Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 duben 2024, 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2009, 15:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
Thomy S51 píše:
bhp znamená breakedhorsepower - změřeno na brzdě - jo máš pravdu anglickej(hp) kůň je jinej než českej k

aha to je zajímavý

ale tyjo 40 koní to je celkem dost na 50tku ... nebo ten skůtr měl větší objem něž 50 ccm?

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2009, 15:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
ale hp a ps je to samý a když myslim koně tak myslim hp.. 1hp=0,735kW

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2009, 17:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 březen 2009, 18:18
Příspěvky: 276
zaujamve ako sa dokaze diskusia o otvore na kastliku zvrtnut na diskusiu o preplnovanych dvojtaktoch :D :D :D

_________________
50/2 po 1.výbruse + znížená hlava, sériový výfuk, 15z, 16n1-8, open filter


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2009, 17:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
simson_rider77 píše:
zaujamve ako sa dokaze diskusia o otvore na kastliku zvrtnut na diskusiu o preplnovanych dvojtaktoch :D :D :D

pořád se to týká tématu , protože přeplňování je zjednodušeně nahánění paliva pod tlakem do válců, a ten kastlík co je na začátku má dělat něco podobnýho , posílat vzduch do karbece pod větším tlakem

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 12:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 02 únor 2008, 12:01
Příspěvky: 45
mam taky peknou fotku


Přílohy:
1000287ca6.jpg [109.85 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 13:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
jinak k tomu přeplňování mě napadlo toto:

http://www.rbinnovations.com/product_p/rbk10541-x.htm

resp. http://static.howstuffworks.com/gif/supercharger-6a.jpg


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2009, 15:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 20:48
Příspěvky: 1650
Bydliště: Bohumín
Já to mam takto: :axed:


Přílohy:
Simek.jpg [96.92 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2009, 14:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 březen 2009, 18:18
Příspěvky: 276
ano ale mechanicky to ma od seba dost daleko...bavili sme sa o otvore na kastliku a nie o nejakom vysokootackovom ventilatori :D

_________________
50/2 po 1.výbruse + znížená hlava, sériový výfuk, 15z, 16n1-8, open filter


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 25 říjen 2009, 20:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2008, 19:09
Příspěvky: 342
Bydliště: Vysočina
Hellraiser17 píše:

Údajne mají turbokompresory o 20% nižší výkon a obávám se že v nízkejch otáčkách by s tim motor nezvládal otáčet,kdyžto u turba by výfukový plyny v nízkejch otáčkách šli okruhem a s turbem by začaly otáčet až od určitejch otáček :wink: nejlepší by bylo turbo elekrický jako se bude dávat ted do těch nowejch aut ale to aby si s sebou vozil 120 autobaterku v baťohu :D

_________________
Suzuki RM-Z 450 K6 45kW - ostrá žlutá svině, ale mám jí rád :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2009, 07:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
Elektrický turbo? To je teda pěkná blbost.. Možná tak v nějakom hybridu

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2009, 17:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2008, 19:09
Příspěvky: 342
Bydliště: Vysočina
Thomy S51 píše:
Elektrický turbo? To je teda pěkná blbost.. Možná tak v nějakom hybridu

Já si to nevymyslel,ale prej když šlápneš na plyn tak tam neni ta mezera než se roztočí turbína :wink:

_________________
Suzuki RM-Z 450 K6 45kW - ostrá žlutá svině, ale mám jí rád :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2009, 17:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
ttj já znam tenhle systém jen z rally ALS (anti lag system) - změna předstihu - to je ale že se to turbo točí pořád a pak to musej furt měnit

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2009, 19:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
http://www.youtube.com/watch?v=s4v5OX60 ... ngt-5.html

o elektromotoru neuvažuj, elektromotor neroztočí dmychadlo na takový otáčky aby ti to něco natlačilo, v nízkejch otáčkách by to nepracovalo, volnoběh by byl nastavenej na otáčky, aby tím otáčel, klidně by mohl být volnoběh 5tis. ot.
Pokud budou někam dávat el. turbo, tak je to pěkná hovadina, protože turbo má pracovní otáčky 10 - 150tis a to ti elektromotor rychleji než výfukový plyny neudělá.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2009, 19:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2008, 19:09
Příspěvky: 342
Bydliště: Vysočina
Račte se podívat kdo nevěří http://www.autorevue.cz/Magazin/Elektricke-preplnovani-opet-blize-skutecnosti/sc-17-a-18272/default.aspx

_________________
Suzuki RM-Z 450 K6 45kW - ostrá žlutá svině, ale mám jí rád :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uprava sania
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2009, 19:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
už je mi to jasný..zas kvůli emisim..ale to je hudba budoucnosti..každopádně kdyby se dávalo přeplňování do sima tak asi klasický turbo poháněný vejfukem.. nebo nějakej kompresor kerej by ten motor zvlád.. když to turbo zvládli u toho skůtříka (40bhp).. jo byl by to zajímavej project SIMSON S70T :)

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 15 Queries | GZIP : On ]