Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 listopad 2019, 20:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2016, 22:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 prosinec 2008, 15:17
Příspěvky: 1015
Bydliště: Humpolec
Měl někdo problém u Etz 251 s praskánim pístních kroužků?
Příloha vůle ve válci mz etz 251.
Přezdívka emzety porcovač pístních kroužků.
Namontoval jsem jenom dva kroužky, bez prostředního.

Zatim kroužky nepraskly, do jara udělám výbrus.
Motorka točila asi 6500 otáček a kroužky byly pěkně slyšet.
Motorku jsem hodně vytáčel a motorka pořád jezdila.
U pístu u etz 300 tak tam jsou jenom dva pístní kroužky.

Výbrus jsem ještě neudělal, budu testovat ty dva pístní kroužky, uvidim jak dlouho budu jezdit.
Ve válci je nahoře už pěkná hrana, kde končeji pístní kroužky.
Letos bych mohl najet tak 2000 až 4000 km.
Když kroužky prasknou tak dám dva kroužky na horní dvě drážky u pístu.
Tak první kroužek prasknul a kanál ho naporcoval, vůbec tam po rozdělání nebyl.
Ještě jsem taky srazil hrany u kroužku.

Dal jsem prvni dva kroužky. Uvidim. Hodně záleží na stavu výfukovýho kanálu.
Taky jsem kroužky naporcoval, jde o něco hůř do otáček.
U výfukovýho kanálu musejí být asi ostré hrany.
Zkusím udělat menší kompresy podle návodu asi 0,9-1,2 mm.

Vůle na výbrus má být 0,05 mm.

Trochu jsme řešili kvalitu pístů.

http://rzt.de/index.php?page=shop.produ ... &Itemid=29

http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... z-251.html

http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... itina.html

https://www.zweirad-schubert.de/de/kolben-6896-etz250
https://www.zweirad-schubert.de/de/kolben-6946-etz250

Třeba i tento píst.
https://www.akf-shop.de/kolben-etz-250- ... tt/a-1825/

Skládání motoru.
https://www.youtube.com/watch?v=yhBuD4IJiss

Info o mz.
http://stunt2t.blog.cz/0806/rady-etz-a-z-fabriky

Chce to dát na výbrus.
Vůle má být 0,05 mm, ale i s 0,07 mm jsem najel 3000 km bez problémů.
I s těma 0,07 mm se v létě mz přidírala.
Nedávat moc velikou trysku, jinak se motorka nemusí moc nechat vytočit. 150 se mě moc neosvědčila.

Nechal jsem přebrousit válec na píst 76,5 mm. Vůle byla 0,07 mm.
Trochu se píst přidřel při 110 kilometrové rychlosti.
Příště asi dát větší vůli pokud nebudu chtít asi tak 5000 km píst zajíždět. Najel jsem asi 300 km.

Příště vybrousit s vůli asi 0,1 - 0,12 mm nebo i víc.
Křivka pístů neni moc veliká.
Vůle u 250 byla 0,07 mm. Najeto 1800 km. Po 1100 km už je vůle 0,1 mm.

https://www.mz-center.cz/forum-motocykl ... ?limit=120
Písty v motoprodejně vraceli výrobci, byla malá křivka.
Tak jsem koupil tento píst a po najetí 2500 km na starý píst jsem už jel i 130 km rychlostí a to jsem najel na nový píst 50 km. Vůle byla tak 0,05-0,06 mm.

Písty do 300 mz zatím v motoprodejně nemají.
Pro tento píst bych dal vůli pro výbrus tak 0,08 mm nebo i 0,1 mm a možná i víc.
Ten kdo dělá výbrusy tak říkal, že to chce max 0,1 mm. 0,1 se dává do válce u tatry.
Zkusit dát co nejbohatší směs.
Mě to s vůlí 0,06 mm při najetých 300 km se to přidřelo. 120 km rychlost, Ted se to přidírá i ve 115.
Po 500 km je to stejný.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=5601
Křivka pístu nebude asi nic moc, tak když se to přidře tak to uvolnim glaspapírem nebo pilníkem v místě přidření.

