Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 14:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2016, 08:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
odkaz na ricin zde http://www.fichema.cz/ricinov-olej/551- ... 69045.html

mají balení-1,3,5, 10 a 25 L

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2016, 18:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
1)Lehke pretryskovani je zhruba kolik? Mam 90 hl.tr. tak dat 95? nebo 100?
2)Nekdo rika ze zhruba do 30% E85 ve smesi s N95 staci zvysit sytost na jehle?
Asi to chce odzkouset nez zacnes motor zatezovat na max. Kanalak je dost citlivej a muj obvzlast na prehrati toho vyfukoveho kanalu.
3)Vyrobce i prodejce tvrdi ze ricin nesmi zmrznout jinak ztrati trvale mazaci ucinek a asi je na vyhozeni.
Muj nazor je jiny, nezkousel jsem takze spekuluju. Domnivam se, ze pri skladovani pod urcitou mrznouci tuhnouci teplotu dochazi k vytuhnuti urciteho podilu z ricinu, asi toho co lepe maze. Proste se stane nestejnorody ve svem objemu.
Prodejce se ale tvari jako ze dojde k znehodnoceni trvalemu, a mozna ze i v namichane smesi. Ze nesmi smes v nadrzi zmrznout?
Asi by mohlo dochazet k necemu podobnemu, nebo proc jako?.Co je na tom pravdy?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2016, 18:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Hany26 píše:
odkaz na ricin zde http://www.fichema.cz/ricinov-olej/551- ... 69045.html

mají balení-1,3,5, 10 a 25 L

Super cena!!! Dik

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 12 březen 2017, 14:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak co noveho. No zatim nic moc pocasi, vyjet nekam dal nejde. Premyslim po konzultaci ze bude asi potreba zlepsit proplachovani snizenim tlumiveho efektu tlumice vyfuku. Plus pripadne prejit na 21mm karb. Amal21T/110hl.tr./30volnobezna.
Dokud se to proplachovani nezlepsi a cast cerstve chladne smesi neunikne do vyfukoveho kanalu aby ho ochladila, asi se budou vyfukove kanaly pri trvalem plnem zatizeni prehrivat, dilatovat a pridirat pist.
Tlumivy efekt serioveho tlumice vyfuku je nepopiratelny a ve vysokych otackach asi znacne zpomaluje proplach a zpusobuje to prehrivani.
Misto vlozky tlumice proste dam rovnou derovanou trubku cca 25mm a nacpu tam nejakou skelnou tkaninu jako tlumici material.
Jsem zvedavej jak to zmeni zvuk.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 16 březen 2017, 15:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
Zdravím.
Poradíte mi jak nastavit amal 21t s válcem 60/8 Spojkový koš mám 62:21 motor po profi GO

Popřípadě pomohlo by vyměnit trysky? Jsou tam origo co dodávají s tím,Buď se to nechce rozjíždět ale pak to metelí a nebo se to rozjiždí dobře ale pak to kucká.Nic mezi tím se nepodařilo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 16 březen 2017, 17:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Masaa píše:
Zdravím.
Poradíte mi jak nastavit amal 21t s válcem 60/8 Spojkový koš mám 62:21 motor po profi GO

Popřípadě pomohlo by vyměnit trysky? Jsou tam origo co dodávají s tím,Buď se to nechce rozjíždět ale pak to metelí a nebo se to rozjiždí dobře ale pak to kucká.Nic mezi tím se nepodařilo.

To je na dlouhou korespondenci. Odmysleme si zprevodovani, to jen prenasi vykon.
Vyrobce extremebike znaci 60/4/3, 4 prefukovaci, 3 vyfukove, osmy kanal je saci. my muzem zjednosdusit na 60/8.
Ja jsem si s tim take hral, povedlo se nastavit, hl. tr. nekde mezi 75-80, urcite je to tady nekde ve vlakne zminene, jelo to, spotreba silena 5-6 litru, dym za mnou jak od tanku! ale vyfuk Leo Vince (Leos) ci jeho kopii sem nezkousel. Kazdopadne po zkusenostech i s mnohem mene prutocnym origo vyfukem si myslim, ze s leosem by spotreba i dymotvornost moc neklesla a stejne by to nejelo odspodu.
Instalaci klapkoveho sani se tyto problemy dost zlepsi a je to akceptovatelne i pro silnicni provoz. Klapkove sani ti udela jeden zdejsi profik za nakou kacku a poradi jak nastavit karb.
Ostatne bys to mohl i vycist zde, proto jsem zalozil tohle vlakno a pisu o kazdem prdu.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 16 březen 2017, 19:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
Díky za reakci,jsme tak trochu laik ....
Takže výfuk jsem kupoval https://www.extremebike.cz/Vyfuk-Simson ... -d4384.htm

Co se týče trysky hlavní tak koupit nějakou v rozsahu 75-80jak píšeš?

