Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 07:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stavíme tuningový motor na simsona
PříspěvekNapsal: 01 duben 2016, 07:44 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Zdravím pánové klucí a dámy.. v tomhle tématu bych chtěl docílit toho abychom spolu dohromady dali motor dohromady tak jak má být se vším všudy a se všema úpravama aby se dosáhlo co největšího výkonu, tak začněme.

Takže co tu máme..
originální kartery s51, skf ložiska, mám v plánu teď ještě dokoupit 5q převodovku, sportovní klikovou hřídel, sportovní 60/4 válec, 60ccm hlavu válce, gufera v předu zelená v zadu černá.

Teď bych se vás chtěl zeptat..
Pojede líp s tou 5q převodovkou ta 60/4 nebo 70/2 popřípadě 70/4 (ale kolik toho ta 70/4 vydrží ??) mám na mysli aby to jelo pružně mělo to sílu a dalo se s tím jet třeba s tou 5q na normální otáčky třeba 60-70km/h - jestli to jde s tou 60/4 ??

Koupil jsem tento válec ale něco se mi na tom nelíbí .. http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING

Jak vidíte na fotkách tak ta vložka zasahuje skoro do poloviny začátku východu z karterů do přefukových .. Je to v pořádku nebo udělali soudruzi z polska někde chybu ?? co s tím ? :/ :)


Ps. Píst je na tom stejně jako ta vložka.


Přílohy:
12919157_1256609744367315_453603375_n.jpg [117.22 KiB]
Zatím nestaženo
12919020_1256609791033977_1396338162_n.jpg [74.68 KiB]
Zatím nestaženo
12910563_1256609764367313_1462633483_n.jpg [72.73 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 duben 2016, 16:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
To si hold musíš nechat vysoustružit.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 duben 2016, 22:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
na simsonu 70/2 a jinak se odpověď na tvé nároky jmenuje na 5 písmen MZ 150- 251......
Běhá to tu a foru dokolečka dokola. Simson je pro nadšence a zapálence a originalisty co jim není líto peněz do....,, nesmyslů,, ....,MZ pro ty co honí na A1 výkon :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking:

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 duben 2016, 23:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Ok tak to zkusím jinak .. moje MZ .. a teď zpátky k tématu Prosím.


Přílohy:
received_1138612239500400.jpeg [472.51 KiB]
Zatím nestaženo
received_1138612206167070.jpeg [559.62 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 duben 2016, 07:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Moc pěkná mz.Určitě bych zvolil 70/2 a 5 kvalt.Nikdo nepozná změnu od originálu.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2016, 06:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
60/4 by takhle nikdy nejela v "normálních otáčkách". Jestli chceš zátah, vem dvoukanál LT85.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2016, 07:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Teď jsem se nejspíš rozhodl jako ta 85 je pěkná ale už se mi to zdá trochu moc na ten motor takže tam dám..

70/4, sport klika, 70ccm hlava, skf ložiska, 19n1, 5q, 70ccm primár, a 32mm výfuk

A neříkej že tahle sestava mi nepojede alespoň 90 a na normální otáčky alespoň tech 60-70 a ještě k tomu by to melo vystřelit pak nahoře :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2016, 11:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Tak 90 jsem dostal i ze sve klapkove 60ccm. Ale vim, jak a v jakych otackach. Objem proste nenahradis, pak to taky zjistis :)

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2016, 17:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Jo jdi do toho.Ničeho se neboj a postav to.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 duben 2016, 20:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Marekisak píše:

A neříkej že tahle sestava mi nepojede alespoň 90 a na normální otáčky alespoň tech 60-70 a ještě k tomu by to melo vystřelit pak nahoře :D


Pojede, jen to žere kolem 5litrů (i když se budeš jezdit do těch 70), což může a nemusí být problém (o spotřebě jsi nemluvil). Jinak to tvoje očekávání naplní bez problému, mám to samý bez pětikvaltu. Dneska bych taky ale stavil aspoň tu 85, cenově ten válec vychází stejně jako 70/4. Tak mě napadá, nechceš ten můj motor? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 duben 2016, 12:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Bubaaak píše:
Marekisak píše:

A neříkej že tahle sestava mi nepojede alespoň 90 a na normální otáčky alespoň tech 60-70 a ještě k tomu by to melo vystřelit pak nahoře :D


Pojede, jen to žere kolem 5litrů (i když se budeš jezdit do těch 70), což může a nemusí být problém (o spotřebě jsi nemluvil). Jinak to tvoje očekávání naplní bez problému, mám to samý bez pětikvaltu. Dneska bych taky ale stavil aspoň tu 85, cenově ten válec vychází stejně jako 70/4. Tak mě napadá, nechceš ten můj motor? :D




Dobrá nabídka hele ale asi ne už mám všechny věci koupený takže už to jen poskládám ale je tu další promblem .. :D..

