Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 25 červen 2019, 13:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2005, 12:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
tak proste sundej viko a koukni se tomu na zoubek

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2005, 13:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 duben 2005, 10:01
Příspěvky: 28
Bydliště: Blanensko
stalo se no,jenomze kdyz do toho zacnu vrtat tak aby to nedopadlo jeste hur :)

_________________
Simson S51 B2/4 electronic,r.v 88,kontrolky z jawy350,bocni stojan,svicka NGK B8HS,lesteny motor,najeto kolem 27810km....simal prodany 13.03.2006......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2005, 13:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
marin.zem píše:
stalo se no,jenomze kdyz do toho zacnu vrtat tak aby to nedopadlo jeste hur :)


lenze ked sa v tom nezacnes vrtat tak sa to same neopravy a ti si moc nezajazdis

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2005, 13:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
musis to zkouset ta vidlicka je hned pod kosem na pravo a ten kos je take primitivni pokud ti pujde povolit jestli ne abudes s nim bojovat jako ja tak jses v prusru ale vetsinou jde povolit takze to zkus ale jdriv vypust olej jestli tam vubec nejaky mas :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2005, 13:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 duben 2005, 10:01
Příspěvky: 28
Bydliště: Blanensko
ale jinak jako simac jezdi,jen sem to chtel mit ok az ho budu prodavat.. no nic,mrknu se na to jeste dam vedet...zatim diky.........a mimochodem olej tam je... :lol:

_________________
Simson S51 B2/4 electronic,r.v 88,kontrolky z jawy350,bocni stojan,svicka NGK B8HS,lesteny motor,najeto kolem 27810km....simal prodany 13.03.2006......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 březen 2007, 00:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
PŘESUNUTO:

Lades píše:
Jak seřídit spojku? Jsem amatér tak prosím lopatu po lopatě. díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 březen 2007, 12:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 březen 2007, 21:26
Příspěvky: 223
Bydliště: Krnov
Lunek51 píše:
marin.zem píše:
Lunek51 píše:
marin.zem píše:
no tak sem to dnes zkousel seridit,ale je to porad stejny :cry: v jedne poloze to bylo jakztakz dobry,ale kdyz sem to jel projet tak prokluzovala spojka :evil: no tak sem to vratil do te puvodni...no newim,,asi budou ty lamely KO


a nechyba ti taky mali velcek medzi timi dvomi spojkovymi tyckami???
To asi ne :roll: nez sem vymontoval motor tak to bylo vsechno ok,,ale jak sem dal motor zpatky tak zacaly tyhle problemy....no a taky tam jdou hur kopat kvalty.... :cry: fackt newim


pocky. ty si len vymontoval motor z ramu a dal ho naspet? ja som mislel ze si to mal cele rozobrane. urcite sisi dobre pozrel to spojkove lanko? a nedaval si motor do nejakych divokych poloh akoze dolehlavou alebo tak?

dole hlavou ? co se může stát když dám motor hlavou k zemi ? :lol: :lol:

_________________
Sifl prodaný => Gilera KK 125 :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 březen 2007, 13:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1651
Bydliště: RK
Lamely to nebudou dal bych za to ruku do ohně BTW. Spojka jako taková vydrží i přes 30 000km zas podle stylu jízdy,ale to tu nebudem rozebírat. Zkus to poštelovat. Musíš toho červika dotahovat nebo povolovat (opravdu jemně nemužeš s tim točit 1otáčku sem 1tam),tak aby mělo lanko na páčce trochu vůli (2-3mm) a pak to doladíš na páčce. Jestli ti to táhne při zařazeném kvaltu, tak spojka malo vypíná a je jasný ,že tam pujdou hůř kvalty hlavně z 1 na 2 a když tam máš ještě novou vidličku tak se musí trochu rozchodit.
Ja bych dekl dolů ještě neházel když to kloudně neutěsníš tak ti z toho pochčije olej.A pozor šteluj to na teplém motorku když je olej studenej tak to zabírá uplně jinak než když se to ohřeje.

UF sem se nějak rozepsal


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2019, 16:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 červenec 2014, 15:06
Příspěvky: 3
Robinsson píše:
Lamely to nebudou dal bych za to ruku do ohně BTW. Spojka jako taková vydrží i přes 30 000km zas podle stylu jízdy,ale to tu nebudem rozebírat. Zkus to poštelovat. Musíš toho červika dotahovat nebo povolovat (opravdu jemně nemužeš s tim točit 1otáčku sem 1tam),tak aby mělo lanko na páčce trochu vůli (2-3mm) a pak to doladíš na páčce. Jestli ti to táhne při zařazeném kvaltu, tak spojka malo vypíná a je jasný ,že tam pujdou hůř kvalty hlavně z 1 na 2 a když tam máš ještě novou vidličku tak se musí trochu rozchodit.
Ja bych dekl dolů ještě neházel když to kloudně neutěsníš tak ti z toho pochčije olej.A pozor šteluj to na teplém motorku když je olej studenej tak to zabírá uplně jinak než když se to ohřeje.

UF sem se nějak rozepsal


A nevíte prosím někdo na jestli červíka utahovat nebo povolovat když mám problém s vypínáním spojiky? (trochu zabírá při stání a zařazené jedničce) na páčce to už nejde vyštelovat...díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: 25 duben 2019, 07:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1651
Bydliště: RK
Gustik píše:
Robinsson píše:
Lamely to nebudou dal bych za to ruku do ohně BTW. Spojka jako taková vydrží i přes 30 000km zas podle stylu jízdy,ale to tu nebudem rozebírat. Zkus to poštelovat. Musíš toho červika dotahovat nebo povolovat (opravdu jemně nemužeš s tim točit 1otáčku sem 1tam),tak aby mělo lanko na páčce trochu vůli (2-3mm) a pak to doladíš na páčce. Jestli ti to táhne při zařazeném kvaltu, tak spojka malo vypíná a je jasný ,že tam pujdou hůř kvalty hlavně z 1 na 2 a když tam máš ještě novou vidličku tak se musí trochu rozchodit.
Ja bych dekl dolů ještě neházel když to kloudně neutěsníš tak ti z toho pochčije olej.A pozor šteluj to na teplém motorku když je olej studenej tak to zabírá uplně jinak než když se to ohřeje.

UF sem se nějak rozepsal


A nevíte prosím někdo na jestli červíka utahovat nebo povolovat když mám problém s vypínáním spojiky? (trochu zabírá při stání a zařazené jedničce) na páčce to už nejde vyštelovat...díky


A je problém opravdu v tom? Můžou být i sjeté lamely. Na páčce ti musí zůstat vždy vůle pokud je spojka vyplá. K nastavení červíka se uber pokud má páčka volný chod vice než 2-3mm a už to nejsi schopen doštelovat na páčce, pak ano zašroubovat červík. (sundat plastové víčko na víku spojky povolit matičku zašroubovat červík a znovu matku dotahnout). Před tím si zkontroluj ať nemáš na doraz vyšroubovaný nebo zašroubovaný štelovací šroub lanka na páčce ať si to můžeš pak připadně doladit.

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.135s | 15 Queries | GZIP : On ]