Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 19 březen 2024, 04:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 08:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Vše se odvíjí od možnosti peněženky.5q je fajn,cena je jaká je .dá se dosáhnout lepší rychlosti oběma způsoby. Já se přikláním k originální provedení S70 je nejtrvanlivější a otestované výrobcem a prověřené desetiletím.A taky proto,že 4q převodovek mám zásobu jdou koupit za pár K.... :D :D a primár jde lehce vyměnit. ideální simon zde :D :D :D na něm není třeba nic tunit 8) 8)

Obrázek

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 08:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Bubaaak píše:
Hany26 píše:
ještě mám doma katalog dílů na simsona z roku 88.číslo klikové hřídele je pro oba stroje stějné. Ovšem každý má potřeby jiné a když cítíš že ti orig klika nestačí proč nekoupit tjuzing zvei products. :D :D stejně dnes vetšina dílů je doávána s označením UNI. :cry: :cry: :cry: :cry:

To je dobrej poznatek, ale stejně se mi to nezdá. Většinou si naopak aftermarket práci ulehčuje, a ne předělává.

Moje šedesátka na pětku jede asi 75, cestovka 65-70 v pohodě.

Jestli vynenis primární převod nebo sekundární kolečko je jedno, protože jediné na čem záleží je celkový převod - a ten můžeš změnit oběma výše zmíněnými způsoby


ještě jsem slyšel zde od člena fora a už i dokonce konečně viděl to provedení kartery 70 a válec 50 a dole nalisovaná vložka aby to v tom sedělo.Neuvěřitelné. Hold konec výroby a vymetání skladu si žádál improvizace :D :D

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 18:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Este sa chcem spytat ze keby si to necham pretvrtat na 60/2 a necham prirobit 2 kanaly (pocul som ze sa to da) aby som mal 60/4 stalo by to asi tolko co 70/2
Nemal by som vyssi vykon? (Len nahlas rozmyslam tak ak je to sprostost tak potom nic :) )

A ak je to sprostost mozte mi napisat zoznam dielov ktore potrebujem na prerobenie na to 70/2 ?
Este som rozmyslal nad 70/4kanal ale to by uz bolo potreba aj lepsia kluka a ine veci takze by sa to predrazilo nie?
Dakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 21:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
jistě70/4 je určitě výkonější o tom žádná.Jen si stanovíš prioritu co očekáváš slušný výkon za rozumnou cenu což je dvoukanál,nebo pěkný výkon se všemi mouchami co 4 kanály mají a vyšší pořizovací náklady a pořízení všech doplňků co jsou zapotřebí k vícekanálovým válcům. jako vodítko můžeš použít zdejší obsáhlé forum,je toho tu požehnaně dokola...

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 21:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Okay tak radsej dvojkanal 70/2 a potom neskor dokupim 5q prevodovku pripadne vyfuk

Zatial co som tak precotal tak potrebujem toto
Este nieco mi chyba?
Valec 70ccm + piest + piestne krúžky
Hlava valca 70 ccm
Sada nových ložísk a semeringov
Sada tesnení

A kluku mam dat ktoru z tychto? 1. Alebo 2.
1. http://www.sim-ba.sk/eshop/klukovy-mech ... 70-464.php
2. http://www.sim-ba.sk/eshop/klukovy-mech ... 51-463.php

A valec moze byt tento ci skadial ho mam brat ? Kludne dajte aj link aby som nekupil nejaky smejd http://www.sim-ba.sk/eshop/valec-s70-4500mm-434.php
( http://www.sim-ba.sk/eshop/piest-s70-45 ... al-452.php ) ( http://www.sim-ba.sk/eshop/hlava-valca-s70-430.php )

Cital som ze ked dam hlavu valca na 60ccm ze to pojde lepsie je to pravda?

Dakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 06:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ještě hlavně tohle http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -sada.html
klikovku klidně použij tu co máš jestli je dobrá,ložiska a gufera kup v obchodech s ložisky vyjde to na polovinu oproti motoshopům.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 08:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Toto je ono? http://www.sim-ba.sk/eshop/ozubene-kolo ... 2z-477.php


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 10:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
jo to je ono převod 62/21 ten dělá tu rychlost určené pro S70 a SR 80(orig skůtry 70cm mají typové označení SR80 je to trochu matoucí)
Originál převod pro S 51 a sr 50 je do síly a má poměr 65/20.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 10:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Okay a piest som dal spravny nie ze bude vacsi a nebude mi tam sediet? Dufam ze ten obchod sim-ba je dobry lebo este som stade neobjednaval

A este sa chcem spytat ze ked tam dam to kolo spojky s70 a budem chcet dat tu 5q prevodovku budem muset vratit kolo spojky s51 alebo mam nechat s70?
To len tak dobuducna
Potrebujem tuning karburator ci staci vymenit trysku? Za aku? 72?
A este da sa spoznat ze tam mam 70ccm napriklad pri cestnej kontrole alebo stk?
Dakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 11:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
na 70/2 je v originále 16N3-4 s tryskou 72.Jede,má kultivovaný chod a nežere.16n1-11 je otevřenější žravější (stará konstrukce není tak kultivianý na chod)mě osobně to jede na oba úplně stejně. Ten primár z S70 nech i v případě že budeš kupovat pak ten 5Q. Mají sadu s oběma kolečkami 5 st.jak krátký tak dlouhý v jedné sadě je o trošku dražšší ale můžeš testovat.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 17:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 září 2016, 16:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Nitra,Slovensko
Ok
A s tou stk ma niekto skusenosti?
Ten piest je spravny?
Pripadne skusenosti s obchodom www.sim-ba.sk?
Dakujem :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 září 2016, 20:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
Hany26 píše:
Bubaaak píše:
Hany26 píše:
ještě mám doma katalog dílů na simsona z roku 88.číslo klikové hřídele je pro oba stroje stějné. Ovšem každý má potřeby jiné a když cítíš že ti orig klika nestačí proč nekoupit tjuzing zvei products. :D :D stejně dnes vetšina dílů je doávána s označením UNI. :cry: :cry: :cry: :cry:

To je dobrej poznatek, ale stejně se mi to nezdá. Většinou si naopak aftermarket práci ulehčuje, a ne předělává.

Moje šedesátka na pětku jede asi 75, cestovka 65-70 v pohodě.

Jestli vynenis primární převod nebo sekundární kolečko je jedno, protože jediné na čem záleží je celkový převod - a ten můžeš změnit oběma výše zmíněnými způsoby


ještě jsem slyšel zde od člena fora a už i dokonce konečně viděl to provedení kartery 70 a válec 50 a dole nalisovaná vložka aby to v tom sedělo.Neuvěřitelné. Hold konec výroby a vymetání skladu si žádál improvizace :D :D


Takový motor jsem nedávno koupil v Brně.bloky vrtane na 70tku,Válec 50tka a na něm nalisován kroužek.Převod 50tkový.

To jen tak pro zajímavost...

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 10:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Na TK nikdo nic nepozná :lol:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 15:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Nechci rýt, ale ještě k těm klikám... německej kaalog říká něco jinýho, kolem 20. strany : http://www.pstaude.de/Simson/7_S50-53_S ... n_S_SR.pdf . Že 70ccm pojede i s původní neubroušenou klikou je samozřejmě pravda, věřím tomu že pojede dlouho a možná že rozdíl by ani nebyl poznat (i když u velkých Jaw se občas objeví po výbrusu vibrace právě vlivem těžšího pístu a tedy nevyvážení klikového ústrojí...), ale když už je možnost dát kliku která patří k 70ccm válci, proč to neudělat? Nechávat původní, když neznám její historii mi rozumný nepřijde ani jen po výbrusu, natož ještě po zvětšení objemu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 15:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Nechci rýt, ale ještě k těm klikám... německej kaalog říká něco jinýho, kolem 20. strany : http://www.pstaude.de/Simson/7_S50-53_S ... n_S_SR.pdf . Že 70ccm pojede i s původní neubroušenou klikou je samozřejmě pravda, věřím tomu že pojede dlouho a možná že rozdíl by ani nebyl poznat (i když u velkých Jaw se občas objeví po výbrusu vibrace právě vlivem těžšího pístu a tedy nevyvážení klikového ústrojí...), ale když už je možnost dát kliku která patří k 70ccm válci, proč to neudělat? Nechávat původní, když neznám její historii mi rozumný nepřijde ani jen po výbrusu, natož ještě po zvětšení objemu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.134s | 13 Queries | GZIP : On ]