Tak včera jsem pánové jel na 70/4 a moje pocity ?? Kurva takhle vysoko jsem ani nevěděl že to jde vytočit :D je pravda že od 6000 nahoru to vystřelilo a jede to ale tenhle motor nebyl vůbec zajetý má cca 150 km a spodek vůbec ale vůbec neměl a aby to trochu jelo tak se muselo prostě točit a točit a to já u tohohle motoru prostě fakt neumím a ani se to nenaučím :D .. takže můj sen asi 70/4 padá a jde se do 2kanálu ale teď jakýho.. nevím jesli zajetý a odladěný motory mají třeba spodek to fakt nevím možná jo třeba jsem se zalekl zbytečně ale zatím si myslím že to pro mě netočaře stejně není :D ..


Takže teď co.. 70/2 a nějak ho hezky poupravit malinko žádná klapka ale jen kanálky nebo tak něco a aby to s 5.kvaltem jelo třeba i těch 70-80 po rovince ? a abych to neuřval .. :) ..

Nebo 80/2 ?? to už je asi lepší varianta ale je tu promblem že to chci na každodenní ježdění a čekám od toho velkou spolehlivost .. Musím podotknout že k těmhle válcům a motorům se chovám fakt nejšetrněji co to jde takže o to strach nemám že bych tomu něco provedl zahřejvám a točím co nejmíň musím aby to jelo a nelapalo to po dechu a když občas chci tak pro zábavu trochu vytočím ale právě nechci se bát každý třeba týden že k tomu přijdu a nenastartuju takže asi na tu spolehlivost i když to tolik nepoletí tu 70/2 a trochu ji poupravit ? nebo bez úpravy radši ? .. na těch 70-80 km/h po rovince a aby to mělo trochu síly si pořád trvám nebo s tou výdrží je na tom i ta 80/2 stejně když se k tomu člověk chová ? jsou tu tací co říkají že měli 80 a víc a že jdou zpátky na 70/2 a já se vracet nechci a chci koupit rovnou to čeho nebudu litovat později.. pro rejpaly peněz co jsem do toho zatím dal nelituji ani trochu a mz 150 mám ;) jen aby bylo jasno :D

Takže mé zatím koupené věci:

Jisté věci: Skf ložiska, gufera zelená na kliku a na převody černá, karbec bvf 19n1
A teď věci které se budou dokupovat nebo spíš vyměňovat :D ..
O kterých se rozhoduje: 70ccm sport klika, 70ccm hlava nebo 80?, válec 70/2 nebo 80/2 ?, 70ccm primár, 5q převodovka, chromovaný výfuk reso 32mm

Tak a teď babo raď :) za každou radu pozitivní i negativní budu moc rád i za malou když se dozvím vše co potřebuji ať vím co pro mě bude asi nejlepší :)


Ps. Hany26.. víc ironie jsem od tebe nikdy neslyšel a taky slyšet už nikdy nechci !!! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 duben 2016, 15:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Spodek záleží dost na výfuku. Taky to mám vespod mrtvý , těžko popsat jak moc. Nastupuje to někde kolem 5000ot/min, mám na tom teď LeoVince ale měl jsem na tom i Gianelli a RZT R a velký rozdíl tam nebyl. Se sériovým výfukem je spodek lepší ale tolik to netočí. Reso na vyzkoušení nemám.

Jinak asi těžko radit, jak už jsem psal, ta LT85 vychází na AKF cenově stejně jako 70/4. Obávám se že aby obyč. 70/2 naplnila tvoji touhu jezdit rychle bude stejně potřebovat ještě zásah do časování kanálů (od někoho zkušenýho). Nějakýmu rapidnímu snížení životnosti a spolehlivosti s vyšším objemem bych se vůbec nebál, pokud bude všechno tak jak má být.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 duben 2016, 10:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
70/2 je super na sílu, ale maximálka se oproti 50ccm nejak velmi nezmeni. Pokud nejsi žokej, dostaneš alespoň sílu. Nevím jednou bych chtěl zkusit dopasovat motor z mz 150 to musí byt divočina se super spotřebou :twisted:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 duben 2016, 11:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
To jo no hned bych se na to vrhnul :D škoda že za chycení by pokuta byla asi hezká :D

Ps. Jakou doporučujete a máte dobrou zkušenost se svíčkama ? Já mám NGK B8HS ale nevím třeba je nějaká ještě lepší ? :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 duben 2016, 11:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Ještě bych dodal že když chceš jezdit rychle a zároveň to netočit, potřebuješ co nejtěžší převod, a aby to ten motor utáhl tak potřebuje objem. Už proto za mě tu 85.

Ze svíček Brisk N14C, cokoliv jinýho je vyhazování peněz.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.115s | 16 Queries | GZIP : On ]