Edit: Sice jsem teď projel celý vlákon,ale moudrej s toho nejsem. Mě postačí nucená úprava tak aby to jelo (slušně) , tedy jak?


Naposledy upravil Masaa dne 17 březen 2017, 10:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 březen 2017, 09:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
Ještě otázečka, sice byla klikovka po repasy , ale nevydržela . Ojniční klec jehlovýho ústrojí v háji.
Co vybrat za hotovou ojnici na ten 60/8 ?

https://www.extremebike.cz/search-engin ... imson&qm=2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 březen 2017, 16:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak udelame obchod. Poradim ti ale potrebuju znat, videt fotky toho vyfuku. Jeho casti. Fotku vystupu z resonancniho kuzele, a vsechny diry kudy proudi spaliny, kdyz vyfuk rozpulis na svorce uchytu. Detajlne Tlumic, a koncovou diru. Vse nejlepe jeste s udaji o rozmerech vnitrnich prumeru der (svetlost).

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 březen 2017, 16:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Vídím, že máš fakt zápal to přeprat do konce za každou cenu. Jestli můžu se optat kolik už ten experiment vyšel a kolik ještě předpokládáš že to spolkne než to pojede ve vychytané verzi. Dík.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 březen 2017, 17:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
petrcifka píše:
Tak udelame obchod. Poradim ti ale potrebuju znat, videt fotky toho vyfuku. Jeho casti. Fotku vystupu z resonancniho kuzele, a vsechny diry kudy proudi spaliny, kdyz vyfuk rozpulis na svorce uchytu. Detajlne Tlumic, a koncovou diru. Vse nejlepe jeste s udaji o rozmerech vnitrnich prumeru der (svetlost).

No to nevim .... Mám simsona na renovaci a je odemě 300km u pána :) potřebuju poradit co a jak abych to mohl dát do kupy a konečně udělat STK .... dělá se na tom již 3 měsíce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 březen 2017, 09:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
No nechci moc rýt ale podle mě by někdo, kdo dělá profi go, měl mít i nějakou elementární znalost ladění..

Velikost trysky ti asi nikdo neporadí,každý motor se chová jinak. Každopádně já na všech upravených motorech s 19-21mm karburatory nikdy nemusel jít přes 85,takze někde tam bych začal a podle chování motoru pokračoval (pomáhám si uškrcenim přístupu vzduchu, čímž zkušebně obohacuji směs )

Pár slov je tady : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Možná bych ten motor nejdříve zkusil s původním karburátorem a podle toho jak by to jelo se rozhodl co dál. Vzhledem ke spotřebě by možná byl nejlepší volbou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 březen 2017, 10:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
Samozřejmě znalosti má,jen u tohoto 60/8 s amalem se mu nedaří najít nějakou rozumnou hodnotu(jede ,ale zdá se ,že by to mělo mít větší výkon). S origo hl.tryskou říká,že svíčka šedá tudíž chudá na směs. Nevyplatí se spíše dát větší trysku? Co se týče volnoběžné ta drží prý v pohodě tam kde má.
Byla tam origo kliková hřídel teď po GO ,ale prostě nevydrželi jehličky u čepu . Proto se ptám jakou kl.hřídel vylepšenou koupit ať to sedí?

Co tyto
http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... R51-2.html

https://www.extremebike.cz/Klikova-hrid ... -d3217.htm

Není to jedna a ta samá?

K ní chci koupit 5kv předpokládám dlouhej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 duben 2017, 04:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak jsem zkusil na kopii Leo Vince z extremebiku stoji to kolem 2100. Zajimalo mne zda to pujde do otacek. Ten kanakak co zde diskutuji je dost delany do tocek. Horni hrana vyfukoveho kanalu na 25-26mm od horniho okraje. No po 2km na 10-11 tis. ot. za min na 3.RS se to zadrelo. Amal21T/90/35/ membranove sani. Max V pri tom jen kolem 85 km/h. 4RS to pobere jen nekdy.
Zaver: Hlucnost extremni. Nelze provozovat. Na tomto valci ne.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2017, 12:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Můžeš mi říct koliks v tom už utopil peněz? A pořád ti to nefunguje, nechceš se na to vykašlat a kupit si třeba kolo?

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.140s | 13 Queries | GZIP : On ]