Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 07 červen 2024, 03:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2016, 15:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
dle katalogu z roku 1983 ano a je tam i stejná klika pro oba typy,


Český katalog... Dovážel se vůbec někdy oficiálně (tj. ne dotahané ze zahraničí po revoluci) Simson S70 do Československa?

Podstatné je že náhony jsou opravdu jiné a změnou kolečka za 16z bez změny náhonu bude tachometr kecat, primár na to vliv nemá.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2016, 22:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
mám katalog včetně mikrofišů .... Moje máti byla zaměstnancem mototechny,tak jsem měl dost věcí protekčně. nehledám v tom vědu.beru to jako zajímavost. Co mě ale nejvíc bavilo,když jsem místo do průvodu s pionýrem mohdo průvodu mototechny,to byla tenkrát věc.nechali mě v roce 87 řídit favorita a o rok později Aleko,všude plno balonků a úžasné alegorické vozy.. :D :D :D :D

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2016, 15:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Trochu jsem ležel ve všech análech a studoval jak to tedy je.
Mělo by to být takto...
ve verzi S51 se zachovaným orig primárním převodem
šnekové kolečko:
15 zubů při použití 14 zubového řetězového kolečka

14 zubů originální převod na 15 zubové řetěz kolečko

13 zubů na šneku je pro rozetku 16 zubů.
V těchto sestavách a při zachování originálního převodu 65/20 tachometr nebude lhát!!!

Dodávané sady pohonu tachometru jsou stejné pro S51 a SR 50, S70a SR 80 Obrázek

pro S70 je základní originální sestava primár 62/21 a 16z řetězka. soukolí pohonu tachometru je originál .

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], SeznamBot a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.142s | 12 Queries | GZIP : On ]