Křivka pístu.
U mz 251 byla 0,21
mz 300 0,12

Na tomto impulzu jsem najel asi 9000 km.
Mezera mezi senzorem má bý 2-3 mm.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=3828

Vape zapalování, jenom zapalovací okruh. SZ09
Cena 2020, rok 2018. To měli v motoústí, ale musí být namontováno v odborné dílně, jinak je zapalování bez záruky, protože při špatném zapojení baterie se zapalování může poškodit. Tak jsem radši koupil zapalko u výrobce za 2300 kč.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... A&strana=3
https://eshop.vape.cz/z1671-souprava-zapalovani-sz09

U tohoto zapalovacího okruhu je potřeba určit jak je zapojeno zapalování v emzetě pomocí kompasu a podle toho se určí snímač S01 nebo S03.

V situaci dle obrázku dole je potřeba použít snímač S01T, pokud střelka kompasu bude opačně tak snímač S03.
Chce to, ale kvalitnejsi kompas, mě to moc nešlo, nebo rovnou koupit dva snimače, protože by musel, asi být kvalitnější kompas což se při cene druhého snímače už nevyplatí, případně potom jeden snimač vrátit.
Vynechávání zapalka jsem zjistil až při zapnutí směrovek, to je zrovna v tím nejhorším případě, protože motor začne vynechávat při předjíždění, když potřebuji mít plný výkon motoru.
Já jsem použil snímač S01T. U soustavy je originálně snímač S03, ještě že jsem si nechal přibalit snímač S01T.
Při montáži plechu na stator do zapalka jsem trochu upravil vodící osazení pro plech na statoru (ostrou hranou šroubováku).

Pozor při seřízení zapalka, senzor a plech má být nastaven 2,5-3 mm před horní úvratí.
Když jsem nastavil předstih na horní úvrat tak motor reagoval, jako, když by byl prasklý kroužek, motor se špatně vytáčel - malý předstih.

Jiskra nejde hned po otočení jako u originálního zapalka, jiskra jde jenom při otáčení motoru.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... c_ma=13344
https://eshop.vape.cz/z1671-souprava-zapalovani-sz09

(Měl jsem hlavní trysku 150 a emzeta se nenechala úplně vytočit, tak jsem dal trysku 130 a potom už stroj začal dobře jezdit.)

Ještě vám dám další typ a to ten, kdo bude montovat 300 píst tak si obrobte průměr pro vložení válce do bloku. Upravte blok dole pod válcem před klikovkou. Dodatečně jsem frézkou obrobil blok. Píst mě narážel do bloku. Vyzkoušejte si jak hluboko vyjíždí píst z válce.

Nebo koupit celé zapalování Sz16
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... c_ma=13343
https://eshop.vape.cz/z1675-souprava-zapalovani-sz16

Nebo tam dát klasický kladivko do zapalování.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2876
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2881
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2875
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2871
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=5761
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=7953
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=9225
https://www.google.cz/search?q=mz+zapal ... 6Qtonp0MvM:
https://www.google.cz/search?q=mz+zapal ... 6Qtonp0MvM:
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2880

Zkontrolujte si velikost a typ vzduchového filtru u mz 251.
https://www.moto-prodejna.cz/nahradni-d ... TZ251.html
V rámu pod nádrží je gumový návlek asi 0,5 metru dlouhý. Když se chce nechat vyndat tak je potřeba vyndat vzduchový filtr, povolit usměrnovací diody a vyndat nádrž.
Rychlost se zvýší tak o 5 km. Je to tam kvůli hluku při sání.

