Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 17:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2016, 07:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Nehrot to, kašli na tu s tou plastovou vložku ta se povolí normal matka M10x1 a pérovka a je to nejlepší volba ;)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2016, 08:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
frantazer píše:
Nehrot to, kašli na tu s tou plastovou vložku ta se povolí normal matka M10x1 a pérovka a je to nejlepší volba ;)

Opakuji znova co nectou pozorne, zavit na klikovce neni standardniho stoupani, je mensiho, jemnejsiho. Perovka nemusi byt vyvazena a muze se rotaci vytahat do stran, pripadne rozpadnout. Neni to odzkousene a tovarne se tam nedava takze tohle bych rozhodne nezkousel. Nejrozumnejsi je nechat si presne zkratit ten origo o ten snekovy zavit.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2016, 09:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Sakra to je jak bavit sa s maďarem teď sem ti napsal i rozměr i stoupaní.. Jaktože sa to tam nedavá originalně co víka bez otáčkoměru? Ty tady zavadiš uplné fsntasmagorické věci jak se ti može vytahat perovka do boku? Ještě k tomu na simalovi. Děláš ze sebe jenom blbca..

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2016, 14:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Voe nejsem strojar, tohle mne ve skole minulo. Ale diky za info, zrejme vychazi z teto tabulky, http://www.sroubamatka.cz/cs/technicke- ... avitu.html

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2016, 14:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Perovka pod snekovym sroubem neni. Dotahuje se myslim momentem 22N.m podle prirucky. Proc bych ji mel davat kdyz se tam podle prirucky nedava? To mi vysvetli? Nejsem strojar takze dam spis na prirucku protoze nad tim nekdo asi premyslel. Takze kdo je tady vlastne blbec? :assshaking:

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 19 duben 2016, 11:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Pod šnekovy se nedava nic, to by sa tam pak nevešlo. Pod normalni matku to tam na škodu není ;-)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 19 duben 2016, 15:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
frantazer píše:
Pod šnekovy se nedava nic, to by sa tam pak nevešlo. Pod normalni matku to tam na škodu není ;-)

Podlozku nikdy nedas pod matku tak aby byla dokonale vystredena. To je myslim taky jeden z duvodu, ta hridel je totiz klikova a ma otacky 1000 az 10 000 za min, a to nemluvim o vibraccich ktere na ni mohou byt. Proto rikam ze bych na to nikdy podlozku nedal. Muze to vydrzet ale taky nemusi a pak je to na GO nebo rovnou rozbitou drzku.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 19 duben 2016, 16:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
petrcifka píše:
frantazer píše:
Pod šnekovy se nedava nic, to by sa tam pak nevešlo. Pod normalni matku to tam na škodu není ;-)

Podlozku nikdy nedas pod matku tak aby byla dokonale vystredena. To je myslim taky jeden z duvodu, ta hridel je totiz klikova a ma otacky 1000 az 10 000 za min, a to nemluvim o vibraccich ktere na ni mohou byt. Proto rikam ze bych na to nikdy podlozku nedal. Muze to vydrzet ale taky nemusi a pak je to na GO nebo rovnou rozbitou drzku.

Podložka ti to nerozhodí, představ si jaký vibrace by musel způsobit rotor, kterej neni nikdy dokonale vyváženej.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 19 duben 2016, 16:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Pod normální matku patří plechová pojistná podložka (po dotažení se přihne k matce, tak jako na sekundáru). Pod matku se šnekem nic - je tam osazení..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 20 duben 2016, 07:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ano tak se omlouvám ne perova ale ta pojistná :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 20 duben 2016, 09:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Panove dekuji ze to se mnou vubec probirate, zda se to malicherne, ale rad se priucim.

Pojistnou plechovou podlozku co se zahne kolem matky aby se nepovolila bych taky nedaval, kdyby tam byla nutna tak by to dali i na tu snekovou matku aby se nahodou nepovolila. Ikdyz je fakt ze ten snek a dalsi soukoli asi svym zkusobem za chodu silove pusobi na na matku aby se nepovolila. MOzna ta sila pusobi ve smeru utahovani, ale nepremyslel jsem nad tim jestli to je pravda nevim.
Osazeni je co?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 25 duben 2016, 06:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Podívej se na ti šnekovou matku a určitě to poznaš.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 28 duben 2016, 05:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Uz na tu snekovou matku hazu bobek, venoval jsem ji az dost pozornosti.
Zajimave je ze mi ted jede docela slusne, ani nevim cim to muze byt, zda se mi ze ustaly takove ty cinkave zvuky od urcitych otacek, nekdo rika cinkani pistovych krouzku.
Zmeril jsem max rychlost za bezvetri na rovine pri 92 kg zatizeni (jezdec 86, batoh, 3kg, benzin 3kg) pomoci gps na mobilu. Prumer na 15 km 68 +/- 2 km/hod. Otacky to ma pri te rychlosti podle excelovskych grafu a prepoctu na primar odhaduji 68x100-680=6120 ot./min.

Jede slusne ale zacnu experimentovat, neda mi to, zkusim tam soupnout ten 60/8 s amalem 21T a zacnu si hrat se sadou trysek a jehel co si koupim za 550,-, nahodou se tady nenajde nekdo kdo to nepotrebuje.
Myslite ze to pujde, jakou jehlu pouzit? Maji na vyber z 3 velikosti A0, A1 a A2. Posuvne meridlo nemam tak snad jdou poznat rozmery porovnanim a pohledem.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 29 duben 2016, 08:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Počkej ty se chceš pustit do nesmyslných uprav které ti provětrají peněženku, a sežere to trávu kolem cesty a nemáš ani šupleru :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 29 duben 2016, 11:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Mne je tak spatne ze nemam ani tuzku.

No jasne je potreba neustale delat kraviny.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.142s | 13 Queries | GZIP : On ]