Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 19:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 12:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 15 květen 2010, 15:08
Příspěvky: 5
Bydliště: Třeština
zdravim chci se zeptat jakej je rozdil mezi pistem 41mm s jednim krouzkem a pistem 41mm se dvema krouzky??

_________________
simson s51 Elektronik R.V. 1983
6.6.2010 dokončena přestavba- 60/2 oba kanaly zvetseny, jednokrouzkovej pist, amal 19, sportovni vyfuk, open filter
stav-zajizdeni 200km
puvodni max- 68km/h po rovince na radaru ve meste :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 12:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
ten jednokroužkovej má jeden kroužek :D

ten kroužek je tvrdší a udrží stejně komprese jako ten obyč 2kroužkovej
má menší tření ale žádnej velkej rozdíl to neni
já stejně jezdim s jednim kruhem na 2kroužkovim pístu a neni to vubec znát jede to stejně

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 13:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
mno kroužky taky hlavě převádí teplo z pístu na válec ... takže u pístu co je delanej na 2 kroužky a mas tam jeden tak je vetsi pravdepodobnost ze to zadres...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 13:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
na ten jeden kroužek jezdim už takovou dobu a nikdy sem to ani nepřidřel asi je věčí pravděpodobnost ale furt je dost malá

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 19:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 březen 2009, 18:18
Příspěvky: 276
určite má ten chýbajúci krúžok aj nejaký vplyv na kompresiu

_________________
50/2 po 1.výbruse + znížená hlava, sériový výfuk, 15z, 16n1-8, open filter


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 20:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2008, 14:51
Příspěvky: 2490
Bydliště: mnetěš
simson_rider77 píše:
určite má ten chýbajúci krúžok aj nejaký vplyv na kompresiu

to má ale ne nák moc a navíc kdyš dělám 3kanál tak je v ty drážce kanál a ten přidá určitě víc než ubere ten kroužek(asi :D)

_________________
simson S51 elektronik (zatím šrot)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010, 21:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 15 květen 2010, 15:08
Příspěvky: 5
Bydliště: Třeština
no jako ze tam je o krouzek min tak to mi samozrejme doslo :D :D akorat me zajimalo jesi tam je nejakej rozdil v zivotnosti a tak.. :D

_________________
simson s51 Elektronik R.V. 1983
6.6.2010 dokončena přestavba- 60/2 oba kanaly zvetseny, jednokrouzkovej pist, amal 19, sportovni vyfuk, open filter
stav-zajizdeni 200km
puvodni max- 68km/h po rovince na radaru ve meste :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 02 červen 2010, 12:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 červenec 2007, 12:40
Příspěvky: 420
Bydliště: Poprad
NIA píše:
ten jednokroužkovej má jeden kroužek :D

:lol: odpoved hodna uznania..

niaM píše:
no jako ze tam je o krouzek min tak to mi samozrejme doslo :D :D akorat me zajimalo jesi tam je nejakej rozdil v zivotnosti a tak.. :D

Piestny kruzok sluzi v malej miere na vystredenie piestu,na odvod tepla kedze je v neustalom styku v piestom a valcom zaroven a sluzi na zadrziavanie kompresie pretoze od seba oddeluje spalovaciu a spojkovu komoru.Tak sa teda zamysli ked tam mas tie kruzky dva a jeden mas trosku opotrebeny tak v mieste zamku pistu ti vznikne strbina cez ktoru ti moze kompresia trosku unikat ale ked tam mas druhy kruzok ten ti ten unik minimalizuje..Ked ho tam vsak nemas...co sa tyka toho ci ti to ze tam nemas druhy kruzok znizuje zivotnost prveho tak to fakt neviem..Ale viem ze prvy kruzok je viac namahany ako druhy pretoze nanho ovela viac posobi teplota,tlaky nespalene palivo a nizka piestova rychlost.Uz len z toho titulu by som z piestu na ktorom su dva klasicke kruzky nesundaval ten druhy..Pri jednokruzkovom pieste je ten kruzok z ineho materialu,odolnejsi voci opotrebeniu ako klasicky ale pozor aj tak vydrzi menej atd..Dalej ide o to ako rad jazdis...Jednokruzkove piesty sa pouzivaju pri vyssich otackach..dvojkruzkove pri nizsich..

_________________
Simson > RS60/6DA,tuning kluka,BVF 19,tuning filter,SKF loziska,Reso tuning auspuff.
Honda > NSR JC20,21KW,TOP stav !


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 02 červen 2010, 14:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
Pelo píše:
NIA píše:
ten jednokroužkovej má jeden kroužek :D

:lol: odpoved hodna uznania..

niaM píše:
no jako ze tam je o krouzek min tak to mi samozrejme doslo :D :D akorat me zajimalo jesi tam je nejakej rozdil v zivotnosti a tak.. :D

