Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 07 květen 2024, 13:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 02 květen 2010, 19:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 únor 2010, 19:30
Příspěvky: 59
Bydliště: PLZEŇ
Prominte mi...vim ze to tu je reseno vickrat....prosim poradte jakx je lepsi filtr jestli http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vz ... tr-d35-90/ nebe http://www.moto-prodejna.cz/product_inf ... ts_id/2661 a cem je lepsi diky

_________________
Simson s51 ,1990,12v...25.6.2010=Go motoru,vzhled.tuning,0-100=rychlejc nez Trabant,65/70neco km/h...Rok 2011 - zameren na dolazeni simika


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 05 květen 2010, 20:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 únor 2007, 15:35
Příspěvky: 486
Bydliště: Buchlovice
tak prvni je lepsi v tom ze je levnejsi a nemusis si nicit kaslik, druhy ma pry vetsi propustnost(aspon to tu nekdo rikal). Rozhodne ale na oba budes potrebovat jinou trysku (aby ses tu pak neptal ze ti to nejede a wtf :wink: )

_________________
Prodávám MZ 251 ETZ: http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/737396-etz-251.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 05 květen 2010, 20:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
manasekp píše:
tak prvni je lepsi v tom ze je levnejsi a nemusis si nicit kaslik, druhy ma pry vetsi propustnost(aspon to tu nekdo rikal). Rozhodne ale na oba budes potrebovat jinou trysku (aby ses tu pak neptal ze ti to nejede a wtf :wink: )

popravdě? ty filtry jsou uplně na kok*t... ani s tim většim to nejelo

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 10 květen 2010, 15:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 únor 2010, 19:30
Příspěvky: 59
Bydliště: PLZEŇ
a kdyz tak dam ten open filtr musim nak menit kastlik?

_________________
Simson s51 ,1990,12v...25.6.2010=Go motoru,vzhled.tuning,0-100=rychlejc nez Trabant,65/70neco km/h...Rok 2011 - zameren na dolazeni simika


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 10 květen 2010, 18:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
jimmy píše:
manasekp píše:
tak prvni je lepsi v tom ze je levnejsi a nemusis si nicit kaslik, druhy ma pry vetsi propustnost(aspon to tu nekdo rikal). Rozhodne ale na oba budes potrebovat jinou trysku (aby ses tu pak neptal ze ti to nejede a wtf :wink: )

popravdě? ty filtry jsou uplně na kok*t... ani s tim většim to nejelo

Dnesk jsem take sundal open filtr a ten rozdil je nesrovnatelny. A to muj filtr neni nijak levny smejd. Jedna se o Malosi asi za 800kc, ale muj motor se nedava srovnavat se serii, takze bych se open filtru na "seriovem" motoru az tolik nebal.

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 11 květen 2010, 17:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2008, 13:52
Příspěvky: 713
Jimmy má pravdu..oba tyhle filtry jsou na .... ten první vím z vlastní zkušenosti že akorát tak víc řve-půjde tě slyšet daleko...a ten druhej ? myslím že na Simáka uplná zbytečnost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 13 březen 2011, 20:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 březen 2011, 14:57
Příspěvky: 15
Bydliště: Sedlice
Ouch .. take jaký filtr je tedy nejlepší ? :?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 13 březen 2011, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 září 2007, 21:07
Příspěvky: 499
Bydliště: Slovensko
kozelouze píše:
Prominte mi...vim ze to tu je reseno vickrat....prosim poradte jakx je lepsi filtr jestli http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vz ... tr-d35-90/ nebe http://www.moto-prodejna.cz/product_inf ... ts_id/2661 a cem je lepsi diky


