Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vše pro zvýšení výkonu a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14 září 2005, 20:10 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Co vše mám možnost udělat na simsonu,aby měl větší výkon.Chystám přes zimu udělat GO motoru.Převrtat rovnou na 60ccm.Mám 17.zub kolečko to přidá asi 10km/h ne?A svíčku NGK B8HS.Plechovku místo tlumiče výfuke,ale chystám se koupit laďák HIKONE.Prej stačí jenom uříznout to koleno na tom HIKONE a nasadit na to moje seriové.co můžu dělat dál za úpravy?Děkuju

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 září 2005, 20:13 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
novas píše:
Co vše mám možnost udělat na simsonu,aby měl větší výkon.Chystám přes zimu udělat GO motoru.Převrtat rovnou na 60ccm.Mám 17.zub kolečko to přidá asi 10km/h ne?A svíčku NGK B8HS.Plechovku místo tlumiče výfuke,ale chystám se koupit laďák HIKONE.Prej stačí jenom uříznout to koleno na tom HIKONE a nasadit na to moje seriové.co můžu dělat dál za úpravy?Děkuju

Ty chceš větší výkon a tahle prasíš výfuk?...... :roll:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 září 2005, 22:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
no zalezi od toho ci je pre teba dvolezitejsi vykon alebo zivotnost. pretoze mozes svojho sima uplne vyspickovat uprav je barskolko a vela ich je tu na fore staci citat :roll: . ale ked to vyspickujes do brutlaneho vykonu tag musis ratat z tim ze poctom uprav motora klesa zivotnos hlavne ak ide o razantne zasahy do motora.

to s tim 60ccm je este OK aj ten 17z aj ten vyfuk mozes skusit dat druhy to este zivotnost neovplyvni ale ak chces nieco co ma riadny vykon tag si kup nieco silnejsie nema cenu takto trpait motorku kotra je podla velmi dobra aj bez uprav... alebo ked tak strasne chces mat simsona tag ho nedavaj na 60 ale kup valec a daj rovno 70ccm

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 září 2005, 23:20 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Lunek51 píše:
no zalezi od toho ci je pre teba dvolezitejsi vykon alebo zivotnost. pretoze mozes svojho sima uplne vyspickovat uprav je barskolko a vela ich je tu na fore staci citat :roll: . ale ked to vyspickujes do brutlaneho vykonu tag musis ratat z tim ze poctom uprav motora klesa zivotnos hlavne ak ide o razantne zasahy do motora.

to s tim 60ccm je este OK aj ten 17z aj ten vyfuk mozes skusit dat druhy to este zivotnost neovplyvni ale ak chces nieco co ma riadny vykon tag si kup nieco silnejsie nema cenu takto trpait motorku kotra je podla velmi dobra aj bez uprav... alebo ked tak strasne chces mat simsona tag ho nedavaj na 60 ale kup valec a daj rovno 70ccm

Pokud chce na 70 ccm, tak to není jenom válec, ale taky klika a primární převod, jinak to bude k ničemu. S70 má mít i silnější přítlačnou pružinu na spojce. Takže je to silně o penězích.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 září 2005, 23:55 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
pokud jdeš na 60ccm tak musíš i převrtat otvor v karteru páč 70ccm válec má větší vnější průměr vložky

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 září 2005, 15:45 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Nemá cenu dělat něco s vejfukem když to předem nemáš vypočítaný-u dvoutaktů je vejfuk hodně důležitej(jeho dýlka atd.)....Pokud už nějaký úpravy tak si kup ty německý kity, rozhodně bych tam nedával nějakej Hikone šmejd, kterej pasuje na všechno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 14:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 červenec 2005, 12:04
Příspěvky: 13
Kdybych mel penize tak bych udelal toto: Peti stupnova prevodovka, 70ccm valec, karburator bing 17, nova retezovka od RZT a sportovni plaste. Tot asi vse :twisted:

_________________
Simson S51E 6V - Mám ho čerstvě po GO. Sem v zajížděcí fázi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 15:26 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
thiaky píše:
Kdybych mel penize tak bych udelal toto: Peti stupnova prevodovka, 70ccm valec, karburator bing 17, nova retezovka od RZT a sportovni plaste. Tot asi vse :twisted:

Nebylo by jednodušší si koupit mosquito nebo dandynu rovnou? :) A navíc k tomu dostaneš přední kotoučovku. :wink:
Navíc, když si koupíš 70 ccm válec, tak musíš měnit i kliku a velmi vhodné je vyměnit primární převod.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 září 2005, 20:19 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Tohle vystihuje vše-kdo nemá moc peněz ať jezdí na Simsonovi s minimem úprav, kdo prachy má ať si koupí něco lepčího
Tím nechci říct že ti chudí jezdí na Simsonech(ikdyž to byl můj případ) :fingers:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 září 2005, 11:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 červenec 2005, 12:04
Příspěvky: 13
Martin píše:
thiaky píše:
Kdybych mel penize tak bych udelal toto: Peti stupnova prevodovka, 70ccm valec, karburator bing 17, nova retezovka od RZT a sportovni plaste. Tot asi vse :twisted:

Nebylo by jednodušší si koupit mosquito nebo dandynu rovnou? :) A navíc k tomu dostaneš přední kotoučovku. :wink:
Navíc, když si koupíš 70 ccm válec, tak musíš měnit i kliku a velmi vhodné je vyměnit primární převod.

Tak urcite by to bylo lepsi, ale on se ptal co by se tam dalo udelat tak sem mu to napsal :twisted: A tu 70ccm sem myslel jako komlet :wink:

_________________
Simson S51E 6V - Mám ho čerstvě po GO. Sem v zajížděcí fázi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 září 2005, 13:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 prosinec 2004, 20:30
Příspěvky: 61
Bydliště: Mladá Boleslav
novas píše:
Co vše mám možnost udělat na simsonu,aby měl větší výkon.Chystám přes zimu udělat GO motoru.Převrtat rovnou na 60ccm.Mám 17.zub kolečko to přidá asi 10km/h ne?A svíčku NGK B8HS.Plechovku místo tlumiče výfuke,ale chystám se koupit laďák HIKONE.Prej stačí jenom uříznout to koleno na tom HIKONE a nasadit na to moje seriové.co můžu dělat dál za úpravy?Děkuju

Vyndáním tlumiče a nahrazení plechovkou ti vyroste akorát hluk, spotřeba a výkon se ti spíš sníží než zvýší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 září 2005, 14:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Peťan píše:
Vyndáním tlumiče a nahrazení plechovkou ti vyroste akorát hluk, spotřeba a výkon se ti spíš sníží než zvýší.

No spotreba se spis zvysi ...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 září 2005, 15:03 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Vyndáním tlumiče a nahrazení plechovkou ti vyroste akorát hluk a spotřeba, výkon se ti spíš sníží než zvýší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 září 2005, 17:10 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srpen 2005, 11:02
Příspěvky: 120
Spotřeba je furt stejná.Nevím co s tim furt máte.Už jí tam mam měsíc a podle mě to má lepší zvuk a zdá se mi že to víc táhne.Nevim.Stejně zachvíly budu mít laďák HIKONE.Oni ho prodávají i s kolenem,ale to na Simsona nejde.Stačí to jenom uříznout to koleno a nasadit na to moje.Zvuk má docela dobrej ten HIKONE!

_________________
Simson S51 Enduro(r.v.89),16.zub,NGK B8HS,motor po GO,hranatý zrcátka,otáčkoměr,motor leštěnej silichromem,zvednutej zadek(blinkry,světlo,blatník,sedačka),vzadu drapák,zvednutej přední blatník,originální lak,digitální tachometr,upravený výfuk a sání,atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 září 2005, 19:39 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
novas píše:
Spotřeba je furt stejná.Nevím co s tim furt máte.Už jí tam mam měsíc a podle mě to má lepší zvuk a zdá se mi že to víc táhne.Nevim.Stejně zachvíly budu mít laďák HIKONE.Oni ho prodávají i s kolenem,ale to na Simsona nejde.Stačí to jenom uříznout to koleno a nasadit na to moje.Zvuk má docela dobrej ten HIKONE!

Zdát se ti může spousta věcí, ale subjetivně posoudíš houby. Musíš mít graf motorové brzdy. A k laďáku hikone. To, že do něj musíš řezat už o něčem vypovídá. Jistě pokud jdi jde o zvuk, tak si tam můžeš narvat, co chceš.... , ale tenhla diskuze měna jiný název..... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.180s | 13 Queries | GZIP : On ]