Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodovka) http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=32171 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Hany26 [ 24 září 2016, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Vše se odvíjí od možnosti peněženky.5q je fajn,cena je jaká je .dá se dosáhnout lepší rychlosti oběma způsoby. Já se přikláním k originální provedení S70 je nejtrvanlivější a otestované výrobcem a prověřené desetiletím.A taky proto,že 4q převodovek mám zásobu jdou koupit za pár K.... a primár jde lehce vyměnit. ideální simon zde na něm není třeba nic tunit |
Autor: | Hany26 [ 24 září 2016, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Bubaaak píše: Hany26 píše: ještě mám doma katalog dílů na simsona z roku 88.číslo klikové hřídele je pro oba stroje stějné. Ovšem každý má potřeby jiné a když cítíš že ti orig klika nestačí proč nekoupit tjuzing zvei products. stejně dnes vetšina dílů je doávána s označením UNI. To je dobrej poznatek, ale stejně se mi to nezdá. Většinou si naopak aftermarket práci ulehčuje, a ne předělává. Moje šedesátka na pětku jede asi 75, cestovka 65-70 v pohodě. Jestli vynenis primární převod nebo sekundární kolečko je jedno, protože jediné na čem záleží je celkový převod - a ten můžeš změnit oběma výše zmíněnými způsoby ještě jsem slyšel zde od člena fora a už i dokonce konečně viděl to provedení kartery 70 a válec 50 a dole nalisovaná vložka aby to v tom sedělo.Neuvěřitelné. Hold konec výroby a vymetání skladu si žádál improvizace |
Autor: | mareks4 [ 24 září 2016, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Este sa chcem spytat ze keby si to necham pretvrtat na 60/2 a necham prirobit 2 kanaly (pocul som ze sa to da) aby som mal 60/4 stalo by to asi tolko co 70/2 Nemal by som vyssi vykon? (Len nahlas rozmyslam tak ak je to sprostost tak potom nic ) A ak je to sprostost mozte mi napisat zoznam dielov ktore potrebujem na prerobenie na to 70/2 ? Este som rozmyslal nad 70/4kanal ale to by uz bolo potreba aj lepsia kluka a ine veci takze by sa to predrazilo nie? Dakujem |
Autor: | Hany26 [ 24 září 2016, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
jistě70/4 je určitě výkonější o tom žádná.Jen si stanovíš prioritu co očekáváš slušný výkon za rozumnou cenu což je dvoukanál,nebo pěkný výkon se všemi mouchami co 4 kanály mají a vyšší pořizovací náklady a pořízení všech doplňků co jsou zapotřebí k vícekanálovým válcům. jako vodítko můžeš použít zdejší obsáhlé forum,je toho tu požehnaně dokola... |
Autor: | mareks4 [ 24 září 2016, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Okay tak radsej dvojkanal 70/2 a potom neskor dokupim 5q prevodovku pripadne vyfuk Zatial co som tak precotal tak potrebujem toto Este nieco mi chyba? Valec 70ccm + piest + piestne krúžky Hlava valca 70 ccm Sada nových ložísk a semeringov Sada tesnení A kluku mam dat ktoru z tychto? 1. Alebo 2. 1. http://www.sim-ba.sk/eshop/klukovy-mech ... 70-464.php 2. http://www.sim-ba.sk/eshop/klukovy-mech ... 51-463.php A valec moze byt tento ci skadial ho mam brat ? Kludne dajte aj link aby som nekupil nejaky smejd http://www.sim-ba.sk/eshop/valec-s70-4500mm-434.php ( http://www.sim-ba.sk/eshop/piest-s70-45 ... al-452.php ) ( http://www.sim-ba.sk/eshop/hlava-valca-s70-430.php ) Cital som ze ked dam hlavu valca na 60ccm ze to pojde lepsie je to pravda? Dakujem |
Autor: | Hany26 [ 25 září 2016, 06:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
ještě hlavně tohle http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -sada.html klikovku klidně použij tu co máš jestli je dobrá,ložiska a gufera kup v obchodech s ložisky vyjde to na polovinu oproti motoshopům. |
Autor: | mareks4 [ 25 září 2016, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Toto je ono? http://www.sim-ba.sk/eshop/ozubene-kolo ... 2z-477.php |
Autor: | Hany26 [ 25 září 2016, 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
