Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 18:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006, 16:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
no tak byl bych rad kdyby se to vyresilo nechtel bych udelat zadnou chybu :(

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006, 16:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2005, 13:33
Příspěvky: 120
Bydliště: SVK, Prešovský kraj
Martin píše:
Mademan píše:
Nerob z toho zajizdeni az taku vedu :D ... budes sa normalne vozit, ale nie na plny kotol.... rychlejsie ist musis (max.45-50km/h), lebo potom by ti to nechladilo a skôr by si to zadrel... a zas vytacat a trapit ho na vysokych otackach nesmies.. viac mu prospieva pomala plynula jazda...

Je zajímavé, že firesnek říkal něco jiného:-) Na chlazení se podílí proudící vzduch jenom z části.


Určite ano, druh a pomer oleja je tiez velmi dôlezity... ale firsnek ma upraveneho simsona :wink: nieco z jeho stranky::::: Když měl motor (po výbrusu) najeto asi 200 km plazivé jízdy, tak jsem se rozhodl, že ho pořádně zatížím. Trasu z Příbrami do Písku dlouhou 50 km jsem ujel za 45 minut (průměr 66). V sobotu večer byl minimální provoz, tak jsem to držel otevřený celou cestu. To že se mi to nezadřelo připisuji několika vlivům:
- motokárovému oleji Agip Kart 2T, který obsahuje ricín
- poměru 1:35
- chlazení pístu + výplachu skrz třetí kanál
- zpětné vlny uvnitř výfuku ("laďákový efekt")
- teplotě vzduchu 16 st.C
- dostalo to malej kotel

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006, 16:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006, 19:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
tak za prvy se mu lepe chladil pist protoze v nem je dalsi saci kanal,ma ladak,drahej olej a nebylo horko.Ja az budu zajizdet tak pojedu brzo rano kdyz bude jeste zima aby to dobre chladilo

Drahý olej by zase neměl hrát takovou roli.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 06:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 06:56 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 07:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 duben 2005, 09:05
Příspěvky: 170
Bydliště: Tvrdošín , SK
Ja keby som mal zabehávať tak čistú syntetiku!Oplatí sa investovat do toho oleja.

_________________
SIMSON S51 Enduro rok výroby 1984 sviečka: NGK BR8HIX IRIDIUM Kontakt: Skypename:nandogt ---- HONDA CBR 125R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 07:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Martin píše:
mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.


A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30?

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 07:46 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
Martin píše:
mirek999 píše:
no ale tam je nejaka ta prisada toho ricinu a prej je to dobra vec ze tyhle oleje pouzivaji motokary a tam je to potreba me to tenkrat firesnek psal jo a ten olej stoji 1L zhruba 500Kc

Pokud chceš mojí zkušenost. Zásadní problém je teplota motoru. Kup polosyntetiku a klidně jí dávej 1:25. Toť moje zkušenost. Já najel 1:33 500 km, pak jsem dal rovnou 1:50 a znovu se objevily problémy se snižováním výkonu při zahřátí. Asi jsem někde nedal pozor a od té doby mi hrkají kroužky, takže kvalita oleje tě nezachrání.


A jak si to zajizdel vzdyt po 500Km by uz to melo byt celkem v pohode?No a nechce to vic nez 500Km na ten pomer 1:30?

Cca přívních 200 km motor velmi syrový. Pak začal jí studenější motor daleko lépe. Při zahřátí na provozní teplotu se objevovalo slábnutí. Pak zmizelo i to, ale když jsem přešel rozvnou na 1:50, tak se to objevilo znovu a asi jsem někde nedal pozor.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 08:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:05 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
no ty blaho takze to nebude sranda a jak hodne ti cinkaj kruhy

Trošku to slyšet je. Jestli to budu řešit, je pouze otázka mé finanční situace. Pokud chceš radu, tak pozor na teplotu a nejezdi s kvaltem z kopce. O tom, že máš dát bohatší směs asi mluvit nemusím.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:12 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
no to vim ale ja ten karbec mam od Martyho a je libove serizenej a ja kdyz s tim hnu tak se to rozsteluje a uz to nevratim tam jak to bylo

Jak libově seřízenej? Přeci každá kombinace konkrétní motoru a kaburátoru se musí odladit. Pokud to neumíš, tak jsi to neměl dělat.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu
http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:26 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
no proste to ma paradni spalovani a ten motor bezi jak fik bez problemu
http://img100.imageshack.us/my.php?image=kif18908bh.jpg

Spíš by to chtělo data ze sondy, když chceš posuzovat kvalitu seřízení. Ale asi víš, že motor se chladí nejen proudícím vzduchem, ale také přicházejícím palivem.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 13 Queries | GZIP : On ]