Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 19 duben 2024, 00:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 leden 2016, 23:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Jde jen o to co od toho čekáš a kolik chceš investovat. Já osobně to vidím podobně jako ty. Hanyho názor je dle mě až příliš ovlivněn mnohými špatnými, někdy i chybnými zkušenostmi, prezentuje ho až moc agresivně a nevidí druhou stranu mince ...

Pokud chceš málo peněz za hodně muziky, udělej GO a dej 60/4. Kdyžtak pak můžeš laborovat s karburátorem a výfukem, ale i s původními to má určitý potenciál a spotřeba bude bezpečně do těch 3,5l a životnost bude srovnatelná s originálem.

dadanek1999 píše:
Jinak spotřeba 5l u čtyřkanálu nesmysl, tu máš na těch rádoby "desetikanálových" cednících.


Nevím kde je chyba, ostatní s tímto válcem mají taky rozumnou spotřebu, ale moje 70/4 pod 4,5l nejde i když jedu fakt šetrně. Když to držím tak 5l si vezme. 19mm karburátor, 75-80 tryska. Benzín nikde neteče.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 leden 2016, 13:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Na spotřebu motorkáři nejezdí :P jo je to tak jak píše bubaak, 60/4 (70/4) je lepší :D dát nejaký jiný výfuk, třeba karbec to je základ no a pak stačí pár trysek na odladění. A můžeš jezdit

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 leden 2016, 15:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Bubaaak píše:
Nevím kde je chyba, ostatní s tímto válcem mají taky rozumnou spotřebu, ale moje 70/4 pod 4,5l nejde i když jedu fakt šetrně. Když to držím tak 5l si vezme. 19mm karburátor, 75-80 tryska. Benzín nikde neteče.

Bud v klidu, já na ty spotřeby 2,5 taky vždycky koukám jak blázen. Já mam origo 70/2, 16N1, 72tryska a a když jedu za 3,3, tak to je úspěch. :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 leden 2016, 16:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Požádej o zkušenosti uživatele multík, ten ti napíše jak to je. tyhle válce jezdí několik let.nejspolehlivější a dostatečný výkonem je orig. S 70 a výkonově jsou nej varianty Simson řady GS.(50,75.......125)

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 leden 2016, 16:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Bubaaak píše:
Jde jen o to co od toho čekáš a kolik chceš investovat. Já osobně to vidím podobně jako ty. Hanyho názor je dle mě až příliš ovlivněn mnohými špatnými, někdy i chybnými zkušenostmi, prezentuje ho až moc agresivně a nevidí druhou stranu mince


ano možná říkám některé věci bez pozlátka.Základní je si uvědomit jedno,že simpl je moped a mopedem bude pořád. Zlepšení drobnými úpravami je možné,ale vždy je na ukor něčeho.Očekávat že se 4 kanálovým druhovýrobním válcem, změněným převodem a se 4q budu jezdit cestovní rychlostí 80 za 3,5 L a životnost bude jako u orig motoru??? tomu opravdu někdo věří???

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 leden 2016, 17:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Cestovní rychlostí 80 za 3,5l jezdím klidně :mrgreen: Životnost teda očekávám nižší, tam se není o čem bavit, ačkoli klika i ložiska jsou na větší zátěž stavěný. I kdyby to najelo polovinu toho, co odjede sériovej motor, furt je to v cajku, protože než najezdíš takových kilometrů, nějakou chvíli to trvat bude.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 leden 2016, 18:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Se 4Q cestovka 80 za 3,5 s N11 je nesmysl.(pokud nemáš 40kg)Na tyto pohádky jsem už opravdu starej.Uváděná spotřeba 2,8- 3,2 L je na 2 kanálu standartního válce50, případně 60-70 s 16n3-4 .Při montáži otevřenějšího výfuku a válce s vyšší průchodností směsi což 4 kanál je musí spotřeba letět automaticky nahoru.Natož při montáži většího karburátoru 19 a pod.
KONĚ v našem případě křečkové CHTĚJ ŽRÁT.... 2T motory jsou citlivé na výfuky sebemenší úprava seriového výfuku se projeví hlavně spotřebou.
To je jako by jste chtěli po amatérské soutěžní škodě felicia která má spotřebu 30 aby jezdila do 7L.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 leden 2016, 23:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Když jsem na delších trasách počítal spotřebu, skoro vždy mi vyšla okolo 3,5l. Nikdy jsem se nedostal přes 3,7l, pokud nechceš věřit, nevěř, ale je to počítaná potřeba podle chybějícího beneli a ujetých kilometrů :wink:

btw., kdybych měl dneska dělat novej motor, vykašlal bych se na nějaký milionkanály a koupil bych dvoukanál LT85 :)

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 13 Queries | GZIP : On ]