Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

výběr karburátoru ?
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=32377
Stránka 2 z 2

Autor:  Bubaaak [ 10 duben 2018, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.

Autor:  Krovak. [ 10 duben 2018, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Bubaaak píše:
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.


Já ale nerozporoval existenci tohoto typu sání :wink: Spíš jsem narážel na to, že na tomto fóru, které teda skoro zdechlo, se touto úpravou nejspíš nikdo nezaobíral.
BTW, kopii BVF taky nebrat, stojí to sice polovic co origo, ale jak už jsem tu někde psal, můj kousek měl lehce zborcenou stěnu sytiče, takže po utažení šroubu se těleso sytiče seklo o stěnu v zavřené, nebo otevřené poloze, následky si jistě každý domyslí sám.

Autor:  petrcifka [ 11 duben 2018, 09:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Tak jaka? Uz to jezdi? Povidej prehanej?

Autor:  Bubaaak [ 11 duben 2018, 09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Nezaobíral, nejspíš proto že je to poměrně náročná úprava a jak už jsem psal, dělá se to až jako další krok když už symetrické sání je limitem. Na takovou úroveň tu ale asi nikdo motory neupravuje :)

Autor:  Krovak. [ 11 duben 2018, 17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Nojo, asi se nikomu nechce každých pár set km dělat motor :D

Autor:  Bymo [ 11 duben 2018, 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Bubaaak píše:
Krovak. píše:
Na S70 se dával 16N1-11 a 16N3-5.
Ne a neporadí ti asi nikdo, protože o klapce do karterů jsem třeba v životě neslyšel.

To, že jsi o tom nikdy neslyšel neznamená, že to neexistuje. Moderní dvoutakty jsou většinou řešeny právě takhle...

Můj názor na tohle je to, že pokud chceš ze Simsona vyždímat co nejvíc tak jsi to vzal za špatný konec, i se symetrickým rozvodem se dá z padesátky vyždímat přes 8 koní a tohle je pak většinou další krok, když už to sání fakt brání dalšímu posunu. Jinak to sací koleno máš hrozně dlouhý. Nejlepší varianta karburátoru co se týče jednoduchosti odladění je asi DellOrto, 19/21 - a radši originál (čínská kopie za cca 600 z aliexpressu nemusí vždycky fungovat jak má). Pokud něco většího tak Mikuni / PWK, ale tady by spíš poradili lidi co jezdí fichtlcupy.


Proč jít systémem evoluce když ji můžu přeskočit až ke klapce a tam teprve začít tu správnou evoluci.

Teď něco k tomu stroji. AMAL 21 (čína) 20 volnoběžná tryska nesmyslně malá, - Převrtáno 0,5 vrtákem, teď už aspoň drží volnoběh a nelétá do extrému. Stroj pojízdný svíčku zatím neřeším. Po testech - na čtverku kopec či rovinka pořad 50km/h z kopce se to blíží k sedmdesáti pálí čistě bez vynecháni takže to brzdí výfuk :/ 32mm koleno doma šablony na výfuk nachystané jen ho vyrobit a pak naladit.

Autor:  petrcifka [ 12 duben 2018, 04:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

50ka volnobezna muze byt ale mam dojem ze volnobeh dost cadi a zanasi vsechno karbonem. Vydrzi to tak 8000km a pak se musi odkarbonovat.

Autor:  Bymo [ 12 duben 2018, 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

petrcifka píše:
50ka volnobezna muze byt ale mam dojem ze volnobeh dost cadi a zanasi vsechno karbonem. Vydrzi to tak 8000km a pak se musi odkarbonovat.


Původní byla 20 dle značení ale vlezl se do ní 0.4 vrták tak teda nevím

Autor:  Krovak. [ 13 duben 2018, 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Hele, s těmi tryskami je to nějaký divný, v pondělí když nezapomenu je vezmu do práce a změřím je.

Autor:  Bubaaak [ 17 duben 2018, 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Bymo píše:
Proč jít systémem evoluce když ji můžu přeskočit až ke klapce a tam teprve začít tu správnou evoluci.


Evolucí se naučíš spoustu věcí o tom, co a jak v tom motoru (především válci) vlastně funguje a co jaká úprava způsobí. S klapkou přímo do klikového prostoru je motor mnohem citlivější na odladění, a když nemáš ten základ, tak se s tím akorát budeš od základu trápit

Trysky se, mám pocit značí většinou průměrem, jsou na to měrky . Ale 20 je stejně hrozně málo, původní volnoběžná v amalu by měla být myslím 35

Autor:  Sifon s51 [ 14 červen 2023, 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: výběr karburátoru ?

Koukám,samej odborník tady.Na výpočet velikosti karburátoru existuje vzorec.větším karburáorem se dosáhne vetších otáček a já používám na simsonu karburátor CP24 flide side se vstřikováním paliva do sáni ješte před samotný karnubartor kde takto dochází k obohacení směsi a tím to má lepší a rychlejší odezvu na přidaní plynu ale není to zas tak lehké naladit.Bez sady jehel a sad trysek se neobejdete!karburátor je osazen tryskou 110 a musel jsem použít trysku velikost 126.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/