Můžete zkusit i tento filtr. Nemám vyzkoušeno.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2886

Klínek k našlapovačče. m7 závit.
https://www.moto-prodejna.cz/product_in ... no_boost=1

Při častém kopání při startování, raději zmenšit předstih, jinak se může ulomit startovací páka. Min tak 2 mm nebo i mín, ale to už emzeta tolik nepojede.

Forum, oprava impulsu
https://www.mz-center.cz/forum-motocyklu-mz.html
https://www.youtube.com/watch?v=62WYar5dq8I
Píst přidřený
https://www.youtube.com/watch?v=emYKDXAfat8
Někde tam bylo video jak se nechá vyměnit halluv snímač.

Kdyby někdo z vás rozdělal motor, a ojnice se hůř otáčela na dolním čepu v klikovce tak raději dejte klikovku přelisovat, případně dát jinou klikovku. Při zvednutí ojnice se ojnice vlastní vahou má opřít o blok motoru. Ojnice něco váží.
Já jsem dal starší klikovku a píst pro obsah 300 a ojnice vydržela 5700 km. Raději ojnici vyměním. Ojnice měla vůli nahoru dolu už od začátku.
Maximálně bych na této ojnici najel tak 500 až 3000 km. To, ale za poškození válce nestojí.
U originální ojnice se mě stalo to. Po bokach ojnice jsou asi bronzovy podlozky. Ojnice měla trochu vůli nahoru a dolu. Starší klikovka bylo na ni najeto 5700 km. Jedna podlozka je prohnuta a opira se o jehlovy lozisko a to se hur otaci. Kdyz se lozisku hur otaci tak se casem lozisko pridre. Co v nouzi odstranit bud jednu nebo rovnou obe podlozky u ojnice. Mozna by potom ojnice mohla jeste najet tak 15 nebo i 20 000km.
Po vyndání sady bych to tipoval tak na 5000 km. Byl porušený povrch.

Změřil jsem kdysi vyráběný píst do mz 251. Průměr pístu 70 mm.
Fotka pístu je dole. Najeto 2000 km. Nikdy se úplně nezadřel. Vůle byla 0,07 mm po najetí 500 km.

Kdyby se hůř řadilo.
Může se to ještě projevit tak, že když se vyřadí z pětky tak tam hned nespadne čtyřka. Raději to hned rozdělat.
6 šroub u kulisy řazení v motoru raději zalepit do bubínku. Já jsem tam dal klasickej šestihranej šroub i když tam je ukos.
Fotky jsou dole.

Prý je u mz 250 delší výfuk možná 116 cm. U 251 byla délka 106 cm.
Výfuk mz 251. Délka 106 cm
https://www.plszabo.cz/eshop/tlumic-vyf ... 66573.html

Případně píst s RZT.
http://rzt.de/index.php?page=shop.produ ... &Itemid=29
Písty kvalita, jiný web.
http://mz-world.cz/newforum/viewtopic.p ... b974#p4843

https://www.plszabo.cz/eshop/advanced_s ... TZ&x=6&y=6

Mz video.
https://www.youtube.com/watch?v=LxQivp14Z2E

Jak už někdo psal bez zajíždění zvolit vůli 0,08 až 0,12 mm.
0,1 mm se prý dává vůle do Tatry.

Naposledy jsem dal ojetej 250 válec. Měl snahu se přidírat.
Dal jsem poměr oleje 1:20 Castrol.
Tak jsem zkusil dát tuningový výfuk a motor se nepřidřel.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... c_ma=11172
S tuningovým výfukem motorka ztratila tah od spodu. Motor se nechá běžně vytočit na 6500 otáček a někdy i na 8000 otáček.
Jestli budu s výfukem jezdit tak dám menší řetězové kolečko třeba 20 nebo 19.
Ještě zkusím dát origo výfuk jestli se motorka přidře.
Origo výfuk jsem rozřezal a ucpaný nebyl. Je tam zhruba 5 komor.
Fotky výfuku jsem dal do jinýho příspěvku už sem nešly přidávat fotky.
viewtopic.php?f=11&t=32319

