Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
60ccm http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=353 |
Stránka 7 z 8 |
Autor: | mirek999 [ 13 duben 2006, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak byl bych rad kdyby se to vyresilo nechtel bych udelat zadnou chybu |
Autor: | Mademan [ 13 duben 2006, 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Mademan píše: Nerob z toho zajizdeni az taku vedu ... budes sa normalne vozit, ale nie na plny kotol.... rychlejsie ist musis (max.45-50km/h), lebo potom by ti to nechladilo a skôr by si to zadrel... a zas vytacat a trapit ho na vysokych otackach nesmies.. viac mu prospieva pomala plynula jazda... Je zajímavé, že firesnek říkal něco jiného:-) Na chlazení se podílí proudící vzduch jenom z části. Určite ano, druh a pomer oleja je tiez velmi dôlezity... ale firsnek ma upraveneho simsona nieco z jeho stranky::::: Když měl motor (po výbrusu) najeto asi 200 km plazivé jízdy, tak jsem se rozhodl, že ho pořádně zatížím. Trasu z Příbrami do Písku dlouhou 50 km jsem ujel za 45 minut (průměr 66). V sobotu večer byl minimální provoz, tak jsem to držel otevřený celou cestu. To že se mi to nezadřelo připisuji několika vlivům: - motokárovému oleji Agip Kart 2T, který obsahuje ricín - poměru 1:35 - chlazení pístu + výplachu skrz třetí kanál - zpětné vlny uvnitř výfuku ("laďákový efekt") - teplotě vzduchu 16 st.C - dostalo to malej kotel |
Autor: | mirek999 [ 13 duben 2006, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo |
Autor: | Martin [ 13 duben 2006, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo
Drahý olej by zase neměl hrát takovou roli. |
Autor: | mirek999 [ 14 duben 2006, 06:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc |
Autor: | Martin [ 14 duben 2006, 06:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc
Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání. |
Autor: | Nandogt [ 14 duben 2006, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja keby som mal zabehávať tak čistú syntetiku!Oplatí sa investovat do toho oleja. |
Autor: | mirek999 [ 14 duben 2006, 07:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: mirek999 píše: no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání. A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30? |
Autor: | Martin [ 14 duben 2006, 07:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: Martin píše: mirek999 píše: no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání. A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30? Cca přívních 200 km motor velmi syrový. Pak začal jí studenější motor daleko lépe. Při zahřátí na provozní teplotu se objevovalo slábnutí. Pak zmizelo i to, ale když jsem přešel rozvnou na 1:50, tak se to objevilo znovu a asi jsem někde nedal pozor. |
Autor: | mirek999 [ 14 duben 2006, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy |
Autor: | Martin [ 14 duben 2006, 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy
Trošku to slyšet je. Jestli to budu řešit, je pouze otázka mé finanční situace. Pokud chceš radu, tak pozor na teplotu a nejezdi s kvaltem z kopce. O tom, že máš dát bohatší směs asi mluvit nemusím. |
Autor: | mirek999 [ 14 duben 2006, 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo |
Autor: | Martin [ 14 duben 2006, 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo
Jak libově seřízenej? Přeci každá kombinace konkrétní motoru a kaburátoru se musí odladit. Pokud to neumíš, tak jsi to neměl dělat. |
Autor: | mirek999 [ 14 duben 2006, 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg |
Autor: | Martin [ 14 duben 2006, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
mirek999 píše: no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu
http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg Spíš by to chtělo data ze sondy, když chceš posuzovat kvalitu seřízení. Ale asi víš, že motor se chladí nejen proudícím vzduchem, ale také přicházejícím palivem. |
Stránka 7 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |