Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 14:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomalu klesají otáčky
PříspěvekNapsal: 05 duben 2006, 20:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 05 duben 2006, 19:58
Příspěvky: 16
Simson jede v pohodě, do otáček jde taky dobře, ale z otáček to jde strašně pomalu. Docela mě to štve, protože ty otáčky klesají strašně pomalu. Když klesnou tak je vše v poho. Nevíte někdo ČÍM TO JE? :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomalu klesají otáčky
PříspěvekNapsal: 05 duben 2006, 20:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
FRANKEEN píše:
Simson jede v pohodě, do otáček jde taky dobře, ale z otáček to jde strašně pomalu. Docela mě to štve, protože ty otáčky klesají strašně pomalu. Když klesnou tak je vše v poho. Nevíte někdo ČÍM TO JE? :?:


skontrluj plynove lanko ci nejde tazko

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomalu klesají otáčky
PříspěvekNapsal: 05 duben 2006, 22:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
FRANKEEN píše:
Simson jede v pohodě, do otáček jde taky dobře, ale z otáček to jde strašně pomalu. Docela mě to štve, protože ty otáčky klesají strašně pomalu. Když klesnou tak je vše v poho. Nevíte někdo ČÍM TO JE? :?:
chudá směs :!:

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 08:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 duben 2005, 09:05
Příspěvky: 170
Bydliště: Tvrdošín , SK
Cvrkni oleja do plynového lanka! :wink:

_________________
SIMSON S51 Enduro rok výroby 1984 sviečka: NGK BR8HIX IRIDIUM Kontakt: Skypename:nandogt ---- HONDA CBR 125R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 14:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Koukni na to lanko a taky zkus kouknout do karbecu, už jsem se několikrát setkal s tím, že to šoupátko tam drhne.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 14:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2006, 16:51
Příspěvky: 16
To bude zatuhlé plynové lanko. :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 14:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
Kimi píše:
To bude zatuhlé plynové lanko. :wink:


ale ja bych rekl ze by to mohlo bejt to soupatko kamos to mel taky pak si sehnal jiny soupatko a uz to bylo v pohode

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Lonko
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 16:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 05 duben 2006, 19:58
Příspěvky: 16
Lanko je téměř nové. Spíš si osobně myslím že bude chba v tom karbecu, ale ten chodí (si myslim) slušně, takže je asi špatně seřízený


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 18:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Pokud se ti při přidání plynu na vyplej motor lanko vrací na doraz, tak problém bude jinde.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 duben 2006, 21:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Pavel píše:
Pokud se ti při přidání plynu na vyplej motor lanko vrací na doraz, tak problém bude jinde.
pokud motor velmi rychle jde do otáček a dlouho otáčky po zavření plynu klesají, tak je chudá směs.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 08 duben 2006, 11:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 05 duben 2006, 19:58
Příspěvky: 16
Chudá směs?
A nemůžete mi na mail někdo napsat jak to mám seřídit? Můj mail je HanziSubrt@seznam.cz Byl bych moc vděčný


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 duben 2006, 22:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Chudá směs nemusí být blbým seřízením karbecu. Pokaváď si do něj nevrtal.
Většinou odchází gufero u zapalování. Zkus ho vyměnit. Ale bacha musí být silikonové a s plechovou výztuhou, jinak je to na how now.
Ešlivá při tom uvidíš na vnitřní saitně rotoru stopy po otěru od cívek, je nejvyšší čas vyměnit ložiska na klice (6204 C3). Jináč ti to nepobere ani to nejlepší gufero a navíc ti ten setrvák vojede všechny cívky i se snímačem, a to už je pěknej balík.

Karbec seřídíš snadno a rychle následovně:

1) Pořádně pročistit trysky:
- hlavní 70 nebo 72
- volnoběžnou 35
- sytičová 50 nebo 60
(dole v plovce má vliv jenom při startu ).

2) Seřídit hladinu benzinu v karburátoru:
- zkontrolovat plovák, ešlivá není diravej nebo pomačkanej
- zkontrolovat jehlovej ventil plováku
- kleštěma namáčknout plovák na osu tak aby chodil volně jenom nahoru a dolu a ne do stran. Jinak se rozvibruje, bude zachytávat o stěny plovky a celá hladina bude v ha....WC
- plovku i s těsněním přitlačit k tělesu karbce
- pustit do karbce benzin
- až přestane týct bezin zastavit
- sundat plovku
- hladina musí být do výšky nálitku, kerej funguje taky jako zarážka osky plováku
- jinak se musí doštelovat přihnutím packy plováku
- jehlu nastavit na prostřední zářez
- namontovat karbec a nastartit motor
- šroubem na bohatost směsi a dorazu šoupátka seřídit volnoběh.

U novějších karbců je šroub bohatosti směsi v přírubě pod plombou (špuntík z umělé hmoty). když je plomba neporušená doporučuju s ním nehejbat a nastavit volnoběh šroubem M5 vedle šoupátka.
Bacha šoupě musí být ouplně zavřený, luft se pouští právě tím šroubkem M5.

Samozřejmě musí bejt u obou druhů karbce sto pro zavřenej sytič.
To je, že musí bejt v cajku gumička pístku a lanko musí mít v zavřené poloze aspoň 1 mm vůli.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006, 00:22 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
jen bych podotknul...častějc než kvůli špatným kožiskům jsem viděl dřít rotor kvůli vytlučeným čepům....je to dost častá závada u simsonů

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: motor
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006, 18:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 05 duben 2006, 19:58
Příspěvky: 16
chlapi ale já mám motor v cajku, tak neodbíhejte od tématu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006, 20:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
FRANKEEN píše:
chlapi ale já mám motor v cajku, tak neodbíhejte od tématu.


karburaor sa ti moze lahko rozstelovat alebo zaspinit a pokial ide o otacky tak karburator je hlavny adept na kontrlu hnet za nim predstih takze si to radserj ets raz skontroluj aj ked si mislis ze to mas OK

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 211 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.323s | 14 Queries | GZIP : On ]