Opět jsem dal origo výfuk, zkoušel jsem píst přidřít, ale nepodařilo seměto. Bylo kolem 10 stupnů.
Dušení se projevuje tak, jako by tam něco drželo.
Měl jsem tam trysku 140, dal jsem 135, dále origo 132 a potom 130.
Najel jsem asi 190 km i po dálnici a úplně se to nezadřelo, maximálně se to občas přidusilo. Motor přestal na chvíli spalovat i tak jsem měl plnej plyn.
Dušení se na 135 trysce zlepšilo. Mám 19 kolečko. Rychlost podle tachometru max. 120 s originálním výfukem.

Zvětšil jsem trochu předstih u zapalování vape. Uvidím jak se zvětšila maximální rychlost i když to bude na úkor ohřívání pístu, protože spaliny budou déle ohřívat píst.

Díval jsem se na originální píst, který jsem měl kdysi v motoru. Bylo na něm napsáno Hungary a Berta.
U koupeného pístu z madarska je napsáno na krabičce Berta. Kvalita, ale už asi nebude stejná jako byla kdysi dávno.

U částečnýho Vape jsem pootočil v zapalku destičku asi tak o 2 mm. Rozdíl nebyl tak znatelnej. Jede to zhruba stejně.
Spíš dát, ale větší předstih, ale nad 3 mm bych nešel, může to dost kopat při startování.
Píst tam je asi nějaký kdysi originální, K20, nebo o trochu horší kvalitě, někdo píst zmenšoval glaspapírem. Změřím vůli pístu.
Vůle je 0,13 mm a víc do 0,2 mm. Nahoře ve válci je hrana kde končej kroužky.
Volnoběh jentaktak, kroužky nedrnčely ani v tim nebouchalo. Kroužky jsem dal nový.
0,13 mm nahoře je průměr pístu o 0,2 menší. Celkem 0,33 mm nahoře a ještě se píst nahoře přidírá.
Hořejšek pístu se roztáhne o 0,33 mm. Hořejšek válce je ještě vyjetý o dalších 0,05 mm takže se celkem roztáhne na 0,38 mm a to se ještě píst přidírá.
Fotky válce a pístu jsem dal do jiného příspěvku, protože do jednoho příspěvku se vejde maximálně 20 fotek.
viewtopic.php?f=11&t=32319

Dám 21 kolečko, ale už tam dám 300 válec. Zatím originální výfuk. Píst maďarský, vůle jak říkali rozhonovali na 0,1 mm.
Uvidím jestli se to nebude přidírat.

Místo gum na držákách motoru tak jsem pouzdra nechal udělat ze silonu. Už mě nepřeskakuje řetěz při jízdě po zadním kole.
Kdysi jsem jezdil na nový mz 251 na které bylo najeto 2000 km a řetěz přeskakoval při jízdě po zadním kole.
https://www.moto-prodejna.cz/nahradni-d ... -guma.html
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2987

Nebo koupit kvalitnější píst. Třeba i za 2500 nebo i 3000 kč.
Třeba píst od Mahle tam by mohl být uvnitř plech nebo Wiseco.
Písty Mahle se mě nepodařilo sehnat.
https://www.ebay.com/itm/Wiseco-Mz-Etz- ... ctupt=true
https://www.ebay.com/sch/mzperformancem ... 7675.l2562

Kroužky jsou hlučnější. Po 100 km se zatím nezadřela.
Madarskej píst jsem je koupil tady, ale už je nemaji.
Do toho madarskýho pístu by byl lepší tento pístní čep, protože koupený v plszabo byl krátký, ale asi by to moc nevadilo.
https://www.moto-prodejna.cz/nahradni-d ... 0-301.html
Délka čepů prý 65 mm.
Tady mají 63 mm.
https://www.plszabo.cz/eshop/pistni-18x63-p-75154.html
Madarský píst prý je možné v obchodu ojednat po dohodě.

