Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 11:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 duben 2017, 22:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
frantazer píše:
Můžeš mi říct koliks v tom už utopil peněz? A pořád ti to nefunguje, nechceš se na to vykašlat a kupit si třeba kolo?

Spocitam to a reknu. Mne stal 1650,- repas od Dejva. Kazda sranda neco stoji. :alright:

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 23 duben 2017, 19:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak se zda ze uz jsem nasel optimalni nastaveni. Jeste bych mohl zkusit predelat tu kopii Leose, dat bud novy tlumic nebi novou vatu aby to tlumilo. No a kdyby to hlucnost nesnizilo, jako ze tomu moc neverim, navarim na misto primeho tlumice klasickou koncovku s pistalama z origo vyfuku, samozrejme ze pistaly pouziju z SRka, dve 17mm vedle sebe. Takze by mel klast asi 2 az 3krat mensi odpor spalinam. Ted ty SRkovy pistaly (prodavaji se jako tuningovy pro S51) pouzivam a celkem dobry. Mozna bych mohl zkusit udelat vedle vystupnich pistal dalsi diru abych si overil ze pruchodnost je optimalni a neklade zbytecne moc odpor. Ale zda se mi to zbytecne.
Hlavne ze se uz asi zajel valec a pist, trvalo to asi 1300 km. 4x pridreny, 2x protoze jsem tam mel maly karbec a male pistaly, vetsi pistaly pomohly ale bez 21mm Amal21T sem to zadrel 1x v kopci, nastesti zda se ze tvrdochromove krouzky u Keystonu drzi a kazde zadreni ustaly. Ustaly i zadreni s kopii Leose pri 11 000ot. na 3ku pri 85km/h! MZA pist by byl uz nasracky. Resp. jeho krouzky a na vlozce by byly ryhy jako krava.
Jestli je neco co bych vam doporucil tak rozhodne pist Keyston s tvrdochromovymi krouzky.
Jo a vyvazit si staticky kola. Predni kolo jsem musel vyvazit 30 gramy zavazi naproti ventylku. Vyvazit hmostnost ventilku. Pak to tolik nevibruje pri brzdeni. Za jizdy to neni znat.

No dneska jsem to kalil plny plyn kopec nekopec po silnici 1.tr. a zadny naznak vadnuti, prehrivani ani do kopce. Zkousel jsem skoro vsechno. Pretacet do kopce, po rovine na 2ku, 3ku, s kopce, neprehrivalo se, ale byla teplota vzduchu 10°C i mene.
Jelo to celkem vyborne. Obcas akorat nez se zahreje tak vynechava plyn. Zakuckava se ale jenom nekdy, avsak jak se otacky prehoupnou pres 5 tisic tak to vymizi. Mozna bych mohl zkusit postelovat sytost volnobehu. Jinak nevim cim to je, asi moc velky difuzor. Nizke otacky mu delaji problem a zacne pulsovat. Nebo nejaka jina resonance.

Novy rychlostni rekord s kopce 90,7 km/h s vetrem v zadech. :) Slabota. Chtelo by to jiny valec s vetsi kompresi.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 25 duben 2017, 13:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Takže po roce a kousek ladění atd(prachy nepočítat zápal se cení) je závěr takový že simson s 60/8 válcem jede z kopce 90.
Pro ostatní tedy vyplývá ponaučení, že stejného efektu docílí koupí válce 70 cm převodu 62/21 a 5q bez přetáčení motoru,s normální spotřebou do 3L a se sérovým karburátorem a výfukem který nedělá kravál a normálně projdou STK a za 1/3 peněz.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 25 duben 2017, 15:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Ano mas recht, ale ja nemohu 70ccm dokud neudelam GO a vyfrezovani karteru. :/

Presnejsi udaj spotreby kterou na aktualne pouzivane konfig. mam dodam jak jen vyjedu nadrz a overim presnost palubniho mechanickeho tachometru.
Odhaduji to okometricky na 3,5 L/100. Pri zatizeni 90kg, silnice 95%, zbytek lesni cesty. Presny odecet ukaze.
Uz jsem se chlubil spotrebou 3,1-3,3 L u origo 50@60/2 pri kombinovane jizde po silnici, spis plny plyn. Az nedavno jsem ale zjistil ze predchozi majitel dal do karbce 70ku volnobeznou trysku (misto 35origa u BVF). Tzn. dost zmenene nastaveni sytosti a myslim ze to vedlo dost k zbytecnemu navyseni spotreby, o tom ze to take zpusobovalo vyssi zanaseni vyfuku a vyfukoveho kanalu karbonem nemluve, co 5-10 tisic km jsem musel odkarbonovat. Plus vyssi zapach pri volnobehu. Moje chyba mel jsem si to po koupi projit a overit si ze to je origo nastaveno a zadne kraviny. To take vysvetluje zajimave chovani karbce, ze nastavenim volnobezne sytosti jsem byl schopen ovlivnit sytost i pri vice otevrenem soupeti, pri 70ce volnobezne asi neni divu. Ale mozna se pletu.

A co se tyce toho zda se 8 kanal vyplati. Kdyz se podivate tak prodejce nabizi krom techto upravenych valcu i sportovni sani, open, otevrene a ani nema stud upozornit ze to neni rozumne mit filtr primo vystaveny povetrnosti, prachu, pisku, vode, bahnu. Ze airbox ma svuj smysl a vyznam. Uz tohle by melo upozornit ze vsechny upravy ktere doporucuje spis vedou k vyssimu opotrebeni a obratu zbozi.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 25 duben 2017, 18:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Co mi vrtá hlavou je válec 90 cm. BVF 19 to musí krásně ukrmit a výfuk 32mm a nikdo téměř nic nepozná. jen sehnat ten válec za přijatelný prachy. nějakse to ztratilo z nabídky.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 27 duben 2017, 12:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Nejblíž je válec LT85 za nějakých 120euro z AKF. Vyšší objemy snad jen nechat udělat, písty s vrtáním 50mm jsou k dostání. Ale cena už pak skáče.... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 27 duben 2017, 22:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
LT85 je super. Každopádně u němců koupíš i 100ccm dvoukanál s origo vzhledem, ale cena je jinde. Ono to má něco do sebe, ten simál je pak docela raketa, ale pořád je to osmdesátikilová motorka který přizvedneš zadek a otočíš ji na třech dvou metrech.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 28 duben 2017, 16:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
80 oproti 70 není moc rozdíl.Ten LT by byl zajímavej. A ta 90/2 by se mi moc líbila. Mám tu kartery tak bych to svrtal a nechal trochu navařit aby to mělo vůbec na co dosednout. Budu muset vyrazit k pšonkům a po něčem juknout.U nás jsou to cenové nesmysli a kupovat poskej válec z AKF mi přijde dosti ujetý.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 květen 2017, 11:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
80 oproti 70 není moc rozdíl.Ten LT by byl zajímavej. A ta 90/2 by se mi moc líbila. Mám tu kartery tak bych to svrtal a nechal trochu navařit aby to mělo vůbec na co dosednout. Budu muset vyrazit k pšonkům a po něčem juknout.U nás jsou to cenové nesmysli a kupovat poskej válec z AKF mi přijde dosti ujetý.



Dneska odměřena po zajetí na LT spotřeba. 3,63l na 100km s tím že jezdím jak hovado a okolí jsou samý kopce :wink:

Edit: k té 90ce.. Mrkni sem: http://zt-tuning.de/Simson-Tuning-Zylinder

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 květen 2017, 13:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
dejme tomu ze chci predelat kartery na 70ku a hodit tam 110ccm valec origo vzhled dokud se vyrabi. Casem bych tam dal treba membranove sani.
Jedine co bych nechal bez prepojovani je origo zapalko a co defakto mam pouzitelny je 21mm karbec Amal21T a vyfuk.
Otazka zni co musim koupit abych to zprovoznil a kolik by to stalo bez zapocteni montazni prace?
Klikovka 70ka? Nebo nejaka sport 70ka klika zaslepena pro membranove sani?
Chapu milionkrat se to tu resilo, ale ja chci aktualni financni rozvahu.

relevantni shopy:
jackmotors.pl
extremebike
http://zt-tuning.de
motokramek

Dekuji

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 01 květen 2017, 13:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Když vyfrézuješ kartery na S70, tak tam těžko dostaneš 110ccm válec.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 02 květen 2017, 08:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Ok tak zalozim nove vlakno.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 02 květen 2017, 23:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak tu spotrebu mam nekde mezi 3,9-4,3 L/100. Vpodstate to odpovida tomu jak maly ma ten valec kompres. Zadna slava. Premyslim cim to. Asi budu muset prekontrolovat pist, prelestit ho, myslim ty pridreniny, prelestit kanaly, spalovaci prostor, trochu pridat na predstihu, mam tam asi 2mm, moc se to ted nehreje, a to ani v kopcich, tak proc trochu nepritvrdit spalovani.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 02 květen 2017, 23:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Mozna mam zbytecne syty volnobeh. To by mohlo nejakou desetinku....

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 květen 2017, 13:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
petrcifka píše:
zpusobovalo vyssi zanaseni vyfuku a vyfukoveho kanalu karbonem nemluve, co 5-10 tisic km jsem musel odkarbonovat.



Co mám 4 roky simala, nepodařilo sem i najezdit 5-10 tisíc kilometrů to by mě zajímalo jak na to deš ty :D :lol: :alright:

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 13 Queries | GZIP : On ]