Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 duben 2024, 21:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:29 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marco píše:
tak skus ject tak 50 a mírně držet brzdu a pořád přidávat a uvidíš!!!

Je jisté, že pokud tohle budeš dělat, tak ty brzdy tepelně přetížíš, ale to se ti stane u každých brzd, když s nima budeš dělat tyhle kraviny....[-(

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 duben 2005, 19:47
Příspěvky: 172
Bydliště: Malšice
No třeba u v3sky nebo u Tatry bys spálil brzdy proto se přibrzďuje motorem!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:57 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
V sériovce se to samo uchladí ale po úpravách se zmenší učinná plocha brzdového obložení a tím vzniká více lokálního tepla ale dvě díry 13mm na každou stranu/pokud se tam vejdou/ by mohly stačit ikdyž pokud stím nezávodíš a jen čekáš kdy ti lepší brzdy zachrání život tak to nebude nutné :wink: třeba já mám to obložení lehce zkrácené a mám přední ráfek i s bubnem z fechtla/je to téměř stejné/ protože byl úplně nový /našel jsem ho u strejca na půdě/ a žádné průduchy jsem taky nedělal a ještě se mi nestalo že by se to nějak zahřálo ale počítám s nejhorším 8) ale už mi to kejhák zachrániho když předemnou prudce zastavil nějaký de*bil s fábkou ale úplně nejlepší je při nalepování obložení posunout v sériovce se to nedělá z důvodu "sériovosti"

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 21:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Osobně bych problém přehřívání neřešil, pokud není akutní, protože optimalizace brzd je dost složitý problém. Pro normální ježdění bych dával hlavně pozor, aby byl rovný buben a dobře namazené lanko a teprve pak bych to řešil dál.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2005, 07:44 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
To já mám dost často horký brzdy. Chtěl jsem navrtat ty otvory, ale brácha mě od toho odkecal, že se to zkurvý :?

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 květen 2006, 19:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
no jak jsi psal že jsi to zkrátil , nemohl bys sem dát nejakou fotecku dik :D

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 květen 2006, 19:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
tady to mas namalovany jak by to melo vypadat http://www.volny.cz/david.pleskot/brzdy/brzdy.html

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 květen 2006, 19:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
jestese chci zeptat coje ta rychlostka ajestli to ma i enduro (sorry ze to nevim) :oops:

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 květen 2006, 20:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
tak pockej ty nevis co je rychlostka??? a vys co je to prevodovi ustroji?

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 květen 2006, 13:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
jo to vim a mozna ze ty rychlostce rikam jinak tak napis zas tak blbej nejsem kdyz mam dilnu a tam delam generalky na fichtli

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 květen 2006, 13:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
Ondras píše:
jo to vim a mozna ze ty rychlostce rikam jinak tak napis zas tak blbej nejsem kdyz mam dilnu a tam delam generalky na fichtli


tak to sory ale znam par lidi ktery takovyhle veci neznaj a maj ¨fichtla a babetu atd tak to sry 8)

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 květen 2006, 13:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
no tak prosim napis co to je at se neco priucim :?

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2006, 19:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Sry že otravuju, ale za boha nemůžu nikde najít ten článek od Martyho jak upravit brzdy aby měli stejnou účinnost jako kotouč.. :stabbing:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006, 12:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
Martin píše:
Osobně bych problém přehřívání neřešil, pokud není akutní, protože optimalizace brzd je dost složitý problém. Pro normální ježdění bych dával hlavně pozor, aby byl rovný buben a dobře namazené lanko a teprve pak bych to řešil dál.


...jen bych ještě dodal dobře vyčištěné, namazané a naopak odmaštěné brzdy :)

Peetr: Hm vím, že jsem to někde viděl... ale kde? :) sakriš...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2006, 09:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Ritsi : No právě, ale kdyby si to někde zase náhodou zahlíd, dej mi prosím vědět.. Dík :wink:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.170s | 13 Queries | GZIP : On ]