Piestny kruzok sluzi v malej miere na vystredenie piestu,na odvod tepla kedze je v neustalom styku v piestom a valcom zaroven a sluzi na zadrziavanie kompresie pretoze od seba oddeluje spalovaciu a spojkovu komoru.Tak sa teda zamysli ked tam mas tie kruzky dva a jeden mas trosku opotrebeny tak v mieste zamku pistu ti vznikne strbina cez ktoru ti moze kompresia trosku unikat ale ked tam mas druhy kruzok ten ti ten unik minimalizuje..Ked ho tam vsak nemas...co sa tyka toho ci ti to ze tam nemas druhy kruzok znizuje zivotnost prveho tak to fakt neviem..Ale viem ze prvy kruzok je viac namahany ako druhy pretoze nanho ovela viac posobi teplota,tlaky nespalene palivo a nizka piestova rychlost.Uz len z toho titulu by som z piestu na ktorom su dva klasicke kruzky nesundaval ten druhy..Pri jednokruzkovom pieste je ten kruzok z ineho materialu,odolnejsi voci opotrebeniu ako klasicky ale pozor aj tak vydrzi menej atd..Dalej ide o to ako rad jazdis...Jednokruzkove piesty sa pouzivaju pri vyssich otackach..dvojkruzkove pri nizsich..

ale tak zae s origo litinovym, když máš jen jeden, tak je nižší životnost kruhu, než třebas chromovýho nebo ocelovýho, ale zase se míň opotřebovává válec

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 02 červen 2010, 17:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 červenec 2007, 12:40
Příspěvky: 420
Bydliště: Poprad
Ja ta len trosku upresnim ze piestne kruzky sa vyrabaju len z ocele a liatiny..avsak nanasa sa na nich tzv tvrdochrom konkretne na stycne plochy aby sa zmnsilo tretnie tym padom sa zvacsila zivotnost..Existuje este jedna latka ktora sa tam nanasa ale zabudol som nazov nieco na M to bolo ale fakt si nespomeniem

_________________
Simson > RS60/6DA,tuning kluka,BVF 19,tuning filter,SKF loziska,Reso tuning auspuff.
Honda > NSR JC20,21KW,TOP stav !


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 02 červen 2010, 17:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
Pelo píše:
Ja ta len trosku upresnim ze piestne kruzky sa vyrabaju len z ocele a liatiny..avsak nanasa sa na nich tzv tvrdochrom konkretne na stycne plochy aby sa zmnsilo tretnie tym padom sa zvacsila zivotnost..Existuje este jedna latka ktora sa tam nanasa ale zabudol som nazov nieco na M to bolo ale fakt si nespomeniem

jasne, tak jsem to takly myslel... samotnej chrom, toby neslo... bud jsou obyc, litina, nitridovana ocel nebo ocel s chromem...

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 03 červen 2010, 12:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 červenec 2007, 12:40
Příspěvky: 420
Bydliště: Poprad
Pelo píše:
NIA píše:
ten jednokroužkovej má jeden kroužek :D

:lol: odpoved hodna uznania..

niaM píše:
no jako ze tam je o krouzek min tak to mi samozrejme doslo :D :D akorat me zajimalo jesi tam je nejakej rozdil v zivotnosti a tak.. :D

Piestny kruzok sluzi v malej miere na vystredenie piestu,na odvod tepla kedze je v neustalom styku v piestom a valcom zaroven a sluzi na zadrziavanie kompresie pretoze od seba oddeluje spalovaciu a spojkovu komoru.Tak sa teda zamysli ked tam mas tie kruzky dva a jeden mas trosku opotrebeny tak v mieste zamku pistu ti vznikne strbina cez ktoru ti moze kompresia trosku unikat ale ked tam mas druhy kruzok ten ti ten unik minimalizuje..Ked ho tam vsak nemas...co sa tyka toho ci ti to ze tam nemas druhy kruzok znizuje zivotnost prveho tak to fakt neviem..Ale viem ze prvy kruzok je viac namahany ako druhy pretoze nanho ovela viac posobi teplota,tlaky nespalene palivo a nizka piestova rychlost.Uz len z toho titulu by som z piestu na ktorom su dva klasicke kruzky nesundaval ten druhy..Pri jednokruzkovom pieste je ten kruzok z ineho materialu,odolnejsi voci opotrebeniu ako klasicky ale pozor aj tak vydrzi menej atd..Dalej ide o to ako rad jazdis...Jednokruzkove piesty sa pouzivaju pri vyssich otackach..dvojkruzkove pri nizsich..

Az teraz som si vsimol aku debilinu som napisal..Mal som na myslisli klukovu komoru

_________________
Simson > RS60/6DA,tuning kluka,BVF 19,tuning filter,SKF loziska,Reso tuning auspuff.
Honda > NSR JC20,21KW,TOP stav !


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 15 březen 2011, 22:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 15 březen 2011, 21:49
Příspěvky: 1
Bydliště: Prostějov
Já mám taky píst s dvěmy drážky,a ted jsem ho rozdělával a zjistil jsem že jsou zlomený vádí když nebudu mít ani jeden na nějakou dobu ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 15 březen 2011, 22:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
zelda.10 píše:
Já mám taky píst s dvěmy drážky,a ted jsem ho rozdělával a zjistil jsem že jsou zlomený vádí když nebudu mít ani jeden na nějakou dobu ?

:D zkus a uvidíš jak pojede :D:D:D:D

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: pist
PříspěvekNapsal: 16 březen 2011, 06:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
Odborníkům typu "NIA" bych zakázal přispívat do for v technice. Někdo by to totiž mohl brát vážně :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

A dotaz... Ste si jistí, že se v tom jednokroužkovým používá tvrdší kroužek? Protože co vím, tak se u dvoutaktu používá jenom jeden typ kroužků. Tvrdochromový sou na čtyřtaktech - spolu se stíracíma. Ale teď nevím... Trabant má myslím taky s tvrdochromem :D

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.425s | 13 Queries | GZIP : On ]