NIA píše:
ten jednokroužkovej má jeden kroužek
odpoved hodna uznania..
niaM píše:
no jako ze tam je o krouzek min tak to mi samozrejme doslo
akorat me zajimalo jesi tam je nejakej rozdil v zivotnosti a tak..
Piestny kruzok sluzi v malej miere na vystredenie piestu,na odvod tepla kedze je v neustalom styku v piestom a valcom zaroven a sluzi na zadrziavanie kompresie pretoze od seba oddeluje spalovaciu a
spojkovu komoru.Tak sa teda zamysli ked tam mas tie kruzky dva a jeden mas trosku opotrebeny tak v mieste zamku pistu ti vznikne strbina cez ktoru ti moze kompresia trosku unikat ale ked tam mas druhy kruzok ten ti ten unik minimalizuje..Ked ho tam vsak nemas...co sa tyka toho ci ti to ze tam nemas druhy kruzok znizuje zivotnost prveho tak to fakt neviem..Ale viem ze prvy kruzok je viac namahany ako druhy pretoze nanho ovela viac posobi teplota,tlaky nespalene palivo a nizka piestova rychlost.Uz len z toho titulu by som z piestu na ktorom su dva klasicke kruzky nesundaval ten druhy..Pri jednokruzkovom pieste je ten kruzok z ineho materialu,odolnejsi voci opotrebeniu ako klasicky ale pozor aj tak vydrzi menej atd..Dalej ide o to ako rad jazdis...Jednokruzkove piesty sa pouzivaju pri vyssich otackach..dvojkruzkove pri nizsich..
Az teraz som si vsimol aku debilinu som napisal..Mal som na myslisli klukovu komoru