Do polskýho pístu byl pístní čep délka 65 mm zkracovaný třeba na 64,2 mm.
Polský měl naposledy malé zakřivení, mohli se zlepšit, nebo tam dát ještě větší vůli.
https://www.plszabo.cz/eshop/advanced_s ... 1&x=13&y=6
Dám poměr oleje 1:30.
Tento olej od castrolu skoro po zahřátí nekouří.
CASTROL POWER 1 RACING 2T 1 L
https://www.zbozi.cz/vyrobek/castrol-po ... rianta=1-l
https://www.eshop-car.cz/cz-detail-4942 ... t-1-l.html

Budu zkoušet tento píst potažený kluzným povrchem.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -223-12984
MZ ETZ MTK Kolben 300 ccm Sport Tuning 2 Kolbenringe Federstahl

Písty o průměru 75,5 mm maji málokdy, takže si píst objednat předem.
Cena komplet pístu je 75 euro v roce 2019.
Já jsem koupil píst za 90 euro, protože jsou tam nějaký japonský kroužky.
Celkem i s poštovným 110 euro.
Poštovné zhruba 500 kč.

Pístní kroužky mají sílu 1,5 mm.
Je tam, ale pro blém s tím, že mě tam neumístili zámky pro pístní kroužky. Dodali mě pouze kolíčky pro zámky.
Časem sem dopíšu přeložený text do němčiny, aby nedošlo v chybě v překladu.
Kolbenring Stoß Stift bei Kolben aus gleiche Platz wie bei original.
Měřil jsem píst a má o 0,01 větší průměr v půlce pístu nežli na konci. Asi nějaká mírná vada. Rozměr byl měřený na boku 45 stupnů.
https://vaclavz1.rajce.idnes.cz/Mz_301_pist_nemecko./
Jsou tam i fotky starý ojnice, bronz z podložky se obtiskla i na pár místech do ojnice.
Píst má nahoře úkos asi 0,3 mm.
Píst má mít vůli 0,04-0,05.
Spíš dát menší vůli tak 0,04 mm.
Píst má veliký úkos a potom může jít hůře naštelovat volnoběh.
Dát třeba větší volno
Možná by bylo dobré po výbrusu tam dát tak na 50 100 nebo i 200 kilometrů ten nejlevnější píst o daném průměru.
Je to kvůli tomu, aby se co nejméně ojel černěný povrch na pístu po výbrusu.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=5205

Zvláštně se má zajíždět.
Jede se minimálně 15 minut v běžných otáčkách. Potom se nechá motor 6 hodin vychladnout.
Toto se opakuje třikrát.
Potom by měl být prý píst už zajetý. Uvidím jak to dopadne.
Poměr oleje má být při zajíždění 1:30 třeba tak 300-400 km. Potom se poměr může zvýšit.
Já dám poměr 1:20.
Když jsem vrtal zámky tak jsem použil průměr vrtáku 2 mm, případně jsem ho přebrousil k jedný straně, kdyby kolíčel šel špatně narazit.
Vyzkoušel jsem si to na jiném pístu.
Před vrtáním si zkontroluj kde mají být zámky jeden má být výš a druhý níž, je to kvůli vnitřním nálitkům.
Po 200 km na plný plyn se mírně přidušuje. Asi zkusím dát co největší trysku a hodně bohatou směs.
145 tryska možná dám menší.

Zatím tam jezdím druhou starší klikovku s ojnicí. Je větší vůle podložek mezi ojnicí a klikovkou.
Zatím mám na ní najeto 3100 km.
Vůle tam je tak 0,75 mm. Podložky pěkně drnčej. Rozléhá se zvuk do výfuku.
U skutra peugeot vivacity 100 má být vůle u ojnice max 0,5 mm.

