Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Převrtání originalního válce na 60ccm
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=32233
Stránka 1 z 1

Autor:  lu kas [ 17 leden 2017, 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Převrtání originalního válce na 60ccm

Zdravím chtěl bych radu, mam simsona zrenovovaneho po upravach apod a mám origo motor zadny vybrus na nem nebyl udelany a tak mě napadlo prevrtat na 60ccm ktomu mám ladak leo vince a karbec bych nechal 16N1 co myslíte ? Připada mi to lepsi nez nejaky polak kit.

Autor:  Hany26 [ 20 leden 2017, 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrtání originalního válce na 60ccm

Pravda je krutá a nikdo ji tu nemá rád.No jednoduše a česky, aby to jelo a táhlo a nezadýchalo se to na první rovince, tak nepotřebuješ ani karbec, ani výfuk, ale 70/2 nejlevnější a stálý převod s 70.nejúčinnější a nejlevnější řešení. Spolehlivé a trvanlivé je 80- 85/2. ostatní xxx anál je taková z nouze cnost.Jenže,i když se to tu zopákne xxxxx krát tak se to tu bude stále opakovat. 60 je prostě málo... Honza. MZ sen každého Simsonisty.

Autor:  dadanek1999 [ 25 leden 2017, 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrtání originalního válce na 60ccm

Hany26 píše:
Pravda je krutá a nikdo ji tu nemá rád.No jednoduše a česky, aby to jelo a táhlo a nezadýchalo se to na první rovince, tak nepotřebuješ ani karbec, ani výfuk, ale 70/2 nejlevnější a stálý převod s 70.nejúčinnější a nejlevnější řešení. Spolehlivé a trvanlivé je 80- 85/2. ostatní xxx anál je taková z nouze cnost.Jenže,i když se to tu zopákne xxxxx krát tak se to tu bude stále opakovat. 60 je prostě málo... Honza. MZ sen každého Simsonisty.



Musím souhlasit :-) 85/2 trvanlivé, není to točivé (oproti originálu se otáčky moc neliší), nepotřebuješ žádný hlučný laďák a ani větší karbec, má to (samozřejmě na poměry Simsona :-) ) obrovský točivý moment už odspoda, i ve dvou krásně peláší a kopcovitý terén mu nedělá problém. Jen musíš počítat s tím, že ta 85ccm si už cucne o něco více, než obyčejná padesátka :wink:

Autor:  Václav1 [ 29 leden 2017, 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrtání originalního válce na 60ccm

Nebo koupit 80 válec čtyřkanál.
https://www.extremebike.cz/Simson-c1_0_1.htm
Cena válce s pístní sadou bez hlavy za 3160 kč. Na objednání.

Když už se něco předělává tak třeba zhruba na optimální výkon, třeba i z pohledu trvanlivosti a jednoduchosti pořízení náhradních dílů.
Taky záleží kolik je na předělání peněz, ale už to do budoucna vyloučí další dokupování válců.

Než dát do motoru tu červenou klikovku tak to bych tam dal origo glikovku s novou ojnicí.
Vůle byla na ojnici u 70 po 500 km, ale třeba už je kvalita ojnic lepší.

Zatím 80 nebo 83 klasický čtyřkanál výrobci nenabízejí. Třeba někdy pozdějji.

Autor:  dadanek1999 [ 29 leden 2017, 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrtání originalního válce na 60ccm

Václav1 píše:
Nebo koupit 80 válec čtyřkanál.
https://www.extremebike.cz/Simson-c1_0_1.htm
Cena válce s pístní sadou bez hlavy za 3160 kč. Na objednání.

Když už se něco předělává tak třeba zhruba na optimální výkon, třeba i z pohledu trvanlivosti a jednoduchosti pořízení náhradních dílů.
Taky záleží kolik je na předělání peněz, ale už to do budoucna vyloučí další dokupování válců.

Než dát do motoru tu červenou klikovku tak to bych tam dal origo glikovku s novou ojnicí.
Vůle byla na ojnici u 70 po 500 km, ale třeba už je kvalita ojnic lepší.



Ony se taky delaji dva typy cervene kliky. IFA (nema s koncernem nic spolecneho - jsou to cinani myslim), tam kvslita hodne pokulhava a cena je velka. A pak je MZA, cena lepsi a kvalita perfektni, sam jsem mel 50ccm MZA Sport a ted mam 70ccm a obe dve super :)

Autor:  karavanista [ 31 leden 2017, 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Převrtání originalního válce na 60ccm

Otázka zněla na to zda so oplatí přebrousot origo 50 na 60. Asi ano,ale spíše bych dal sadu 60-2 nebo 60-4. Je to bez zasadních uprav a při slušném zachazení bych se životnosti nebál...vše ostatni-70 a 80 už vyžaduje rozebrání motoru,převrtání bloku,kliku a další. A to už leze docela do peněz,pokud to chceš dělat fakt dobře. Ale je to jen muj nazor. 60-2 jsrm jezdil doted-cca 5tis km a nic se nestalo. A to že to uděláš z p"vodního válce není zaruka že to bude bez problému.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/