Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

60ccm
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=353
Stránka 7 z 8

Autor:  mirek999 [ 13 duben 2006, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

no tak byl bych rad kdyby se to vyresilo nechtel bych udelat zadnou chybu :(

Autor:  Mademan [ 13 duben 2006, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Mademan píše:
Nerob z toho zajizdeni az taku vedu :D ... budes sa normalne vozit, ale nie na plny kotol.... rychlejsie ist musis (max.45-50km/h), lebo potom by ti to nechladilo a skôr by si to zadrel... a zas vytacat a trapit ho na vysokych otackach nesmies.. viac mu prospieva pomala plynula jazda...

Je zajímavé, že firesnek říkal něco jiného:-) Na chlazení se podílí proudící vzduch jenom z části.


Určite ano, druh a pomer oleja je tiez velmi dôlezity... ale firsnek ma upraveneho simsona :wink: nieco z jeho stranky::::: Když měl motor (po výbrusu) najeto asi 200 km plazivé jízdy, tak jsem se rozhodl, že ho pořádně zatížím. Trasu z Příbrami do Písku dlouhou 50 km jsem ujel za 45 minut (průměr 66). V sobotu večer byl minimální provoz, tak jsem to držel otevřený celou cestu. To že se mi to nezadřelo připisuji několika vlivům:
- motokárovému oleji Agip Kart 2T, který obsahuje ricín
- poměru 1:35
- chlazení pístu + výplachu skrz třetí kanál
- zpětné vlny uvnitř výfuku ("laďákový efekt")
- teplotě vzduchu 16 st.C
- dostalo to malej kotel

Autor:  mirek999 [ 13 duben 2006, 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo

Autor:  Martin [ 13 duben 2006, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo

Drahý olej by zase neměl hrát takovou roli.

Autor:  mirek999 [ 14 duben 2006, 06:49 ]
Předmět příspěvku: 

no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Autor:  Martin [ 14 duben 2006, 06:56 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.

Autor:  Nandogt [ 14 duben 2006, 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja keby som mal zabehávať tak čistú syntetiku!Oplatí sa investovat do toho oleja.

Autor:  mirek999 [ 14 duben 2006, 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.


A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30?

Autor:  Martin [ 14 duben 2006, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
Martin píše:
mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.


A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30?

Cca přívních 200 km motor velmi syrový. Pak začal jí studenější motor daleko lépe. Při zahřátí na provozní teplotu se objevovalo slábnutí. Pak zmizelo i to, ale když jsem přešel rozvnou na 1:50, tak se to objevilo znovu a asi jsem někde nedal pozor.

Autor:  mirek999 [ 14 duben 2006, 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy

Autor:  Martin [ 14 duben 2006, 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy

Trošku to slyšet je. Jestli to budu řešit, je pouze otázka mé finanční situace. Pokud chceš radu, tak pozor na teplotu a nejezdi s kvaltem z kopce. O tom, že máš dát bohatší směs asi mluvit nemusím.

Autor:  mirek999 [ 14 duben 2006, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo

Autor:  Martin [ 14 duben 2006, 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo

Jak libově seřízenej? Přeci každá kombinace konkrétní motoru a kaburátoru se musí odladit. Pokud to neumíš, tak jsi to neměl dělat.

Autor:  mirek999 [ 14 duben 2006, 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu
http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg

Autor:  Martin [ 14 duben 2006, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

mirek999 píše:
no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu
http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg

Spíš by to chtělo data ze sondy, když chceš posuzovat kvalitu seřízení. Ale asi víš, že motor se chladí nejen proudícím vzduchem, ale také přicházejícím palivem.

Stránka 7 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/