Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Tunning na 60/8 kanalnik
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=31256
Stránka 12 z 17

Autor:  petrcifka [ 18 duben 2017, 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

frantazer píše:
Můžeš mi říct koliks v tom už utopil peněz? A pořád ti to nefunguje, nechceš se na to vykašlat a kupit si třeba kolo?

Spocitam to a reknu. Mne stal 1650,- repas od Dejva. Kazda sranda neco stoji. :alright:

Autor:  petrcifka [ 23 duben 2017, 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Tak se zda ze uz jsem nasel optimalni nastaveni. Jeste bych mohl zkusit predelat tu kopii Leose, dat bud novy tlumic nebi novou vatu aby to tlumilo. No a kdyby to hlucnost nesnizilo, jako ze tomu moc neverim, navarim na misto primeho tlumice klasickou koncovku s pistalama z origo vyfuku, samozrejme ze pistaly pouziju z SRka, dve 17mm vedle sebe. Takze by mel klast asi 2 az 3krat mensi odpor spalinam. Ted ty SRkovy pistaly (prodavaji se jako tuningovy pro S51) pouzivam a celkem dobry. Mozna bych mohl zkusit udelat vedle vystupnich pistal dalsi diru abych si overil ze pruchodnost je optimalni a neklade zbytecne moc odpor. Ale zda se mi to zbytecne.
Hlavne ze se uz asi zajel valec a pist, trvalo to asi 1300 km. 4x pridreny, 2x protoze jsem tam mel maly karbec a male pistaly, vetsi pistaly pomohly ale bez 21mm Amal21T sem to zadrel 1x v kopci, nastesti zda se ze tvrdochromove krouzky u Keystonu drzi a kazde zadreni ustaly. Ustaly i zadreni s kopii Leose pri 11 000ot. na 3ku pri 85km/h! MZA pist by byl uz nasracky. Resp. jeho krouzky a na vlozce by byly ryhy jako krava.
Jestli je neco co bych vam doporucil tak rozhodne pist Keyston s tvrdochromovymi krouzky.
Jo a vyvazit si staticky kola. Predni kolo jsem musel vyvazit 30 gramy zavazi naproti ventylku. Vyvazit hmostnost ventilku. Pak to tolik nevibruje pri brzdeni. Za jizdy to neni znat.

No dneska jsem to kalil plny plyn kopec nekopec po silnici 1.tr. a zadny naznak vadnuti, prehrivani ani do kopce. Zkousel jsem skoro vsechno. Pretacet do kopce, po rovine na 2ku, 3ku, s kopce, neprehrivalo se, ale byla teplota vzduchu 10°C i mene.
Jelo to celkem vyborne. Obcas akorat nez se zahreje tak vynechava plyn. Zakuckava se ale jenom nekdy, avsak jak se otacky prehoupnou pres 5 tisic tak to vymizi. Mozna bych mohl zkusit postelovat sytost volnobehu. Jinak nevim cim to je, asi moc velky difuzor. Nizke otacky mu delaji problem a zacne pulsovat. Nebo nejaka jina resonance.

Novy rychlostni rekord s kopce 90,7 km/h s vetrem v zadech. :) Slabota. Chtelo by to jiny valec s vetsi kompresi.

Autor:  Hany26 [ 25 duben 2017, 13:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Takže po roce a kousek ladění atd(prachy nepočítat zápal se cení) je závěr takový že simson s 60/8 válcem jede z kopce 90.
Pro ostatní tedy vyplývá ponaučení, že stejného efektu docílí koupí válce 70 cm převodu 62/21 a 5q bez přetáčení motoru,s normální spotřebou do 3L a se sérovým karburátorem a výfukem který nedělá kravál a normálně projdou STK a za 1/3 peněz.

Autor:  petrcifka [ 25 duben 2017, 15:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Ano mas recht, ale ja nemohu 70ccm dokud neudelam GO a vyfrezovani karteru. :/

Presnejsi udaj spotreby kterou na aktualne pouzivane konfig. mam dodam jak jen vyjedu nadrz a overim presnost palubniho mechanickeho tachometru.
Odhaduji to okometricky na 3,5 L/100. Pri zatizeni 90kg, silnice 95%, zbytek lesni cesty. Presny odecet ukaze.
Uz jsem se chlubil spotrebou 3,1-3,3 L u origo 50@60/2 pri kombinovane jizde po silnici, spis plny plyn. Az nedavno jsem ale zjistil ze predchozi majitel dal do karbce 70ku volnobeznou trysku (misto 35origa u BVF). Tzn. dost zmenene nastaveni sytosti a myslim ze to vedlo dost k zbytecnemu navyseni spotreby, o tom ze to take zpusobovalo vyssi zanaseni vyfuku a vyfukoveho kanalu karbonem nemluve, co 5-10 tisic km jsem musel odkarbonovat. Plus vyssi zapach pri volnobehu. Moje chyba mel jsem si to po koupi projit a overit si ze to je origo nastaveno a zadne kraviny. To take vysvetluje zajimave chovani karbce, ze nastavenim volnobezne sytosti jsem byl schopen ovlivnit sytost i pri vice otevrenem soupeti, pri 70ce volnobezne asi neni divu. Ale mozna se pletu.

