Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 duben 2024, 14:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejde jiskra
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 11:27 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Mám problém s jiskrou. Indukční cívka, kabel, fajfka, svíčka jsou v pořádku, ale prostě nejde ani trochu jiskra. Jinak elektrika - blinkry, světla, klakson funguje bez nejmenších problémů.
Stalo se to asi takhle : Po výměně gufer a převodovýho oleje jsem to zkusil nastartovat. Šel docela blbě do otáček, tak jsem nastavil předstih. Při jízdě začal kuckat až chcípnul. Pak jsem vyčistil a perfektně utěsnil karburátor a zkusil jestli to tomu pomůže. Asi po pěti normálních prošlápnutích začala jít nakopávačka podezřele zlehka. Přešel jsem to od indukční cívky po svíčku a vše bylo v pořádku. Už nevím čím by to mohlo být, jediný co mě napadá je tyristor, ten myslím má ovlivňovat svíčku ne?

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 12:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červen 2005, 09:33
Příspěvky: 171
Bydliště: Kladno ČR
Jako ze to nehazi vubec a nebo jindy. Zkusil bych se mrknout na magneto. Odmastit ty kovovy plosky kterejma se indukuje ten proud a zkontrolovat klinek jestli je ok. Jinak nevim

_________________
Modrej Simson S51 E, 6V, obcas 12V, 60ka valec, jede super. uz pres 40 000km...., plna palba... radio + 2x repro
Simakum zdar


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 13:13 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Když jsem vyměnil gufero a nasazoval magneto, tak se mi to napoprvý nepodařilo trefit do klínku. Nastartoval jsem to a ten klínek se pěkně oštípal, tak že z něj toho moc nezbylo. Tak jsem to na něj nasadil znovu a pořádně ztáhnul maticí, aby to z toho nevyklouzlo. Ale i kdyby to nesedělo v klínku tak by to jiskru házelo..Jednou jsem to projel a asi po kilometru to začlo kuckat až to chcíplo a já to dotlačil domů. Když jsem to nechal vychladnout, tak to zase chytlo. Pak jsem tedy vyčistil a utěsnil karburátor. No a když jsem to chtěl nastartovat, tak tam zezačátku jiskra šla, ale po pár prošlápnutích to začlo jít zlehka, bez jiskry. Od tý doby to nehodí nic.

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 14:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Morotn píše:
Když jsem vyměnil gufero a nasazoval magneto, tak se mi to napoprvý nepodařilo trefit do klínku. Nastartoval jsem to a ten klínek se pěkně oštípal, tak že z něj toho moc nezbylo. Tak jsem to na něj nasadil znovu a pořádně ztáhnul maticí, aby to z toho nevyklouzlo. Ale i kdyby to nesedělo v klínku tak by to jiskru házelo..Jednou jsem to projel a asi po kilometru to začlo kuckat až to chcíplo a já to dotlačil domů. Když jsem to nechal vychladnout, tak to zase chytlo. Pak jsem tedy vyčistil a utěsnil karburátor. No a když jsem to chtěl nastartovat, tak tam zezačátku jiskra šla, ale po pár prošlápnutích to začlo jít zlehka, bez jiskry. Od tý doby to nehodí nic.

skontrluj ci mas dobre ukostreny jeden dratik od snimaca :wink:

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 14:47 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Lunek51 píše:
skontrluj ci mas dobre ukostreny jeden dratik od snimaca :wink:

že mu začla jít nakopávačka lehko to asi těžko bude nějakým drátem :roll: nejspíš se ten klínek střihnul a rotor se protočil...jinak doporučuju pod tu matici dát pérovku, pak tam nemusíš dávat ten blbý zajišťovací plech a držíto...ověřeno mnoha najetými Km

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 15:30 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Měl jsem namysli, že jde snadno, poněvadž tam nejde jiskra. Proto jsem to poznal. Asi pětkrát jsem prošlápnul normálně (tudíž tam byla jiskra), pak jsem prošlápnul a šla zlehka (bez jiskry). Jinak tu pérovku jsem tam měl už předtím. Ale jak říkám. To, že se rotor protočí by nemělo mít vliv na jiskru nebo se mýlím? Jinak poslední věc asi zbejvá ten tyristor. Mohl by to udělat on? Ptám se proto, že o něm praktici nevím téměř nic. Jinak dík za rady a zkusim omrknout ten rotor.

