Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 22:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 červen 2016, 16:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Natankovám lepších paliv se nic nezmění,obvzlášť u 2T.Čím větší okt číslo tím menší možnost samozápalu.Tisícovka (škoda 1000 mb)při provozu na normal 80 při velkém zatížení a zahřátí trpěla při vypnutí motoru občas samozápalem, při provozu na speciál 91 tento problém opadl.Rozdíl ve spotřebě minimální cenový rozdíl mezi normálem a speciálem byl velký,takže všichni jezdili na normal.Výkonově téměř neznatelné spíš takový Placebo efekt.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 06 červen 2016, 16:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Předstih se ti vibracema nezmění, to by se ty šrouby povolili už dávno.

A za tím že se ti to přidírá samozápaly nehledej, to se projevuje jinak. Buď to máš na plnej plyn chudý (můžeš zkusit omezit přístup vzduchu), nebo malá vůle/ blbej píst. Nebo oboje.

A tenhle válec by si aspoň to TSF zasloužil...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červen 2016, 16:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Pist i valec v zalostnem stavu poslan na reklamaci. Vyfoceno co se dalo.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červen 2016, 19:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Tak ty si mamlas, zajedeš 300km a uz tam leješ M2T. Doufám, že ti to nevyreklamují a třeba do té hlavy dostaneš rozum... :alright:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 05:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Zdravim odborniky, skoda ze se tu neresi takove veci jako prijit na to proc se mi to zadrelo. Nejjednodussi je napsat si mamlas a mame pokoj.
Extremebike je fakt extreme, poslou ti valec a nedaj ti navyber, jaky chces pist, udajne coz jsem se ted dozvedel jsou pisty od MZA sice kvalitni ale asi masivnejsi a na kanalove specialy se nehodi, leda s vuli 0,06 mm, jinak se zadiraj teplem. Nevim jakou vuli mi poslali ale predpokladam klasiku 0,035 mm. Tohle si rad necham overit.
Jsou pisty jinych znacek s lepsimi proporcemi a zrejme odolnejsi.
FK mi to napsal.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 10:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
To že kvalita těchto válců je pochybná není žádný nový objev, stejně tak to s těmi písty. S tím prostě musíš počítat už když to objednavas.

A nezlob se, ale základní předpoklad pro takovéhle úpravy je dobrá znalost funkce a správného nastavení motoru, která z tvých příspěvků bohužel moc nevyplývá. Sériový motor si nechá líbit leccos, tohle už ne. Tím m2t jsi tomu už jen nasadil korunu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 11:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
korunu mamlasu mi nasazujes ted ty, asi ti moc neslusela a nevladl si moudre, tlacila ti na mozek. :)) Vsude ve svete plati ze chybama se ucis. Ale u tebe je to asi jinak.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 11:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
A ty se divíš, že ti nikdo neradí, když se chováš jak arogantní blbeček, kdokoliv ti tu něco někdo poradil, tak jsi mu to hned vyvrátil a dělal sis to zase špatně po svym. Nejdřív si to srovnej ve vlastní hlavě. Nevim jestli ti to dochází, ale všichni ti tu radili z dobrý vůle, ty jsi je poslal někam, tak se nediv, že už to na tebe nikdo nereaguje.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 12:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
chytry jste to jo ale az kdyz se neco nepodari. Kde jsou vase rady nevim, o vuli pistu tu nikdo pred tim nemluvil. O znacce taky, az kdyz indicie ukazuji na to ci ono tak pak se chytrak ozve, ale o predchazeni problemum, nebo ucelenej navod, kup tohle a tohle, nalej tohle a tohle, tak a tak, tu nikdo nepsal.
Vlakno jsem zalozil prave proto ze jsem tusil ze to nebude lehke a chtel jsem predchazet, ale zrejmne to nejde,l, a to ze se uchylite k urazkam mi moc nepomuze. Ani jinym. Vasemu egu mozna ale to byste museli mit vetsi koule.
Tohle urazi mozna decko z matersky skolky. Nikdo z vas se mne nezeptal jaky pist tam davam. Takze kdo je tady vlastne blbec? :))

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 13:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Pořád ty, ale bohužel ti to pořád nedochází. :alright:

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 14:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Víš proč ti to nikdo neřekl?

