Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 25 červen 2019, 12:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MZ 251- Kontrolka a dobíjení
PříspěvekNapsal: 04 duben 2019, 17:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 říjen 2018, 19:27
Příspěvky: 8
Zdrarec, mám problémy se svou emzou. První věc je , že mi neustále svítí kontrolka neutrálu i při zařazeným kvaltu. Jak nastavit snímač na neutrál? Další věc je dobíjení. Kupovala se nová baterie a po pár kilometrech to začalo vynechávat. Jen se světly pak i s parkovačkou to chcípalo a pak to jelo jen bez světěl. Když se daly blinkry tak to taky chcípalo. Tak jsme přeměřili baterii, bez motoru 12V, se zaplém 10,20 se světly 9,20 a pak světlo plus blinkr 8,20V což je hodně málo. Zkoušeli jsme přidávat plyn zdali to dobíjí a nic. Tak se chci zeptat jak je tu řešené dobíjení. Nikde jsme nenašel relátko na dobíjení. Díky za rady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: MZ 251- Kontrolka a dobíjení
PříspěvekNapsal: 09 duben 2019, 21:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 říjen 2018, 19:27
Příspěvky: 8
Dnes ráno jsme se do toho s otcem pustili a hledali závadu. Otec je mistr elektrikář, tak si stáhnul z bible nějaký schémata na zkoušku elektroinstalace,usměrňovače a regulátoru. Testy nám vůbec nevycházeli. Tak jsem se uchýlili k jednodušší variantě a to změřit jestli něco jde z alternátoru. Z něho nešlo nic, což mi bylo divné. Před týdnem jsem měnil gufero u zapalování protože strašně sál faleš a při volnoběhu měl 5 tisíc otáček (zadělával jsem kryt a s prominutím debil jsem si skřípnul všechny dráty vč. na neutrál). Takže jsem sundali víko a hned to bylo jasné. Dráty totálně skříplé od víka. Tak je otec ucvaknul na těch plochých místech, očesal, zaletoval a zadělal bužírkou. Těch při volnoběhu se světly nějakých 13,06 V a je to paráda. Taťka říkal že to napětí z alternátoru šlo do kostry a mohu bohu děkovat že se nezkratovalo. Takže asi tak :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 13 Queries | GZIP : On ]