Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 08 květen 2024, 01:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2015, 20:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
jo tak ja myslel že si není jistý jestli to před montáží viděl.Toš normálně mu to vrať a buď hodný ať ho moc nenasereš,určitě se dohodnete.No a nácvik máš za sebou a teť na ostro :D.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2015, 18:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Seldi píše:
Z výroby, stačí číst.

Jsem rad ze mne nekdo zastoupi. :mrgreen:

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2015, 08:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak zatim co cekam na reklamaci naistalvoal jsem tam ten 62/21 primar. Vsiml jsem si zniceneho sneku na matce primarniho kolecka, detaily jsem rozebral v jinem vlakne. No po projeti musim priznat ze je to neco jineho. Zvuk z prevodovky je takovy trochu jiny jako kdyz couva auto ale ne tak vyrazne. Trochu to proste je slyset na pozadi. ASi chvili trva nez se ty zuby zajedou. Nebo jsem neco jineho dokurvil jak jsem to provizorne utahoval. Nemam pripravek na zablokovani primaru tak jsem improvizoval jako vzdycky blokovanim primaru sroubovakem. Na starem primaru a jeho zubech tam zustaly sramy. Novy primar jsem trochu usetril a zablokoval ho plaskovym heftem kombinacek. Takze tam myslim nezustaly zadne vrypy. Otazkou je jestli tohle je zrovna vhodny zpusob. Hrozi ze pri nevhodnem rozlozeni sil pri dotahovani matek kose nebo primarniho kolecka 21z muzu ohnout nejakou hridel. Proto asi profici pouzivaji ten pripravek neni tomu tak? Nebo jde jen o poskozeni zubu. Ty se po par kilometrech zase "zaceli". To uz jsem zkoumal.
Proto nad tim tady premyslim, snad ten zvuk tedy neni nic jineho nez zajizdene nove zuby primaru.
Kazdopadne hicuje po 10 kilometrech na plny knedlik kdyz sahnes na viko spojky neudrzis sotva sekundu. Doufam ze to je normalni. Pri starem taktez stejne tepla. Jak poznam ze treba slabe neprokluzuje spojka a nehreje se to od ni?
Co se rychlosti tyce, maximalku to samozrejme moc neovlivnuje. S kopce nebo povetru mozna o 5 az 10 km mozno vytocit takze na budiku uvidim raficku na 80ce.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2015, 10:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
taky mi to lehce hučí.... ale neřešim to, dává to nádech moderní 4T, ty hučej podobně :D jinak já teda dotahuju že do zubů nacpu dřevěnou laťku nebo klínek... cokoliv tvrdšího bych měl strach o poškození

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2015, 13:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
Seldi píše:
Klapku sám neuděláš, to musíš odfrézovat sání a udělat tam domeček pro klapku,ale bez ní se obejdeš, ale počítej, že vespod to bude opradu uplně mrtvý, ale rozhodně na to kup pořádnej ladák, protože origo výfukem z toho válce skoro nic nedostaneš, a možná počítej i s jiným zápalkem, protože pokud to dobře vyladíš, tak to bude točit klidne 10500 a někdo na foru řešil to, že při tědlech otáčkách už je váha origo rotoru tak velká, že to často střihá klínek.

to jsem byl já :D kde jsou ty časy.. ale s točivým válcem jedině Vape jinak je to úplně k *****

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2015, 21:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Na dotahování matky v nouzových situacích se velice dobře osvěčilo omotat kolečko do hadru a chytit přes hasák a nepoškodí se nic :))