Nikdo tu neví kolik je výrobců druhovýrobních válců, natož který jsou lepší.
S písty je to podobný, i když se obecně ví který jsou lepší a který horší. Píst MZA do série vyhovuje, v mojí 70/4 ho mám taky a problémy jsem s tím neměl i když jsem to prakticky vůbec nezabíhal a jezdil od začátku na plno. Od člověka kterýmu je jedno co prodá nemůžeš čekat, že ti dá na výběr.
A vůle ? Upřímně pochybuji, že samotný prodejce ví na jakou vůli je to vybroušený, natož někdo tady.

Nikdo ti to neřekl protože to nikdo netušil.
Zato už od začátku ti tu více lidí psalo, ať dáš upravit někomu kdo se tím zabývá. Ušetřil by sis mimo jiné přesně tyhle problémy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červen 2016, 19:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
cifka cifka cifka :D tady u tvého brečení se vždycky rád zasměju. prakticky všechno co tu Seldi a Bubaak řekli s nimi souhlasím. Ty si myslíš, že tu všeci máme věštecké koule a hned ti všechny ty údaje vyvěštíme.. sorry takto to nefunguje. Hlavně TY jen TY si tu hraješ na boha nebo brouka pytlíka, hážeš tu do pranice náhodné čísla, které ťa v té tupé palici napadly a teď tu osočuješ ostatní, že ti neporadí? Ubohost :alright: :assshaking:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 24 červen 2016, 15:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak jsem zase v pytli, zreklamovali a poslali zbrusu novy. Tentokrat na to ale nejsem sam a necham si poradit od profika. Tak uvidime.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 27 červen 2016, 06:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Pravdepodobna pricina zadreni odhalena:
Zadrhavani poskozeneho soupatka sytice cehoz jsem si hnedka nevsiml. :/
Amal 21T co ted ladim ma 21mm difuzor, tzn oproti originalu 16mm ma o 72℅ vetsi prurez, obsah motoru je ale jen o 1/5 vetsi nez original. Tzn. porad asi o 50% vetsi, tzn. prutok vzduchu bude pri urcitych otackach 2x pomalejsi, mozna by se hlavni tryska mela volit vuci tomuto pomeru.
Jaka tryska ma o 50% vetsi prutocny prurez nez tryska 0,7 mm?
√(0,35^2×1,5)=0,429 mm je r
2×0,429= 0,858 mm prumer
Ja mam 0,8 plus minus vrtano rucne.
Vyvrtam to asi 0,9 mm na 90ku.
To ze pomuze sytosti ve vyssich otackach volnobezny sroub si neumim vysvetlit jinak nez 21mm difuzor je natolik naddimenzovany cca 2x ze i volnobezna sytost zasahuje do otacek 2x vyssich nez bezne volnobezne, ten presah tam asi nejaky je. Anebo mi nefunguje uplne spravne.
Takze to ze sem tam mel 75 ku bylo nestastne, stacilo si v klidu sednout a spocitat to. Kurva ja sem kus vola!
Nadruhou stranu stalo se tak protoze ti curaci u amalu udelali male hnizdecko a i dirku v soupatku sytice na valecek v konci lanka. Takze jsem ho tam musel narvat silou, chvatal jsem, doslo k deformaci a poskozeni. Soupatko se uz na pocatku zadrhlo a s 85kou hl. tr. jsem to nemohl zaboha naladit, sytic byl zasekly, resp soupatko, ikdyz jsem se ho snazil zbrousit a zahladit aby se relativne volne pohybovalo, nevsiml jsem si toho ze to neni OK. Prisoudil jsem presycenost hl. trysce, ktera jak se nyni ukazuje byla optimalni 85ka. Takze jsem priste volil chybne 75ku a zadrel kanalaka. Super!
A to jen kvuli tomu soupatku sytice a velkemu valecku lanka sytice!
10nebo spis 15h prace na kolenou! Kurva fix! To jsem posral.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 28 červen 2016, 12:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
petrcifka píše:
Nadruhou stranu stalo se tak protoze ti curaci u amalu udelali male hnizdecko a i dirku v soupatku sytice na valecek v konci lanka. Takze jsem ho tam musel narvat silou, chvatal jsem, doslo k deformaci a poskozeni.


Můžu potvrdit, musel jsem zkrátit konec bowdenu co to šlo a trochu vypilovat ono "hnízdečko", aby se tam lanko vůbec vešlo. Celkově s AMALem bylo dost problémů, i s délkama bowdenů apod., ale stačilo si s tím trošku vyhrát a jinak ten karbec krmí krásně a problémy s ním nemám.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.112s | 13 Queries | GZIP : On ]