A co se tyce toho zda se 8 kanal vyplati. Kdyz se podivate tak prodejce nabizi krom techto upravenych valcu i sportovni sani, open, otevrene a ani nema stud upozornit ze to neni rozumne mit filtr primo vystaveny povetrnosti, prachu, pisku, vode, bahnu. Ze airbox ma svuj smysl a vyznam. Uz tohle by melo upozornit ze vsechny upravy ktere doporucuje spis vedou k vyssimu opotrebeni a obratu zbozi.

Autor:  Hany26 [ 25 duben 2017, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Co mi vrtá hlavou je válec 90 cm. BVF 19 to musí krásně ukrmit a výfuk 32mm a nikdo téměř nic nepozná. jen sehnat ten válec za přijatelný prachy. nějakse to ztratilo z nabídky.

Autor:  Bubaaak [ 27 duben 2017, 12:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Nejblíž je válec LT85 za nějakých 120euro z AKF. Vyšší objemy snad jen nechat udělat, písty s vrtáním 50mm jsou k dostání. Ale cena už pak skáče.... :)

Autor:  dadanek1999 [ 27 duben 2017, 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

LT85 je super. Každopádně u němců koupíš i 100ccm dvoukanál s origo vzhledem, ale cena je jinde. Ono to má něco do sebe, ten simál je pak docela raketa, ale pořád je to osmdesátikilová motorka který přizvedneš zadek a otočíš ji na třech dvou metrech.

Autor:  Hany26 [ 28 duben 2017, 16:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

80 oproti 70 není moc rozdíl.Ten LT by byl zajímavej. A ta 90/2 by se mi moc líbila. Mám tu kartery tak bych to svrtal a nechal trochu navařit aby to mělo vůbec na co dosednout. Budu muset vyrazit k pšonkům a po něčem juknout.U nás jsou to cenové nesmysli a kupovat poskej válec z AKF mi přijde dosti ujetý.

Autor:  dadanek1999 [ 01 květen 2017, 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Hany26 píše:
80 oproti 70 není moc rozdíl.Ten LT by byl zajímavej. A ta 90/2 by se mi moc líbila. Mám tu kartery tak bych to svrtal a nechal trochu navařit aby to mělo vůbec na co dosednout. Budu muset vyrazit k pšonkům a po něčem juknout.U nás jsou to cenové nesmysli a kupovat poskej válec z AKF mi přijde dosti ujetý.



Dneska odměřena po zajetí na LT spotřeba. 3,63l na 100km s tím že jezdím jak hovado a okolí jsou samý kopce :wink:

Edit: k té 90ce.. Mrkni sem: http://zt-tuning.de/Simson-Tuning-Zylinder

Autor:  petrcifka [ 01 květen 2017, 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

dejme tomu ze chci predelat kartery na 70ku a hodit tam 110ccm valec origo vzhled dokud se vyrabi. Casem bych tam dal treba membranove sani.
Jedine co bych nechal bez prepojovani je origo zapalko a co defakto mam pouzitelny je 21mm karbec Amal21T a vyfuk.
Otazka zni co musim koupit abych to zprovoznil a kolik by to stalo bez zapocteni montazni prace?
Klikovka 70ka? Nebo nejaka sport 70ka klika zaslepena pro membranove sani?
Chapu milionkrat se to tu resilo, ale ja chci aktualni financni rozvahu.

relevantni shopy:
jackmotors.pl
extremebike
http://zt-tuning.de
motokramek

Dekuji

Autor:  Seldi [ 01 květen 2017, 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Když vyfrézuješ kartery na S70, tak tam těžko dostaneš 110ccm válec.

Autor:  petrcifka [ 02 květen 2017, 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Ok tak zalozim nove vlakno.

Autor:  petrcifka [ 02 květen 2017, 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Tak tu spotrebu mam nekde mezi 3,9-4,3 L/100. Vpodstate to odpovida tomu jak maly ma ten valec kompres. Zadna slava. Premyslim cim to. Asi budu muset prekontrolovat pist, prelestit ho, myslim ty pridreniny, prelestit kanaly, spalovaci prostor, trochu pridat na predstihu, mam tam asi 2mm, moc se to ted nehreje, a to ani v kopcich, tak proc trochu nepritvrdit spalovani.

Autor:  petrcifka [ 02 květen 2017, 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Mozna mam zbytecne syty volnobeh. To by mohlo nejakou desetinku....

Autor:  frantazer [ 09 květen 2017, 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

petrcifka píše:
zpusobovalo vyssi zanaseni vyfuku a vyfukoveho kanalu karbonem nemluve, co 5-10 tisic km jsem musel odkarbonovat.



Co mám 4 roky simala, nepodařilo sem i najezdit 5-10 tisíc kilometrů to by mě zajímalo jak na to deš ty :D :lol: :alright:

Stránka 12 z 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/