Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 21:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 21:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Vyhlasuji soutez o plechovku piva GUINNESS!!!!!!! Kdo da typ ktery bude vedouci ke zprovozneni motorky, zaslu na uvedenou adresu pivo teto znacky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Ještě jeden pokus.
Mrkni se na indukční cívku. Na zadní sraně (naproti vývodům) by mělo být vyraženo ňáký číslo. Teď nevím jak je to celý (zjistím), ale důležitý je hlavně záčíslí to musí být /013. Tak jsou označený cívky pro bezkontaktní zapalování. Jestli tam máš nějakou jinou, nedej bože s pincka je všechno špatně. Taková cívka je pak jak policajtskej maják - funguje/nefunguje.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
a tak ma napadlo ci neni prepalena izolacia na navinutom drate na cievke co indukuje napetie pre tyristor

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:26 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
qwerty píše:
Ještě jeden pokus.
Mrkni se na indukční cívku. Na zadní sraně (naproti vývodům) by mělo být vyraženo ňáký číslo. Teď nevím jak je to celý (zjistím), ale důležitý je hlavně záčíslí to musí být /013. Tak jsou označený cívky pro bezkontaktní zapalování. Jestli tam máš nějakou jinou, nedej bože s pincka je všechno špatně. Taková cívka je pak jak policajtskej maják - funguje/nefunguje.

nooo ta indučka pro elektronické zapalko je krátká...já osobně mám indučku z fechtla a je sní najeto přes 5000Km a žádný problém, známý má z Wartburga a taky bez problémů v tomhle to téměř určitě nebude

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Marty píše:
qwerty píše:
Ještě jeden pokus.
Mrkni se na indukční cívku. Na zadní sraně (naproti vývodům) by mělo být vyraženo ňáký číslo. Teď nevím jak je to celý (zjistím), ale důležitý je hlavně záčíslí to musí být /013. Tak jsou označený cívky pro bezkontaktní zapalování. Jestli tam máš nějakou jinou, nedej bože s pincka je všechno špatně. Taková cívka je pak jak policajtskej maják - funguje/nefunguje.

nooo ta indučka pro elektronické zapalko je krátká...já osobně mám indučku z fechtla a je sní najeto přes 5000Km a žádný problém, známý má z Wartburga a taky bez problémů v tomhle to téměř určitě nebude


tak tak ja som cele leto jazdil na inducku z jawy 250

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
to cislo........ na indukcni civce je MAGNETON
443 212 210 300
8V 24 Z4

stara inducka je jeste puvoni vyroby z NDR a to:
EMZA
8351.1/13
DDR-GDR-RDA
Rozdil mezi nimi je videt jiz na pohled. Ta nova je dvojnasobne vetsi ale jake ma parametry nevim. Jak se da odsouset multimetrem funkcnost techto indukcnich civek?? A jak poznam rozdil mezi induckou pro simsona a induckou pro pincka(jawa 05 az 23)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:32 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
skus ještě jaké napětí ti ukáže multimetr mezi kostrou a káblem od nabíjecí cívky při prudkém prošlápnutí, u mě to dělá 200V a při nastartovaným motoru to může dělat klidně až 400V

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 22:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
to s tim premerenim otestuji az zitra uz jsem to uklidil a vrhnu se na to zitra po praci. takze namerene hodnoty budu mit az zitra.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 12:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 duben 2005, 08:19
Příspěvky: 10
Bydliště: Litovel
Mě se tak choval indukční snímač,na tom plošňáku byl studeňák,staticky měřeno vše OK,ale jak se dalo magneto do pohybu,konec a pořát dokola,kamarád zase měl mikrotrhlinu na tom cuprextitu a to samé(vsadím boty že kunu máš někde kolem toho snímače)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 13:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červen 2005, 09:33
Příspěvky: 171
Bydliště: Kladno ČR
vim ze to neni moc pravdepodobny ale podival bych se na klinek (Woodroofovo pero) u rotoru magneta jestlui neni prestrizenej.

_________________
Modrej Simson S51 E, 6V, obcas 12V, 60ka valec, jede super. uz pres 40 000km...., plna palba... radio + 2x repro
Simakum zdar


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 17:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
TAkze nyni jsem dorazil z prace a jdu to premerit..... co se tyce klinku na klikove hrideli je naprosto neporuseny a pokazde co jsem vracel rotor (magneto) zpet tak jem si daval pozor aby byl na spravnem miste tak jak ma byt......tady zavada urcite nebude. No nic mene jak jsem rek jdu to promerit a pak napisi co me vylezlo za cisilka.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 18:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Marty tak co rikas tomuto: meril jsem mezi kostrou (zemi) a kablem vedoucim od civky (odpojen az u tyristoru) pri stridavem napeti (doufam ze spravne) a maximalni hodnotu mi to ukazalo 216V. jinak prumerne se to pohybovalo cca kolem 195V. To by slo ne!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 18:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
Jeste takova kontrolni otazka jakou ma hl. ulohu ten ony snimac??? Pouze urcovat dobu preskoceni jiskry ci se pletu.....ja nevim tak se ptam.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 18:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 duben 2006, 12:21
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno, momentalne Irsko-Dublin
A dealsi malickost jak mohu zkontrolovat pomoci multimetru spravnou ci nespravnou funkcnost tyristoru?? a porovnat s vami kterym to bezi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006, 19:47 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
takže krpu hleden ve snímači...už není prostě jiná možnost

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 150 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.117s | 13 Queries | GZIP : On ]