Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 15:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 duben 2016, 12:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak tu ti snad koupí ten, co ti bude frézovat válec a dělat domeček na klapku ne?

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 duben 2016, 16:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 08 prosinec 2013, 11:29
Příspěvky: 26
Bydliště: Střední čechy
frantazer píše:
Škodovka ma taky fabriky v čině pro tamější trh. Skf je super firma a ta vyrabět šmejdy nemůže ztrstila by zakazníky. Jinak doporučuju s plastvou klecí TN9 mají 2x větší trvanlivost kolem 13 000h co beru z katalogu :)

Z jakeho katalogu? Provozni trvanlivost lozisek je vypoctova zalezitost, ne katalogova hodnota.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 duben 2016, 20:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
jak jsem dodnes mohl bez SKF žít :?: :?: modla ,ikona a placebo SKF po 333. Prosím odborně mě poučte v čem jsou tyhle ložiska tak dokonalá a výjmečně jiná.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2016, 20:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
SKF.... Slovenské ZVL apod. udělají stejnou práci za menší peníz, ale pro pocit že to bude "kvalitnější", no proč ne. :D Alespoň na ničem si prodejci přivydělají. Něco jako NGK. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 duben 2016, 21:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
:D :D :D Nemyslíš zaplatíš.Ale ty chvalozpěvy do nebeských výšin jsou tu občas tak dokonalé.Člověk až žasně kolik výkonu tomu kozlíkovi z NDR přidá taková značková svíčka,čupr rejsink olej do benzinu,větší tryska či snad karburátor zvučného jména. :D :D

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2016, 12:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
ZKL do simsona stači :D ale dej si jinde ZKL a zaplačeš nad výdělkem :D SKF je SKF

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2016, 20:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
SKF je uplně stejně kvalitní jako ložiska od jiných slušných výrobců ve stejné třídě.Platí se jen značka a pytel reklamy.Příplatek za obal a lidskou naivitu.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2016, 20:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D


Naposledy upravil Simál89 dne 05 květen 2016, 19:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 duben 2016, 22:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
ZVL v zadním kole bylo na výměnu po 2000km, v klapkovým motoru mám všechno SKF a drží bez sebemenších "vyběhaných" vůlí :mrgreen:
Ale tak třeba jsem měl jen smůlu na blbej kus a po čase odrovnal i druhý ložisko v kole, těžko říct..

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 květen 2016, 22:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná. :D Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D



No .. minulý týden jsem koukal s jedním chlapíkem co mi prodával ložiska NSK do celýho motoru.. některá polská některá japonská rozdíl jen v které zemi je vyrobeno kvalita musí být stejná.. snad :D.. no a koukali jsme na ceník ložisek ZKL z roku 1993... dřív všechno stálo jak se ví méně .. teda tak nějak v přepočtu na dnešní peníz.. a dřív jsem ložisko ZKL už nevím které to přesně bylo jedno do převodovky koupil v přepočtu na dnešní peníz za 48 Kč. dnes to samé ložisko koupím od stejného výrobce ZKL za 46 Kč.. a teď pánové jedna otázka na zamyšlení .. kde je asi chyba ? :roll: 8)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 květen 2016, 05:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Marekisak píše:
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná. :D Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D



No .. minulý týden jsem koukal s jedním chlapíkem co mi prodával ložiska NSK do celýho motoru.. některá polská některá japonská rozdíl jen v které zemi je vyrobeno kvalita musí být stejná.. snad :D.. no a koukali jsme na ceník ložisek ZKL z roku 1993... dřív všechno stálo jak se ví méně .. teda tak nějak v přepočtu na dnešní peníz.. a dřív jsem ložisko ZKL už nevím které to přesně bylo jedno do převodovky koupil v přepočtu na dnešní peníz za 48 Kč. dnes to samé ložisko koupím od stejného výrobce ZKL za 46 Kč.. a teď pánové jedna otázka na zamyšlení .. kde je asi chyba ? :roll: 8)

Panove je to dulezite zde resit 2 koruny v cene loziska? Ale rad se poucim pokud mi poslete vypocet jak jste k tomu dosli. :mrgreen:

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 květen 2016, 10:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná. :D Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D

Zrovna u ZVL / SKF rozdíl poznáš.Sice ne hned, ale po tom co při stejném (a ne velkém) nájezdu ložiska ZVL budou mít znatelnou vůli a SKF nikoliv. (Sériový motor - ložiska ZVL - najeto 10tis.km, byly tak volný že to tahalo převoďák i přes nový gufero) Druhá věc je ta že při objednání z AKF vychází SKF ložiska cenově docela slušně. Samozdřejmě to není nutnost, jsou i jiné kvalitní značky, které určitě stojí méně. Ale za mě ZVL už nikdy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2016, 19:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Bubaaak píše:
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná. :D Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D

Zrovna u ZVL / SKF rozdíl poznáš.Sice ne hned, ale po tom co při stejném (a ne velkém) nájezdu ložiska ZVL budou mít znatelnou vůli a SKF nikoliv. (Sériový motor - ložiska ZVL - najeto 10tis.km, byly tak volný že to tahalo převoďák i přes nový gufero) Druhá věc je ta že při objednání z AKF vychází SKF ložiska cenově docela slušně. Samozdřejmě to není nutnost, jsou i jiné kvalitní značky, které určitě stojí méně. Ale za mě ZVL už nikdy


Sklady jsou stále plné zásob socialistických ložisek za pár kaček :wink: :wink: :wink: .S tou vůlí bych to tak nenafukoval.95% chyb s ložiskama spočívá v neodborné montáži. 99,9% to tluče kladivama. Padlo tu 2000 km v kole a ložisko ko. tak to vydrží i to nejlevnější nejobyčejnější ložisko.Montáž určitě probíhala přípravkem že??? :alright: :alright: :alright: Objednávat ložiska v AKF je finanční nesmysl, a stejný nesmysl je kupovat ložiska a gufera v obchodech s motodíly. Ve speciálkách je nakoupíte za polovinu i třetinu ceny oproti motokrámkům.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2016, 19:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
Bubaaak píše:
Simál89 píše:
Ložiska ZVL stojí +- 50KČ a SKF 140KČ... Rozdíl v kvalitě nikdo nepozná. :D Ale když bude lepší pocit, proč nezaplatit 75% ceny za značku. :D

Zrovna u ZVL / SKF rozdíl poznáš.Sice ne hned, ale po tom co při stejném (a ne velkém) nájezdu ložiska ZVL budou mít znatelnou vůli a SKF nikoliv. (Sériový motor - ložiska ZVL - najeto 10tis.km, byly tak volný že to tahalo převoďák i přes nový gufero) Druhá věc je ta že při objednání z AKF vychází SKF ložiska cenově docela slušně. Samozdřejmě to není nutnost, jsou i jiné kvalitní značky, které určitě stojí méně. Ale za mě ZVL už nikdy


Sklady jsou stále plné zásob socialistických ložisek za pár kaček :wink: :wink: :wink: .S tou vůlí bych to tak nenafukoval.95% chyb s ložiskama spočívá v neodborné montáži. 99,9% to tluče kladivama. Padlo tu 2000 km v kole a ložisko ko. tak to vydrží i to nejlevnější nejobyčejnější ložisko.Montáž určitě probíhala přípravkem že??? :alright: :alright: :alright: Objednávat ložiska v AKF je finanční nesmysl, a stejný nesmysl je kupovat ložiska a gufera v obchodech s motodíly. Ve speciálkách je nakoupíte za polovinu i třetinu ceny oproti motokrámkům.


Buben nahřátý, ložisko šlo krásně volně, na doraz jsem ho jen pro sychr zlehka doklepnul přes ořech, na vnější kroužek ložiska gumovou paličkou, tím ložisko fakt nepoškodíš. Ale jestli to na tom tak záleží, dám nová ZVL do náhradního kola, nalisuju je tam přípravkem a uvidíme, co vydrží, v zimě to kolo použiju na zimní pneu dozadu :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 květen 2016, 21:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
A kde že s tím jezdíš?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.083s | 13 Queries | GZIP : On ]