Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 14:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2016, 22:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Ještě tě to pořád baví nebo už to vyhodíš a doplníš draze vykoupenou zkušenost do tématu :D :D :D :D

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2016, 22:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Hany26 píše:
Ještě tě to pořád baví nebo už to vyhodíš a doplníš draze vykoupenou zkušenost do tématu :D :D :D :D

Nebavi ale protoze sem palicak, musim to zkusit. Tentokrat mam napomoc profika. pravda je ze i on tem kanalum moc nefandi... zatim cekam na dodavku Keyston pistu, pak presny vybrus namiru, aby se to nedalo zadrit, poladim karbec a narvu to tam. Pak se budu modlit ke vsem bohum aby mi ty otacky vydrzel zbytek motoru, protoze uz pri prvnim pokusu olej z karteru vzlinal pres vsechny otvory kudy mohl.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 září 2016, 07:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Koho zajima jak jsem pokrocil?
Nevim zda ma smysl psat mezioperacni stav. Zatim zajizdim 60/4/3 osazeny od FK jazyckovym sanim, origo vyfuk 28mm, priruba vyfuku je ale rozsirena na 32mm koleno, snad ten schod tam nevadi...az zajedu zkusim sportovni vyfuk.
BVF 16N3-4, hladina na max, 90/35, jehla horni zarez, tzn. nejmensi syceni castecneho zatizeni, jine zarezy byly line.

Svicka je od oleje, elektrody tmave hnede.

Do otacek to celkem jde a i spodky se daji pouzit na popojizdeni ve meste, ale klasicky valec bez dodatecnych kanalu mel tak o 2Nm odhaduji vyssi tocak odspodu. 4RS se dal roztahnout po rovine a mozna mirneho kopce od 40km/h na max 68km/h, a stacilo odhaduji 500 m. Tento valec to zatim nedokaze.
Bez leose je asi kanalak proste ceditko.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 12 září 2016, 10:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Takze vlastne dospels k tomu, co ti tu řikali všichni že to je nahovno a zbytecne vyhozene penize.. Gratuluju :alright: :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 12 září 2016, 13:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
frantazer píše:
Takze vlastne dospels k tomu, co ti tu řikali všichni že to je nahovno a zbytecne vyhozene penize.. Gratuluju :alright: :D

No zatim to k tomu speje, protoze se mi zda ze hodne smesi prochazi zbuhdarma a mozna ze snad jedine ten leos je schopny ji navratit celou zpet nad pist. Je to zkratka dost prutocne, velke kanaly a vyfuk ma dost skulin kudy se muze tlak snizit vic nez je zdravo, mozna ze az si to sesedne...nebo zkusim tuningovy amal a vyfuk. Nebo zacinovat ty dodatecne kanaly aby tolik nepropoustely. Ani klapkove sani tomu moc nepomohlo.
Zda se ze to meli v Reichu dobre spocitany a odzkouseny.
Jsem na pocatku ladeni tak treba se to jeste zlepsi.
Mam to dost syte, elektrody tmave hnede a okoli zavitu cerne zakarbonovane, az snizim olej treba se to zlepsi uz tim, mozna i trysku mensi.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2016, 09:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak zatim sem asi v pulce ladeni, cekam co to bude delat aby se to nejak nepretezovalo...
velke diky patri memu dodavateli uprav a technickemu specialistovi FK za velkou trpelivost s ladenim a vsetecnymi otazkami.

Se sportovnim vyfukem to jede jako svin, relativne strma od 6000 ot a uzka krivka. Mozna kdybych zkusil origo 28mm lauf s upravou A1O3 do vyssich ze by to byl taky mazec a nemelo by to tolik uzky vrchol vykonove krivky.

Aktualni konfigurace a podstatne upravy
50@60/4/3/membrana/BVF16N3-4/90hl.tr./ohnute plovaky pro nejvyssi moznou hladinu/35volnobezna/Sport vyfuk 32mm origo vzhled/origo 50ccm hlava
Horni hranu vyfukoveho kanalu mam 25-26 mm od okraje vlozky, origo je 30-31 mm.
Kdyby byl zajem mohu dat otisky kanalu do milimetroveho papiru-port mapu. Mam to pro jistotu 3x opakovane aby bylo videt jak presne se to da otisknout do papiru.

Spodni kompres to ma hodne nizky nekde mezi 6:1 az 8:1, nepamatuji si to presne.

Bez Leose docela slusna max. 75-80 km/h. A prekvapilo mne jak se to malo hreje- hlava i valec. Myslim oproti predchozimu 50@60/2/2 s udajnym kompresem 10,7:1. Ale merenim teploty nemohu potvrdit.

Kdyby mi nekdo poradil jak prijit k snizene 50kove hlave necht se mi ozve.

