Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 21:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otázka ohledně karbeců
PříspěvekNapsal: 26 březen 2016, 01:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 prosinec 2015, 00:56
Příspěvky: 18
Čuste borci asi se ptám možná i zbytečně ale docela by mě to zajímalo :) .. Mám na dvou simsonech enduru a elektroniku rozdílný karbece .. jeden je 16n1-3 a druhý 16n1-11 .. v manualu píšou že ta 16n1-11 je na s51 a s70 a na ten 16n1-3 píšou že je na nějaký SR4-2 nebo něco takového teď přesně nevím .. je to teda jen splácanina a přendaný karbec na tohoto simsona nebo se to tak dávalo i na s51 tenhle karbec s tou n1-3 ? .. ono to jezdí na oba ale jde o to jestli třeba to má nějaký vliv na něco to jiné označení :) každý je z továrny trochu jinak otriskován k tomu se vztahuje další dotaz:..

Další věc že u toho karbecu 16n1-3 píšou hlavní trisku 80 .. a u toho 16n1-11 píšou 72 .. když dám trisku větší .. nebo naopak menší třeba z té 80 udělám 72 .. stane se něco ? .. myslím to tak samozřejmě když se pokusím naštelovat směs aby svíčka byla cihlová jestli to třeba když tam má být v originále ta 80 a já tam dám 72 abych to třeba nezadřel kvůli tomu že tam jde moc málo směsi víte jak to myslím .. prostě jak poznám že se mu na tuhle trisku jezdí dobře a má směsi přesně tak jak to potřebuje k dobrému chodu ..:) ..

Všechno bylo dotázáno k originálnímu válci 50ccm asi 3.Výbrus následující motor je jiný:


A poslední věc když mám tuningový válec 60/4 a mám přírubu udělanou na 21 mm a já už koupil BVF 19 tak nevadí že to na sebe takhle úplně nelícuje ty hrany ? 21-19 mm neměloby ne ? :)

Díky moc všem co se pokusí nějak poradit klucí :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otázka ohledně karbeců
PříspěvekNapsal: 27 březen 2016, 01:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Ta 16N1-3 rozhodne neni origo pro S51. Nech trysku 80, ocisti svicku, ujed par kilaku na plnej plyn a mrkni na jeji barvu.. :wink:
A rozdil 19 -> 21mm nevadi, sam to mam takhle na klapkaci. :)

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otázka ohledně karbeců
PříspěvekNapsal: 27 březen 2016, 09:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Tady je přehled karburátorů dle typu jehel a trysek. https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... Q_FodPywTQ

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 15 Queries | GZIP : On ]