus kostra. pri tom samozrejme slapeme startvaci pakou a to otackamy pro standartni zazeh.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 duben 2006, 23:26 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
pokud jsi všecko vyměnil a je to správně propojené tak to musí chodit...není jiná možnost

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: SeznamBot a 121 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.197s | 14 Queries | GZIP : On ]