Dekuji
Konec hlaseni

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2016, 17:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
tak uz asi tusim kde je zakopany pes. Kanalak od extrembike je udelany tak ze ma u vyfukoveho kanalu z obou stran pomocne kanaly a ty jsou asi 5mm daleko, tzn. jsou tu dva mustky ktere jsou obtekane spalinami z velke casti sveho povrchu, pri vysokych otackach se prehrejou a dilatuji vic nez okolni vlozka, vyhnou se dovnitr a zacnou drhnout o pist dokud se pist nezastavi, pritlaci ho takze se zda ze se zadrel tim ze se prehral cely vrch pistu.
Chybne udelany, a mam dojem ze to delaji schvalne, nikde v znackovych projednach v celem nemecku si takovou upravu nedovoli protoze je to nesmysl, dodatecne prepousteci budiz ale vyfukovy kanal jen jeden rozsireny.
Reseni dilatace je vicero.
Nepretacet motor do kopce, tezko se dodrzuje, motor mel byt preci vysokootackovy. Pri jizde po rovine, se neprehreje, takze vetsi zebrovani by pomohlo i do kopce.
Hlidat teplotu teplomerem.
Zlepsit chlazeni vyfukoveho kanalu.
Snizit teplotu spalin.
Jezdit na smes ktera ma vetsi podil ethanolu ci methanolu a lepe chladi, ale to by mohlo zhorsit vykonovou krivku, takze by ve vysledku vykon klesl na objem standardniho 60/2/2, a uprava by postradala smysl i prakticnost.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2016, 21:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
A nebylo by lépe postavit obyč 70/2 ktera má výkon a je léty prověřená a fungující bez potíží,než stavět motor pochybné spolehlivosti a výkonu?

Jinak jsem zvědav jak to cele dopadne. Nebyla by foto toho válce?

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2016, 22:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 listopad 2016, 23:46
Příspěvky: 5
A kolik teda 60tky žerou s origo vyfukem

_________________
Jak říká můj děda, co funguje, neopravuj :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2016, 05:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Foto mam, jen to nahrat az bude cas, zerou preci normalne, podle toho kolik si zmenil od optimalniho tovarniho nastaveni, a mas to udrzovane, mne origo 50@60/4 zral 3,1-3,25 L, pri prumerne cestovni 50-68km/h, Mesto- silnice. Teren je neco jineho. Ted mam asi 3,7L silnice.
Kdyz jdes na 30km/h na 4RS, tak mas pod 2L.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2016, 18:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak zmena, kdyz jsem vic otevrel vyfuk, tlumic s pistalama 2x18mm, aby to nedusil, pridre se to i na rovine, staci to dusit na plny plyn v nizsich otackach kolem 7000 ot/m na 4ku a pist se zasekne, blok. Neujel sem ani pul km po ohrati na provozni teplotu. Je to nestabilni reseni. Origo alespon snizi vykon kdyz se prehreje. Tady se to neda predvidat vubec. Je to rychle a dokonale. Zrcadka na pistu.
Valec poslu na reklamaci, a doporucim extremebiku to vubec neprodavat, zadreni pri 70km/h v plnem provozu neni na silnici prijemny pocit.
Olej jsem dal 1:40 Denicol 2S Competition 2T, plna syntetika, sytost paliva vyssi podle svicky, ale tak aby to slo do otacek, palivo byla smes 0,3L N95, 7L Verva100, 0,7L E85.
Dodatek: Prekontroloval jsem predstih a zadreni bylo asi chybou predstihu, dal jsem misto 2mm,3-3,5 mm.
Odvolavam proto co jsem naosal a slibil.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Naposledy upravil petrcifka dne 10 prosinec 2016, 19:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2016, 19:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2015, 21:15
Příspěvky: 86
Bydliště: Humpolec
Proč míchanina s E 85? To nejede a pořádně nestartuje ani v osobáku...(přidává se druhá jednotka která prodlužuje délku vstřiku a pokud to jde tak se upraví i předstih). A ani tak to větčinou není žádná sláva..a uspora vesměs žádná...

_________________
Fiat ducato 244 Camper+SR50 na nosiči..

Montáž a výroba tažných zařízení na obytné vozy,montáž plynových nádrží.


V plánu je repas na 80ccm a 5speed.
Je hotové-zatím VAPE..převrtaný blok pro válec 80ccm..

Je koupeno-Vape,válec+hlava 80ccm,klika 70ccm..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2016, 06:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
E85 je v te smesi ani ne 10%. Pri startu se to nepozna, protoze s tim valcem pouzivam prenastaveny BVf 16N3-4, viz drive. Zvysenou hladinu v plovakove komore na max. Myslim ze to dost zlepsuje startovani.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2016, 06:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Jeste je mozne zkusit leose anebo 15z pastorek misto 17z,

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2016, 07:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
E 85 je do dvoutaktů ideální.S wartburgem jsem jezdil na čistej s ricinem,auto nádherně ztichlo. Do felicie jsem tankoval za 300,. benzin a zbytek ethanol. Tak jsem jezdil 3 roky než ethanol zdražili a benzin zlevnil. Felicie bez úprav a naprosto bez závad.Jen zimní starty byly na 2x-3x. Došel mi benzin a nalil jsem do simsona ethanol.Protože byl teplý chytnul hned.Jezdil tiššeji a měl větší výkon.Ale studený motor chytnul až na cca 15-20 šlápnutí. Jediná chyba nesmísí se s běžnými oleji. Jen ricin je OK.Lehké přetriskování seriového karburátoru a přenastavení bohatosti a jezdí se na ethanol.

Po přetriskování a nastavení předstihu jezdila i škoda 120 na čistý ethanol a zcela bez problémů. Když má auto špatné emise namíchat E85 s benzinem 1:1 a projdete bez problémů. Na směs 1:1 jezdili bez problémů i moderní vozy.

Jinak lihopaliva není žádná novinka,dělali se už za první republiky.Jmenovalo se to DYNAL a DYNALKOL. ještě cca 10 let po válce byl prodáván pouze lihobenzín. A světe div se byly jen karburátory.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.097s | 13 Queries | GZIP : On ]