Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 květen 2024, 01:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 22:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 listopad 2014, 19:19
Příspěvky: 37
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Seldi píše:
16N1-11? Protože tam je akorát šroubek s pružinkou, tím se nastavují volnoběžný otáčky a pak ten zapuštěnej šroub a to je šroub směsi, jiný tam nejsou.

Myslim ten sroub smesy. je hned pod sroubem s pruzinou. Ma byt nejak regulovany nebo ma byt utazeny?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 22:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Ten se musí s citem utáhnout nadoraz a pak povolit o 1,5 otáčky, ale ideální je s ním pak eště točit na obě strany a najít polohu, ve který bude mít motor nejklidnější volnoběh.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 22:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 listopad 2014, 19:19
Příspěvky: 37
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Seldi píše:
Ten se musí s citem utáhnout nadoraz a pak povolit o 1,5 otáčky, ale ideální je s ním pak eště točit na obě strany a najít polohu, ve který bude mít motor nejklidnější volnoběh.

Takže šroub volnoběhu 1.5 a šroub směsi taky 1.5 ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 22:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
šroub volnoběh se takhle určit nedá :) Ten chce prostě prostě přitáhnout, ale taky s citem, aby když se vezme za plyn, tak aby se nesekalo šoupátku a bez problému se vracel zpátky, pak to nastartovat, mělo by to mít vysoký otáčky, tak ho povolovat, dokud nebudou volnoběžný otáčky akorát.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 17:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 listopad 2014, 19:19
Příspěvky: 37
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Seldi píše:
šroub volnoběh se takhle určit nedá :) Ten chce prostě prostě přitáhnout, ale taky s citem, aby když se vezme za plyn, tak aby se nesekalo šoupátku a bez problému se vracel zpátky, pak to nastartovat, mělo by to mít vysoký otáčky, tak ho povolovat, dokud nebudou volnoběžný otáčky akorát.

Ten karburátor prostě nejde seřídit otočím ani ne o milimetr a hned to chcipne kdyz otozim ani ne o milimetr zpatky tak zase to ma vysoký otáčky. Když už se zdálo že je to v pohodě tak sem jenom vzal malinko za plyn a hned zase do vysokých otáček. Jedine kdy je to v pohodě tak se zapnutym syticem...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 17:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak bude asi na vyhození, bohužel asi vadnej kus, pokud s kamaráda karbecem šlo bez problémů, tak vážně bude problém v tomhle karbecu.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 17:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jestli je karbec nedávno kupovanej, tak bych jim ho normálně omlátil o hlavu, at vám dají novej.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 17:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 listopad 2014, 19:19
Příspěvky: 37
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Seldi píše:
Jestli je karbec nedávno kupovanej, tak bych jim ho normálně omlátil o hlavu, at vám dají novej.

Mam sto chutí to udělat...Asi byla chyba kupovat tu repliku. Mel jsem radeji koupit ten originální 16N-3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 17:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
U repliky se tohle občas hold stane no. Jinak bych se vůbec nebál koupit starej originální karbec za pár stovek. Stačí koupit nový šoupátko, pokud už by bylo hodně vychozený a bude sloužit líp a dýl jak replika :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2014, 13:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ja si myslím,že ty repliky nejsou taky žádná hrůza. S N1 zkušenosti nemam,ale replika N3 mi funguje lépe ,než nějaky bing 17. Ale na repliky ať si udělá každý názor.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2014, 13:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Neřikám, že jsou hrozný, samozdřejmně pokud narazíš na dobrej kus, tak funguje stejně jak origo ale je tam větší pravděbodobnost, že prostě narazíš na vadnej kus, kterej nikdy neseřídiš.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2014, 13:44 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
To se ti,ale může stát,ikdyž to koupíš na bazoši nebo tak a koupíš ho s ohlou přirubou,se strhlým šroubem bohatosti, nebo strhané trysky (jdou vytahovákama,ale zbytečné nepřijenosti)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2014, 18:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
frantazer píše:
Ja si myslím,že ty repliky nejsou taky žádná hrůza. S N1 zkušenosti nemam,ale replika N3 mi funguje lépe ,než nějaky bing 17. Ale na repliky ať si udělá každý názor.


dávám plně za pravdu.N3-4 je usporný lépe seřiditelný než n1 a jede stejně. A bez problémů nakrmí i seriovou 70. amal hrůza a bing hrozně drahej a to seřizování je děs.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 prosinec 2014, 09:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Přesně tak, ale třeba ja už sem tam ten bing 17 měl po předchozím majiteli,ale problém nebyl. Líbilo se mi že tam je vestavěné sítko,hladina ta je nastavená na pevno(což ale stejně neni žádná výhoda,protože sem se s tím nemohl domluvit a neustále černá svíce jak bota). Ale stejně říkám 16N3 nej.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 prosinec 2014, 17:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 listopad 2014, 19:19
Příspěvky: 37
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
frantazer píše:
Přesně tak, ale třeba ja už sem tam ten bing 17 měl po předchozím majiteli,ale problém nebyl. Líbilo se mi že tam je vestavěné sítko,hladina ta je nastavená na pevno(což ale stejně neni žádná výhoda,protože sem se s tím nemohl domluvit a neustále černá svíce jak bota). Ale stejně říkám 16N3 nej.

Kde jste koupil ten karburator 16N-3-4 ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 12 Queries | GZIP : On ]