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2015, 07:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
rýhy nevadí.ta hlučnost bude něčím jiným.tak snad se to zklidní.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2015, 09:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Par horkych novinek:
1) Myslím ze se primar zklidnil, mozna ze budu sundavat viko spojky kvuli te snekove matce tak muzu poreferovat, co se zmenilo. Myslim ze se jen proste zajely zuby primaru uz to tolik nehuci.
2) Jinak prumerna rychlost diky primaru je o tech 5-10 km/h vyssi, samozrejme jizda "plny plyn minus 5 mm" aby lanko plynu nebylo pretezovano a netrhalo se. Spotrebu by to melo asi snizit nepatrne. Prvni pokus o zmereni vysel 3,1 L/100. Ovsem kdyz uvazim ze motorka stravila asi 200 hodin na primem slunci v tech letnich vedrech, odpar z nadrze asi nejaky byl. Takze pod 3 L bych se mel dostat.
Nova max s kopce 80-85 km/h a smrt v ocich. :))
3) zadreny valec mi prisel zreklamovany opraveny, i s novym pistem, osou pistu a 2 perka, lozisko pistu ne, protoze jsem ho neposilal. :) Ma novy kvalitnejsi vybrus nez pred tim, ryha temer zmizela. Zeby nekdo potremyslel proc se to tak snadno zadiralo? Je videt ze si s tim nekdo dal vic prace, nebo proste jen dodrzeli poradne technologii jak se ma. Sem relativne spokojen jen s tim detailem ze mne ta vymena a hrani si s tim zabralo asi 6 hodin na kolenou. Ale kdyz te to bavi neni co resit ze? :))
Uvidime jestli budu spokojen az ho provetram.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2015, 14:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
No to se nedivim, že máš takovou spotřebu, když ten válec výužíváš max z 30% toho, co nabízí :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2015, 19:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Seldi píše:
No to se nedivim, že máš takovou spotřebu, když ten válec výužíváš max z 30% toho, co nabízí :D

60/4 vic asi moc neda. Spis jde o kompromis mezi vykonem a ekonomii provozu. K cemu mi je vykon 3x vyssi kdyz to za par set kilometru budu muset menit.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2015, 19:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jo, takže jsi nakonec šel rozumně do obyč 60/4, v tom případě je to ok, já myslel, že jsi tam fakt nacpal ten 8 kanálovej cedník :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2015, 20:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
karbec je origo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 září 2015, 16:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Seldi píše:
Jo, takže jsi nakonec šel rozumně do obyč 60/4, v tom případě je to ok, já myslel, že jsi tam fakt nacpal ten 8 kanálovej cedník :D
8 kanálů = 1+2 výfuk, 1 sání, 4 přepouštecí, záleží jen na tom jak to kdo značí... A na těch 30% jsi přišel jak, to by měl jezdit 240km/h? :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 září 2015, 16:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Bubaaak píše:
Seldi píše:
Jo, takže jsi nakonec šel rozumně do obyč 60/4, v tom případě je to ok, já myslel, že jsi tam fakt nacpal ten 8 kanálovej cedník :D
8 kanálů = 1+2 výfuk, 1 sání, 4 přepouštecí, záleží jen na tom jak to kdo značí... A na těch 30% jsi přišel jak, to by měl jezdit 240km/h? :roll:

To já vim, že si to prodejci počítají tak, aby tam bylo větší číslo a působilo to lip na lidí. 30% jsem prostě plácnul malý číslo, protože z toho 60/8 by dokázal za hromadu peněž dostat mnohem víc. Evidentně tě to baví mně tu chytat za každý slovíčko a klidně v tom dál pokračuj.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 duben 2016, 16:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Ohledne zniceneho sneku na matce primarniho kolecka.
Vymenoval jsem olej tak jsem se na to podival, snek vypada opotrebovany porad stejne, tezko poznat zmenu. Kovove spony na magnetu po 3000 km proste vzdycky najdu.

Soukoli primaru se zajelo takze nehuci jak jsem zminoval drive.

Co je ale podstatne stoupani zavitu na tom sneku potazmo klikove hrideli neni standardni, takze vymena za obyc. matku s plastovou vlozkou proti samopovoleni neprobehla. Skoda ze mne to nenapadlo mohl jsem is usetrit hodinu prace.
Jedine rozumne reseni je upravit origo snekovou matku tak ze proste uriznes snekovou cast sroubu. Co na to rikate?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 13 Queries | GZIP : On ]