Škoda penez

_________________
RZT SVI90S, RZT46SP kľuka, RZT 5 qualt, VAPE, RZT 5 lamel. spojka, Areche karbec, Sportauspuff RZT R, RZT gabel, RZT tuning. filter, Repsol Competicion, Castrol MTX, 16zub.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 21 březen 2011, 15:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 leden 2011, 19:09
Příspěvky: 21
Bydliště: Luhačovice
pokud ti jde jen o novy filtr tak mne na 60ce staci tento:
http://www.motokramek.cz/vlozka-vzducho ... ru-simson/
ale ja ho nechavam v originalu, pokud ti jde o vykon tak ti neporadim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 23 březen 2011, 22:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 březen 2011, 22:02
Příspěvky: 8
každý filtr je lepší než originál simsoňácký. filtr tam můžeš rubnout jakýkoliv protože motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potřebuje. samozdřejmě pa musíš seštelovat karburátor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 23 březen 2011, 23:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 únor 2007, 15:35
Příspěvky: 486
Bydliště: Buchlovice
pupek666 píše:
každý filtr je lepší než originál simsoňácký. filtr tam můžeš rubnout jakýkoliv protože motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potřebuje. samozdřejmě pa musíš seštelovat karburátor.


to je samozrejme uplny nesmysl. nesir tady bludy jeste se toho nekdo chytne :alright:

_________________
Prodávám MZ 251 ETZ: http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/737396-etz-251.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 24 březen 2011, 11:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 březen 2011, 22:02
Příspěvky: 8
no pokud ho tam nebudeš tlačit kompresorem tak si víc nevezme. Bo filtr slouží pouze k číštění vzduchu a ne pro snižování přístupu vzduchu do karbecu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 24 březen 2011, 14:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 únor 2007, 15:35
Příspěvky: 486
Bydliště: Buchlovice
pupek666 píše:
filtr slouží pouze k číštění vzduchu a ne pro snižování přístupu vzduchu do karbecu


je to presne naopak, motor si nevezme kolik potrebuje ale kolik mu das. Das jemnejsi filtr(molitan), motor si vezme vic vzduchu, ochudi se smes a potrebujes vetsi trysku.

_________________
Prodávám MZ 251 ETZ: http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/737396-etz-251.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 24 březen 2011, 17:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 březen 2011, 22:02
Příspěvky: 8
to kolik mu dáš šteluješ tým šroubem bohahosti směsi a ne tým filtrem. a navíc kolik tam jde vzduchu určuje šoupátko v karbecu. ti říkám že filtr zabranuje tomu aby se do karbecu dostal bordel. ono nestačí jenom dat filtr nic dalšího neďelat a říct:"jede to stejně, filtr je na kkt"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vzduch.filtr
PříspěvekNapsal: 24 březen 2011, 18:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 únor 2007, 15:35
Příspěvky: 486
Bydliště: Buchlovice
pupek666 píše:
to kolik mu dáš šteluješ tým šroubem bohahosti směsi a ne tým filtrem. a navíc kolik tam jde vzduchu určuje šoupátko v karbecu. ti říkám že filtr zabranuje tomu aby se do karbecu dostal bordel. ono nestačí jenom dat filtr nic dalšího neďelat a říct:"jede to stejně, filtr je na kkt"


sroub bohatosti ma vliv jenom pri volnobehu a v nizsich otackach(kdyz z vonobehu pridas plyn aby to slo pekne za plynem) pak uz ne, ve vyssich tockach je bohatost smesi je urcena soustavou tryska-filtr.

Skus vzit seriovy motor a vyhod filtr uplne aby tam sel naprimo vzduch. Natolik se ti ochudi smes ze ten motor uz nikdy nesestelujes. Nebude to drzet volnobeh, vynechavat ve vyssich otackach, nepujde to za plynem.

Nebo si myslis ze ne? protoze podle tve teorie by odstraneni filtru nemelo vadit kdyz "si motor vezme kolik potrebuje" :)

(samozrejme ted neberu v potaz nebezpeci vniku necistot do motoru, jde jenom o experiment)

_________________
Prodávám MZ 251 ETZ: http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/737396-etz-251.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.071s | 13 Queries | GZIP : On ]