jo to je ono převod 62/21 ten dělá tu rychlost určené pro S70 a SR 80(orig skůtry 70cm mají typové označení SR80 je to trochu matoucí) Originál převod pro S 51 a sr 50 je do síly a má poměr 65/20. |
Autor: | mareks4 [ 25 září 2016, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Okay a piest som dal spravny nie ze bude vacsi a nebude mi tam sediet? Dufam ze ten obchod sim-ba je dobry lebo este som stade neobjednaval A este sa chcem spytat ze ked tam dam to kolo spojky s70 a budem chcet dat tu 5q prevodovku budem muset vratit kolo spojky s51 alebo mam nechat s70? To len tak dobuducna Potrebujem tuning karburator ci staci vymenit trysku? Za aku? 72? A este da sa spoznat ze tam mam 70ccm napriklad pri cestnej kontrole alebo stk? Dakujem |
Autor: | Hany26 [ 25 září 2016, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
na 70/2 je v originále 16N3-4 s tryskou 72.Jede,má kultivovaný chod a nežere.16n1-11 je otevřenější žravější (stará konstrukce není tak kultivianý na chod)mě osobně to jede na oba úplně stejně. Ten primár z S70 nech i v případě že budeš kupovat pak ten 5Q. Mají sadu s oběma kolečkami 5 st.jak krátký tak dlouhý v jedné sadě je o trošku dražšší ale můžeš testovat. |
Autor: | mareks4 [ 25 září 2016, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Ok A s tou stk ma niekto skusenosti? Ten piest je spravny? Pripadne skusenosti s obchodom www.sim-ba.sk? Dakujem |
Autor: | karavanista [ 25 září 2016, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Hany26 píše: Bubaaak píše: Hany26 píše: ještě mám doma katalog dílů na simsona z roku 88.číslo klikové hřídele je pro oba stroje stějné. Ovšem každý má potřeby jiné a když cítíš že ti orig klika nestačí proč nekoupit tjuzing zvei products. stejně dnes vetšina dílů je doávána s označením UNI. To je dobrej poznatek, ale stejně se mi to nezdá. Většinou si naopak aftermarket práci ulehčuje, a ne předělává. Moje šedesátka na pětku jede asi 75, cestovka 65-70 v pohodě. Jestli vynenis primární převod nebo sekundární kolečko je jedno, protože jediné na čem záleží je celkový převod - a ten můžeš změnit oběma výše zmíněnými způsoby ještě jsem slyšel zde od člena fora a už i dokonce konečně viděl to provedení kartery 70 a válec 50 a dole nalisovaná vložka aby to v tom sedělo.Neuvěřitelné. Hold konec výroby a vymetání skladu si žádál improvizace Takový motor jsem nedávno koupil v Brně.bloky vrtane na 70tku,Válec 50tka a na něm nalisován kroužek.Převod 50tkový. To jen tak pro zajímavost... |
Autor: | frantazer [ 26 září 2016, 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Na TK nikdo nic nepozná |
Autor: | Bubaaak [ 26 září 2016, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Nechci rýt, ale ještě k těm klikám... německej kaalog říká něco jinýho, kolem 20. strany : http://www.pstaude.de/Simson/7_S50-53_S ... n_S_SR.pdf . Že 70ccm pojede i s původní neubroušenou klikou je samozřejmě pravda, věřím tomu že pojede dlouho a možná že rozdíl by ani nebyl poznat (i když u velkých Jaw se občas objeví po výbrusu vibrace právě vlivem těžšího pístu a tedy nevyvážení klikového ústrojí...), ale když už je možnost dát kliku která patří k 70ccm válci, proč to neudělat? Nechávat původní, když neznám její historii mi rozumný nepřijde ani jen po výbrusu, natož ještě po zvětšení objemu... |
Autor: | Bubaaak [ 26 září 2016, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Simson S51 Elektronik uprava 60ccm (+ 5stupnova prevodov |
Nechci rýt, ale ještě k těm klikám... německej kaalog říká něco jinýho, kolem 20. strany : http://www.pstaude.de/Simson/7_S50-53_S ... n_S_SR.pdf . Že 70ccm pojede i s původní neubroušenou klikou je samozřejmě pravda, věřím tomu že pojede dlouho a možná že rozdíl by ani nebyl poznat (i když u velkých Jaw se občas objeví po výbrusu vibrace právě vlivem těžšího pístu a tedy nevyvážení klikového ústrojí...), ale když už je možnost dát kliku která patří k 70ccm válci, proč to neudělat? Nechávat původní, když neznám její historii mi rozumný nepřijde ani jen po výbrusu, natož ještě po zvětšení objemu... |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |