Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 23:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Jste milovníkem značky Simson?
Anketa končí za 25 březen 2016, 04:21
Ano 80%  80%  [ 8 ]
Ne 0%  0%  [ 0 ]
Trochu 10%  10%  [ 1 ]
Tu značku nemusím 0%  0%  [ 0 ]
Jsou jiné starší a pro mne ceňejší modely 10%  10%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 10
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 únor 2016, 04:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 listopad 2008, 17:44
Příspěvky: 75
Bydliště: Žlutice
Ahoj fandove simsonu :-) mam na vas dotaz a kdo zvás by mi mohl pomoct...
mam moc pekneho simsona celeho predelaneho nevypada jako sim ale uplne jinak a je mi lito ho nechavat ve sklepe po takove krasne prestavbe :cry: k jadru vecy...

Valec 70/4kanal s vyfukem leo vince open filtrem problem je takovy mam ted osazeno amalem 21 s hlavni tryskou 80 motor se krasne ochotne vytaci ale narust vykonu mam docela ve vysokych otackach je to jak pila kdyz to zabere problem je ze nejde uplne jak bych si pral krasne od spoda

jako druhe sem zkusil amal 19 s 90 tyrskou proste sem to otocil ty trysky v tech karbecich vykon skoro nikde uz netocil jak pila ale zas to slo lepe v nizich otackach ale byl takovej suchej proste zadne extra zrychleni nic

jako treti sem dal amal 21 s 90 tryskou a bylo to hned znat mel sem peknej vykon i tocky motoru ale jakmile sem pridal vice na plynu tak se mi jakoby dusil

jako ctvrte sem skusil zas amala 19 s origo tryskou 80 ale to bylo uplne mrtvi proste motor nemel vubec snahu

a zaverem se ptam tech kteri maji stimhle lazenim karbecu zkusenost co mi doporuci jako vhodnou variantu chci vykon hezkej i ve spodnich otackach a ne az v tech co by mi pomalu sel motor napred :lol: nekdo mluvil otom at skusim jehlu soupnout nevim mno zda by tohle pomohlo preci jen je to jiny karbec nez origo
Poz: Lide na me volaji moc casto policisty protoze si mysli ze jedu buhvi jak rychle ale oni nechapaji ze ja proste musim tocit :lol:

S pozdravem Radek a diky za kazdou pomoc

_________________
Simson s70/4, vrtani 45.50, snizena palice 2mm upravena antidetonacni sterbina, sportovni klikova hridel S70, 5 kvalt dlouhy, skf loziska, amal 19, leo vince, hribovy vzduchovy filtr, 12V elektrika, 70 spojkovy kos, 16z, 34z rozeta, rychlost 110km, atd...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2016, 10:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tenhle válec a eště s leošem nikdy nebude mít spodek. Vícekanálovej válec vždycky pojede až při vyšší otáčkách, pokud chceš spodek, tak sis měl udělat obyčejnou 70/2 nebo 80 a vejš, ale s tim už je hodně práce výsledek prej neni zas tak zázračnej a žere to jak tank.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 únor 2016, 21:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
70/2 nejlepší varianta simsona.Jede velmi slušně nežere a vydrží.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 únor 2016, 08:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Mohu potvrdit 70/2 že nej , dal jsem k němu Amal 18 a o zub větší pastorek.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 únor 2016, 22:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
součástí té přestavby ale musí být primární převod na S70 a kolečko 16z,pak nelže tachometr.Bez toho to nepojede. S 51 má konstrukční max 60Km/h, S70 má 75km/h.Při normálních provozních podmínkách.(bez přetáčení motoru a s normální spotřebou) Takový motor v pohodě nakrmí 16N3-4 s hlavní tryskou 72.tak se osazoval originál S70 který měl taktéž výfuk 28mm shodní s verzí 51.I kliková hřídel byla shodná.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 únor 2016, 07:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Hany26 píše:
součástí té přestavby ale musí být primární převod na S70 a kolečko 16z,pak nelže tachometr.Bez toho to nepojede. S 51 má konstrukční max 60Km/h, S70 má 75km/h.Při normálních provozních podmínkách.(bez přetáčení motoru a s normální spotřebou) Takový motor v pohodě nakrmí 16N3-4 s hlavní tryskou 72.tak se osazoval originál S70 který měl taktéž výfuk 28mm shodní s verzí 51.I kliková hřídel byla shodná.


Jj, to máš pravdu s tím primárem, ( kdyby to nebylo tak drahý tak jsem to taky vyměnil )tachometr mě takto ukazuje o něco více než v reálu jedu. Mám to v SRku ( origo 16z ) a už větší pastorek než 17z nenašlapu , abych nepoškodil dekl a gumy řetězu. ( i když 18z mám doma taky ). Na klasiku karbec to jelo ( natryskovaný pro S70 ) , lépe než 50tka , ale s tou 18 to proti tomu letí , samozřejmě na úkor o 0,5l vyšší spotřeby. Já už bych to za nic neměnil, takto mě to suprově vyhovuje , ve 2 krásně tahá do kopce , a to mám bez pár kil skoro metrák.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 únor 2016, 13:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Podle toho jak to popisuješ bych zkusil tu kombianci 21 + HT 80 a vytáhnout jehlu, tím tomu vrkneš trochu víc beneli při malým otevření plynu. Ale jak už kluci řekli, takovejhle válec, obzvlášť s Leošem ti odspoda moc nepojede. To bys na něm musel mít klapku, aby se dalo o něčem mluvit :D

Btw. co se toho primáru týče, mám tenhle z motoprodejny (http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -sada.html), cena je super a kvalita překvapivě taky - nikde nebyly žádný otřepy nebo nekvalitní opracování, hned to tam padlo. Zatím na něm nemám najeto desetitisíce abych mohl posoudit životnost, ale po 2500Km na klapkovým motoru žádný známky opotřebení :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2016, 16:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Výměna primáru je nejlepší a nejefektivnější úprava v poměru cena výkon. za 600 spousta muziky. My s jateční váhou teda ještě musíme mít výbrus na 60 radši 70cm :D :D :D

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2016, 11:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Stejnej efekt jako silnější primar přinese i silnější sekundár za zlomek ceny...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2016, 16:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Dobrá úprava za zlomek ceny neexistuje. Použitím 16z na s51 kolečka se sice zvýší nepatrně rychlost 3-4 km,ale kecá tachometr a je to v kopečkách zdechlejší(pokud nejsem žokej s 50 kg). Na těžšší tedy rychlejší primár je zapotřebí válec větší objem.Soukolí je určeno pro typ S70 a sr 80. S70 byly seriově osazovány 16 z řetězovým kolečkem. S 7O má stálý převod 2,95 tj soukolí 62/21 . S 51 má lehký převod 3,25 soukolí 65/20 a namontováním tuzing kitů se motor jen víc přetáčí a tedy i žere.Ideální sestava se jeví válec 70/2 k tomu soukolí 62/21 a 16 kolečko.Nelže tachometr výfuk stačí seriový 28mm a karburátor 16n3-4 s tryskou 72 mm.No a máte seriovou tovární 70 :wink: :wink: kde je uváděna max konsrtukční rychlost 75 km/h .S 51 má uváděnou konstrukční 60 km/h. Přestavba na S70 je nejlevnější a nejtrvanlivější úprava. Vyjde na 1500 válec a příslušenství, 600 primár, 400 vystružení karterů 200 ložiska a gufera.Klika je na seriových 51 i70 shodná ,ale musí být ok jinak zrepasovat.Na 2 kanálové válce není vůbec potřeba laděné výfuky,karburátory,kupovat drahé oleje do benzinu.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 únor 2016, 09:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hlavně 70ccm primár je při výkonnějším válci lepší pro uložení kliky :wink:

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2016, 11:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
Mám 70/3/2,ale s klapkou,reso sport (kopie leoška).Měl jsem amala a horší karburátor neexistuje,když jsem ho tam měl motor byl líný točil jen do 8tisíc a spodky taky nic moc .Dal jsem si tam karbec z MZ150 (bvf n24) už při volnoběhu krásně držel tahá od nízkých otáček a točí až někde k 10ti tisícům,spojkový koš ze 70tky a 17z kolečko.

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2016, 11:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Tady jsem ho našel ještě o něco levnějc - http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING

Docela nad tím uvažuji , co to tu tak čtu , že bych to pořídil . Jakej by jste mi doporučili pastorek k tomuto primáru na SR ? Ted tam mám 17z a stím primárem aby to vůbec jelo.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2016, 17:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
no ja bych zůstal u seriového 16 Z. 8) 8) jinak stojí i rovných 600,-

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.080s | 14 Queries | GZIP : On ]