Po nalisování této ojnice je vůle 0,2 mm.
Podložky jsou z plechu, takže by se spíš neměli prohnout. Vyzkouším to časem.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=3045
Myslím že jsou ojnice stejné jako je v motoprodejně.
Můžete si jí zkusit koupit.
Já jsem si nechal ojnici zbrousit ještě o 0,2 mm. Takže tam bude vůle 0,4 mm.
Ještě jsem si nechal zmenšit i šířku u jehlového ložiska o 0,2 mm. (Měkké čelisti u soustruhu).
Příště zmenším na šířku o 0,3 mm. Potom bude vůle 0,5 mm.
Šířka čepu je 59,8, nebroušená ojnice má šířku 22 mm.

K překladu můžete využít tento překladač já si raději potom text přeložím ještě do češtiny.
https://translate.google.cz/
Udělal jsem fotku.
viewtopic.php?f=11&t=32319
V pístu prý není zalitý plech.

Jak už někdo psal bez zajíždění zvolit vůli u pístu 0,08 až 0,12 mm.
0,1 mm se prý dává vůle do Tatry.
Tryska 132 original co tam byla.
Dal jsem 135.

Zapalování Vape Sz16. Kompletní zapalování.
Vape - zapalovací okruh - Sz 09
https://eshop.vape.cz/z1671-souprava-zapalovani-sz09
https://eshop.vape.cz/z1675-souprava-zapalovani-sz16
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... c_ma=13343

Na jedné starší klikovce jsem najel asi 5600 km.
Na druhé starší klikovce zatím najeto 4700 km.
Trochu tam drčej podložky mezi ojnicí a klikovkou.
Je tam větší vůle do stran tak 0,75 mm. Zvuk se rozléhá do výfuku.

Příště bych s tímto pístem dal vůli 0,12 mm, když chci využívat výkon motorky naplno.
Motorka už ale nemá tak vysoký výkon, hlavně, když se jezdí po zadnim kole, ale píst má menší snahu se zadřít.
Po 2300 km se to má snahu ještě mírně přidírat.
Když už k tomu dojde uberu plyn a když chci jet dále na plný plyn nějakou dobu tak zapnu sytič při zmačknutí mě sám drží a dám plný plyn.
Nechá se potom jet na plný plyn ještě nějakou dobu.
Válec nechám ještě rozhonovat na 0,12 mm.

Máčel mě olej u řetězového kolečka. Gufero bylo dobrý.
Byla špatná ucpávka 10 hřídelky. Plechová ucpávka je naražená v bloku motoru.
Dal jsem tam kužel z průměru 10,1 na 10,3 mm. Délka 3-3,5 mm.

Kdyby někdo z vás chtěl prodloužit technickou u motorky ze 2 na 4 roky tak se to provádí na úřadu, ale technická musí být při prodloužení platná jinak se musí dělat nová technická. Tak si na to dejte pozor.
Prodloužení je zdarma a je potřeba mít velký techničák a spz. Případně vám můžou na úřadu pomoci s vyplněním papíru.
Rok 2018 10 měsíc - zavedení prodloužení technický u motorky na 4 roky.

Jestli se sem tento příspěvek nehodí, tak ho smažte nebo přesunte.

Odkaz na opravy impulzu, tyristoru, a další.
http://www.mz-world.cz/forum/faq/

Volnoběh u emzety.
Kdyby někomu u mz 251 nešel doštelovat volnoběk tak míst 50 volnoběžný trysky dej 60 trysku, tato tryska je běžně u simsona na sytič. Je tam závit m5.
Dal jsem i 65 trysku, volnoběh se oproti 60 trysce moc nezvýšil, zkusím dát třeba 70 trysku i když s tou 65 tryskou už drží volnoběh po ohřátí na 1400 otáčkách.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=2367,
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... c_ma=13047

Katalog dílů simson.
https://www.moto-katalog.eu/moto-katalo ... _size=w100

Odešlo mě ložisko u zapalka. ZVL asi bez C3. Příště raději C3.
Ložisko hučelo asi tak 300 km. Chtělo to předem aspon vyndat gufero a zkontrolovat ložisko.
https://vaclavz1.rajce.idnes.cz/Mz_301_pist_nemecko./
Jak jsem psal, že mě něco drnčí v motoru, jak se zvuk rozléhal do celého výfuku tak po výměně ložiska už drnčení neni.
Drnčelo to asi tak 4000 km.