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 16:09 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Morotn píše:
Měl jsem namysli, že jde snadno, poněvadž tam nejde jiskra. Proto jsem to poznal. Asi pětkrát jsem prošlápnul normálně (tudíž tam byla jiskra), pak jsem prošlápnul a šla zlehka (bez jiskry). Jinak tu pérovku jsem tam měl už předtím. Ale jak říkám. To, že se rotor protočí by nemělo mít vliv na jiskru nebo se mýlím? Jinak poslední věc asi zbejvá ten tyristor. Mohl by to udělat on? Ptám se proto, že o něm praktici nevím téměř nic. Jinak dík za rady a zkusim omrknout ten rotor.

jestli hází nebo ne neovlivňuje chod nakopávačky...to co popisuješ sedí na to že se urval klínek a rotor se protočil na hřídeli a tím se povolila matka...opravdu se to stát může...už jsem to viděl :wink: a tyrystor na tohle nemá už vůbec žádný vliv

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 18:00 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Nechá se ten klínek koupit? Třeba v obchodě s náhradnímy díly?

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 21:03 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Morotn píše:
Nechá se ten klínek koupit? Třeba v obchodě s náhradnímy díly?

Ano dá se běžně koupit

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 duben 2006, 09:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červen 2005, 09:33
Příspěvky: 171
Bydliště: Kladno ČR
stoji 8 kc prevcirem jsem ho kupoval. A mozna budes mit problem dostat zbytkz klinku z hridele. Ja jsem to zkousel a beslo to tak jsem vzal jednicku vrtak a odvrtal ho a pak to slo. sice s tim bylo hodne prace ale funguje to. a to ze ti jde zlehka nakopavacka je v tom ze natocis s magnetem. ale jen s tou hrideli.

_________________
Modrej Simson S51 E, 6V, obcas 12V, 60ka valec, jede super. uz pres 40 000km...., plna palba... radio + 2x repro
Simakum zdar


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 duben 2006, 17:39 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
TO Marty: Máš naprostou pravdu. Hned co jsem sundal pravý dekl se na mě vysypala matice a pérovka. Magneto šlo sundat rukou bez sebemenšího napětí. Ten klínek (správně Woodrufovo pero) je ale úplně ustřiženej. Já ho chtěl odvrtat, ale každej mi tvrdí, že vrták se zlomí a že se musí vyndat, že prej tam tak hodně nedrží.

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 duben 2006, 19:45 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Morotn píše:
TO Marty: Máš naprostou pravdu. Hned co jsem sundal pravý dekl se na mě vysypala matice a pérovka. Magneto šlo sundat rukou bez sebemenšího napětí. Ten klínek (správně Woodrufovo pero) je ale úplně ustřiženej. Já ho chtěl odvrtat, ale každej mi tvrdí, že vrták se zlomí a že se musí vyndat, že prej tam tak hodně nedrží.

klínek by měl být kalenej ale tady ty maličký svině co ti prodaj v mototechcě nebývaj...skus po něm škrábnout pilníkem...pokud půjde tak do něj klidně vrtej, nic se nestane...ale většinou to jde vydloubnout šroubovákem za asistence kladiva a mírné správně mířené síly...jinak já koupil klínek nový a misel jsem ho opilovat jinak bych ho tam nedostal....když ani klínek neudělají kloudně co pak to ostatní :roll:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 duben 2006, 14:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červen 2005, 09:33
Příspěvky: 171
Bydliště: Kladno ČR
ja jsem ho musel odvrtat. jinak to neslo. ale fakt je ze kamos ho taky vyndal sroubovakem....

_________________
Modrej Simson S51 E, 6V, obcas 12V, 60ka valec, jede super. uz pres 40 000km...., plna palba... radio + 2x repro
Simakum zdar


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006, 14:50 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Už je vyměněnej, ale byl docela problém ho vyndat. Vymlátil jsem ho pomocí sekáčku, který jsem si vyrobil z jehly ze vstřiku (kvalitní materiál) a dvakrát se uštípnul. Nakonec však povolil. Když jsem to skládal dohromady, tak jsem si všiml, že na vnitřku magneta jsou stopy po styku s ploškami, kterými se indukuje proud. Našel jsem vůli na klikovém hřídeli, což si říká o nová ložiska. Po seřízení karburátoru má simson naprosto libový volnoběh (nová gufera). Nastal však problém, který připisuji předstihu, ale nejsem si zcela jist. Když jenom cuknu za plyn, tak reaguje skvěle. Pokud ale plyn podržím a po chvíli pustím, tak ještě chvíli sám točí, než otáčky spadnou na volnoběh. Zkusil jsem ho projet a po cca 5 km šetrné jízdy v nízkých otáčkách začal kuckat až chcípnul.

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 228 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 2.625s | 14 Queries | GZIP : On ]