Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Tunning na 60/8 kanalnik
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=31256
Stránka 3 z 17

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Na synka který by jezdil na moto ještě nemám uplně věk :D

Tachometr mi ukazuje +- stejně jako radar, velká odchylka tam není, počítadlu vzdálenosti věřím. Když už jsem to chtěl nějak změřit tak jsem vzal plnou, ujel nějakou vzdálenost a zase do plna. Nikdy jsem se nedostal pod 4litry/100, ani na dlouhý vzdálenosti. Uznávám že přesný to takhle nikdy není, ale několikrát jsme jeli ve někam dvou, kamarád na týhle 70/4, já na sérii. Když jsme na začátku cesty vzali plnou tak když on přepínal na rezervu já měl víc než půlku nádrže, takže asi tak. A to jel vždy tak, abych mu na sérii stačil.

Normálně u mě znamená že jedu max 65 (do 7000ot), zbytečně to nevytáčím a držím max 3/4 plynu.

Autor:  petrcifka [ 15 červenec 2015, 09:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Bubaaak píše:
Na synka který by jezdil na moto ještě nemám uplně věk :D

Tachometr mi ukazuje +- stejně jako radar, velká odchylka tam není, počítadlu vzdálenosti věřím. Když už jsem to chtěl nějak změřit tak jsem vzal plnou, ujel nějakou vzdálenost a zase do plna. Nikdy jsem se nedostal pod 4litry/100, ani na dlouhý vzdálenosti. Uznávám že přesný to takhle nikdy není, ale několikrát jsme jeli ve někam dvou, kamarád na týhle 70/4, já na sérii. Když jsme na začátku cesty vzali plnou tak když on přepínal na rezervu já měl víc než půlku nádrže, takže asi tak. A to jel vždy tak, abych mu na sérii stačil.

Normálně u mě znamená že jedu max 65 (do 7000ot), zbytečně to nevytáčím a držím max 3/4 plynu.

No 7000 je uz dost, tam uz spotreba je i u meho stroje odhaduji 3,3 na 4ku.
A pulka nadrze je 8/2 = 4 litry coz je podle meho asi 2,5 litru nad rezervu.

Autor:  Hany26 [ 15 červenec 2015, 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Kdosi tu postrádal obrázek toho simsona gs tak tuna ,dělali se 50, 75,100??a 125.


Obrázek

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

7000ot. jsou otáčky který na sérii držím když to drtim na plnej a přes 2,5litru se nedostanu . Rezerva určitě nemá 1,5l , aspoň ne v mých simsonech ale spíš 0,5l, nikdy jsem to neměřil ale ta 70ccm na rezervu neujede ani 10km. Za tím to žere neúměrně moc si prostě stojím. Možná budu na srazu, tak můžeš přijet a přesvědčit se na vlastní oči.

Bylo tu už o těhle válcích psáno dost, stačí hledat... Ale jestli si myslíš že když vyměníš 60/2 za tuhle 60/8 nebo co to vlastně je tak budeš jezdit rychleji a s menší spotřebou tak se šeredně pleteš. Hlavně tu pak nezakládej dotaz kde je chyba... :)

Autor:  Lorenc [ 15 červenec 2015, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

však to tam dej,pak to upravíš,to tě donuťní. :D Vůbec bych se nebál.Však to není investice za desetitisíce.Pokud máš 5000 kč tak to výjde určitě.

Autor:  stepus [ 15 červenec 2015, 11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

si kup babetu jestli chceš jezdit pod 2l/100km, a nebo si kup kolo a budeš jezdit zadarmo, jinak já mam 85ccm od FK a s klidnou rukou asi 3,5l když ostřejší styl tak těch 4,5 nebyl problém :D jinak jestli si na tý spotřebě tak zakládáš, prodám ti ekonoměr z trabantu, mam asi 2 nebo 3, měří to aktuální průtok paliva v litrech / hodinu, takže pak by sis to musel akorát dopočítat z ujetých km, kolik to je litru / 100km :D

Autor:  big exlosion [ 15 červenec 2015, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Rezerva je 0,8l je psáno v příručce nejaké malínké dostal jsem ji k simsonovi a plna nadrz ma jestli dobre pamatuju 8,7l no nic mémě tak si ten válec kup :D ,ale já ho měl a vím jak to jezdí a když ti nestačí říct že je to cedník průtokový udělaný křivě ke ktery ti jsou schopni poslat bez vložky to se mi už taky stalo a s pístem co má zámky přímo na kanálcích ještě k tomu když to při úsporné jízdě žere 4,5l a při jestli tomu tak jde vůbec u toho válce říct tahání za plyn přel 5l a ještě k tomu to skoro vůbec nejede mezi rychlostma jsou mezery než to jakš takš začne aspoň jet a kdyz to má maximálku okolo 75 a to jsem měl 70tku ne 60tku ta pojede ještě míň si myslím.


A pro toho co říkal že mu žere 4,5l 70/4 to jak? To mi žere ten můj když mu dávám kotel a to mam 70/3/2 a klapku a to jsou otáčko okolo 10tisic tam musíš mít něco špatně.

Autor:  petrcifka [ 15 červenec 2015, 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Kua chlapi fakt mne nestvete. Chci to zkusit, ty 2000 navic za to dam. Sem holt takovy kutil Tim. Stejne se budu hrabat v motoru od spojkove strany, protoze tam musim neco opravit. Tak kdyz uz u toho budu tak tam hodim 62/21 primar valec je tam taky raz dva.

Autor:  petrcifka [ 15 červenec 2015, 11:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

big exlosion píše:
Rezerva je 0,8l je psáno v příručce nejaké malínké dostal jsem ji k simsonovi a plna nadrz ma jestli dobre pamatuju 8,7l no nic mémě tak si ten válec kup :D ,ale já ho měl a vím jak to jezdí a když ti nestačí říct že je to cedník průtokový udělaný křivě ke ktery ti jsou schopni poslat bez vložky to se mi už taky stalo a s pístem co má zámky přímo na kanálcích ještě k tomu když to při úsporné jízdě žere 4,5l a při jestli tomu tak jde vůbec u toho válce říct tahání za plyn přel 5l a ještě k tomu to skoro vůbec nejede mezi rychlostma jsou mezery než to jakš takš začne aspoň jet a kdyz to má maximálku okolo 75 a to jsem měl 70tku ne 60tku ta pojede ještě míň si myslím.


A pro toho co říkal že mu žere 4,5l 70/4 to jak? To mi žere ten můj když mu dávám kotel a to mam 70/3/2 a klapku a to jsou otáčko okolo 10tisic tam musíš mít něco špatně.

Hele dej si na toho klapkace 17z a rekni mi jake mas otacky pri 50 km/h a jakou spotrebu?

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Já vím že je u mě někde něco špatně, ale nevím co. Rád si nechám poradit. Měl jsem na tom motoru nespočet karburátorů (Amal19, DO19, DO21) i výfuků (orig, leo, rzt, gianeli) a pod 4,5 jsem se snad nikdy nedostal, jak jsem psal...

petrcifka: sériovej primár a 17/34 sekundár odpovídá při 50km/h přesně 5000ot.

Autor:  stepus [ 15 červenec 2015, 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

když vyšroubuješ svíčku a zařadíš a třeba strkáš to, jde to nějak obzvlášť těžce ? jinak pak jako kroužky máš ok ?

Autor:  big exlosion [ 15 červenec 2015, 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Máš ještě nějaký ten výfuk? Já mám reso tu kopii lea ale uvažoval bych o něčem lepším :D no jinak ty otačky ti nepovim už nemám otáčkomer budu mít palubocku s otackomerem a tachometrem za 2 mesice asi tak pak az jak co dam vedět jo jen 2ticise rikas ze to stoji? A co jak pak budes kupovat dalsi a dalsi pak to bude i 10k :) ja kdybych to zdorbo nekupoval dal sjem do simala asi 8 tak jsem do nej dal tak 13

Autor:  petrcifka [ 15 červenec 2015, 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Bubaaak píše:
Já vím že je u mě někde něco špatně, ale nevím co. Rád si nechám poradit. Měl jsem na tom motoru nespočet karburátorů (Amal19, DO19, DO21) i výfuků (orig, leo, rzt, gianeli) a pod 4,5 jsem se snad nikdy nedostal, jak jsem psal...

petrcifka: sériovej primár a 17/34 sekundár odpovídá při 50km/h přesně 5000ot.

No to sem uz tak nejak vykoumal, ale ty tam mas primar 62/21 nebo ne?

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

stepus píše:
když vyšroubuješ svíčku a zařadíš a třeba strkáš to, jde to nějak obzvlášť těžce ? jinak pak jako kroužky máš ok ?

V motoru se všechno točí lehce, a ten motor už se vystřídal ve třech simsonech takže ani tam by problém být neměl, píst i válec bez známek přidírání.
Jediný co je tak od určitý doby (z ničeho nic) to přestalo jet s filtrem (aby to jelo tak v kastlíku nesmí být ) - vím že je to tím že je to bohatý, nejsem blbej ale dělalo to jak s DO19 tak teď s DO21 (tady jsem chtěl napsat že problém v karburátoru jako netěsnící sytič se tim vylučuje, ale došlo mi že ho vlastně používám v obou stejnej - na tohle kouknu) trysky v obouch 75 nebo 80 teď nevim. Spotřeba je ale furt stejná, byla vysoká před tím než to začlo tohle dělat, je vysoká i teď.

Pak to ještě dělá to že to nejde vytočit přes 8000, pak v tom začne cvrlikat a jakoby to maličko přibržďuje - nic se ale nepřidírá, aspoň to neni na ničem vidět. To jsem tu už ale řešil a nevyřešil a nemyslím si že by to souviselo s vysokou spotřebou

petrcifka: ne, primár mám originální a to co jsem napsal platí s ním. Někde jsem měl na tohle udělanej soubor v excelu, zkusím to najít

Autor:  stepus [ 15 červenec 2015, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

měnil si píst někdy ? je podpálenej pod kroužkama? zkoušels ten filtr vyčistit jestli není ucpanej ?

Stránka 3 z 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/