Výměna originálního relátka za relátko ze škodovky.
https://jpreporter.net/v/mz-150-etz-regulátor-dobíjení-škoda-120-návod-nlpbSEZc1qc.html


Přílohy:
Podložka ojnice síla 0,5 mm prohnutá na 1,2 mm IMG_2604.JPG [81.71 KiB]
Zatím nestaženo
Podložka ojnice síla 0,5 mm prohnutá na 1,2 mm IMG_2603.JPG [93.16 KiB]
Zatím nestaženo
Ojnice oko měd z podložky se obtisklo do ojnice IMG_2590.jpg
Ojnice oko měd z podložky se obtisklo do ojnice IMG_2590.jpg [ 89.73 KiB | Zobrazeno 152 krát ]
Ojnice oko 1 IMG_2591.jpg
Ojnice oko 1 IMG_2591.jpg [ 90.29 KiB | Zobrazeno 152 krát ]
Ojniční čep, najeto 5700 km, použitá starší klikovka-nevím kolik bylo před tím na klikovce najeto, obsah 300, IMG_2589.jpg [65.99 KiB]
Zatím nestaženo
Ojniční čep, menší o 0,02 mm, projeto od jehlového ložiska IMG_2587.jpg [55.4 KiB]
Zatím nestaženo
Starší ojnice najeto 5700 km na obsah 300, Ježděno nadoraz, IMG_2578.jpg [67 KiB]
Zatím nestaženo
Podložka ojnice síla 0,5 mm prohnutá na 0,8 mm, druhá podložka je prohnutá ještě víc ta se při prohnutí loupne a vrátí, až jí najdu tak jí taky vyfotím, Starší klikovka najeto 5700 km IMG_2576.jpg [50.18 KiB]
Zatím nestaženo
Podložka ojnice síla 0,5 mm prohnutá na 0,8 mm, Starší klikovka najeto 5700 kmIMG_2575.jpg
Podložka ojnice síla 0,5 mm prohnutá na 0,8 mm, Starší klikovka najeto 5700 kmIMG_2575.jpg [ 90.1 KiB | Zobrazeno 156 krát ]
IMG_2582.jpg [70.57 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_2580.jpg [57.94 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_2579.jpg [67.5 KiB]
Zatím nestaženo
Píst Mz 251, Kdysi vyráběný, křivka pístu, najeto 2000 km.jpg [73.39 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_2374.jpg
IMG_2374.jpg [ 24.14 KiB | Zobrazeno 280 krát ]
IMG_2371.jpg
IMG_2371.jpg [ 36.71 KiB | Zobrazeno 280 krát ]
IMG_2370.jpg
IMG_2370.jpg [ 37.55 KiB | Zobrazeno 280 krát ]
Mz zapalování barva kabelů..JPG [143.01 KiB]
Zatím nestaženo
Vape určení polarity..png [19.79 KiB]
Zatím nestaženo
Img_1765 Byly 2 kroužky nahoře a dole..jpg [102.28 KiB]
Zatím nestaženo
Mz 251 vůle ve válci. 02 - 03.jpg [504.2 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Převodovka 70:
3 kvalt 20-(36)
4 kvalt 23-32
-www.akf-shop.de/festrad-3-gang-20-zahn-sr80/a-7175/
Teile für 5-Gang G
Primar 50
-https://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSyfA8
-www.youtube.com/watch?v=gq4jAccNns0&feature=player_embedded#at=97
62000
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.703s | 15 Queries | GZIP : On ]