Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 15:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 09:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Na synka který by jezdil na moto ještě nemám uplně věk :D

Tachometr mi ukazuje +- stejně jako radar, velká odchylka tam není, počítadlu vzdálenosti věřím. Když už jsem to chtěl nějak změřit tak jsem vzal plnou, ujel nějakou vzdálenost a zase do plna. Nikdy jsem se nedostal pod 4litry/100, ani na dlouhý vzdálenosti. Uznávám že přesný to takhle nikdy není, ale několikrát jsme jeli ve někam dvou, kamarád na týhle 70/4, já na sérii. Když jsme na začátku cesty vzali plnou tak když on přepínal na rezervu já měl víc než půlku nádrže, takže asi tak. A to jel vždy tak, abych mu na sérii stačil.

Normálně u mě znamená že jedu max 65 (do 7000ot), zbytečně to nevytáčím a držím max 3/4 plynu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 09:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Bubaaak píše:
Na synka který by jezdil na moto ještě nemám uplně věk :D

Tachometr mi ukazuje +- stejně jako radar, velká odchylka tam není, počítadlu vzdálenosti věřím. Když už jsem to chtěl nějak změřit tak jsem vzal plnou, ujel nějakou vzdálenost a zase do plna. Nikdy jsem se nedostal pod 4litry/100, ani na dlouhý vzdálenosti. Uznávám že přesný to takhle nikdy není, ale několikrát jsme jeli ve někam dvou, kamarád na týhle 70/4, já na sérii. Když jsme na začátku cesty vzali plnou tak když on přepínal na rezervu já měl víc než půlku nádrže, takže asi tak. A to jel vždy tak, abych mu na sérii stačil.

Normálně u mě znamená že jedu max 65 (do 7000ot), zbytečně to nevytáčím a držím max 3/4 plynu.

No 7000 je uz dost, tam uz spotreba je i u meho stroje odhaduji 3,3 na 4ku.
A pulka nadrze je 8/2 = 4 litry coz je podle meho asi 2,5 litru nad rezervu.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 09:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Kdosi tu postrádal obrázek toho simsona gs tak tuna ,dělali se 50, 75,100??a 125.


Obrázek

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 09:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
7000ot. jsou otáčky který na sérii držím když to drtim na plnej a přes 2,5litru se nedostanu . Rezerva určitě nemá 1,5l , aspoň ne v mých simsonech ale spíš 0,5l, nikdy jsem to neměřil ale ta 70ccm na rezervu neujede ani 10km. Za tím to žere neúměrně moc si prostě stojím. Možná budu na srazu, tak můžeš přijet a přesvědčit se na vlastní oči.

Bylo tu už o těhle válcích psáno dost, stačí hledat... Ale jestli si myslíš že když vyměníš 60/2 za tuhle 60/8 nebo co to vlastně je tak budeš jezdit rychleji a s menší spotřebou tak se šeredně pleteš. Hlavně tu pak nezakládej dotaz kde je chyba... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 10:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
však to tam dej,pak to upravíš,to tě donuťní. :D Vůbec bych se nebál.Však to není investice za desetitisíce.Pokud máš 5000 kč tak to výjde určitě.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
si kup babetu jestli chceš jezdit pod 2l/100km, a nebo si kup kolo a budeš jezdit zadarmo, jinak já mam 85ccm od FK a s klidnou rukou asi 3,5l když ostřejší styl tak těch 4,5 nebyl problém :D jinak jestli si na tý spotřebě tak zakládáš, prodám ti ekonoměr z trabantu, mam asi 2 nebo 3, měří to aktuální průtok paliva v litrech / hodinu, takže pak by sis to musel akorát dopočítat z ujetých km, kolik to je litru / 100km :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
Rezerva je 0,8l je psáno v příručce nejaké malínké dostal jsem ji k simsonovi a plna nadrz ma jestli dobre pamatuju 8,7l no nic mémě tak si ten válec kup :D ,ale já ho měl a vím jak to jezdí a když ti nestačí říct že je to cedník průtokový udělaný křivě ke ktery ti jsou schopni poslat bez vložky to se mi už taky stalo a s pístem co má zámky přímo na kanálcích ještě k tomu když to při úsporné jízdě žere 4,5l a při jestli tomu tak jde vůbec u toho válce říct tahání za plyn přel 5l a ještě k tomu to skoro vůbec nejede mezi rychlostma jsou mezery než to jakš takš začne aspoň jet a kdyz to má maximálku okolo 75 a to jsem měl 70tku ne 60tku ta pojede ještě míň si myslím.


A pro toho co říkal že mu žere 4,5l 70/4 to jak? To mi žere ten můj když mu dávám kotel a to mam 70/3/2 a klapku a to jsou otáčko okolo 10tisic tam musíš mít něco špatně.

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Kua chlapi fakt mne nestvete. Chci to zkusit, ty 2000 navic za to dam. Sem holt takovy kutil Tim. Stejne se budu hrabat v motoru od spojkove strany, protoze tam musim neco opravit. Tak kdyz uz u toho budu tak tam hodim 62/21 primar valec je tam taky raz dva.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
big exlosion píše:
Rezerva je 0,8l je psáno v příručce nejaké malínké dostal jsem ji k simsonovi a plna nadrz ma jestli dobre pamatuju 8,7l no nic mémě tak si ten válec kup :D ,ale já ho měl a vím jak to jezdí a když ti nestačí říct že je to cedník průtokový udělaný křivě ke ktery ti jsou schopni poslat bez vložky to se mi už taky stalo a s pístem co má zámky přímo na kanálcích ještě k tomu když to při úsporné jízdě žere 4,5l a při jestli tomu tak jde vůbec u toho válce říct tahání za plyn přel 5l a ještě k tomu to skoro vůbec nejede mezi rychlostma jsou mezery než to jakš takš začne aspoň jet a kdyz to má maximálku okolo 75 a to jsem měl 70tku ne 60tku ta pojede ještě míň si myslím.


A pro toho co říkal že mu žere 4,5l 70/4 to jak? To mi žere ten můj když mu dávám kotel a to mam 70/3/2 a klapku a to jsou otáčko okolo 10tisic tam musíš mít něco špatně.

Hele dej si na toho klapkace 17z a rekni mi jake mas otacky pri 50 km/h a jakou spotrebu?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Já vím že je u mě někde něco špatně, ale nevím co. Rád si nechám poradit. Měl jsem na tom motoru nespočet karburátorů (Amal19, DO19, DO21) i výfuků (orig, leo, rzt, gianeli) a pod 4,5 jsem se snad nikdy nedostal, jak jsem psal...

petrcifka: sériovej primár a 17/34 sekundár odpovídá při 50km/h přesně 5000ot.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
když vyšroubuješ svíčku a zařadíš a třeba strkáš to, jde to nějak obzvlášť těžce ? jinak pak jako kroužky máš ok ?

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 11:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
Máš ještě nějaký ten výfuk? Já mám reso tu kopii lea ale uvažoval bych o něčem lepším :D no jinak ty otačky ti nepovim už nemám otáčkomer budu mít palubocku s otackomerem a tachometrem za 2 mesice asi tak pak az jak co dam vedět jo jen 2ticise rikas ze to stoji? A co jak pak budes kupovat dalsi a dalsi pak to bude i 10k :) ja kdybych to zdorbo nekupoval dal sjem do simala asi 8 tak jsem do nej dal tak 13

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 12:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Bubaaak píše:
Já vím že je u mě někde něco špatně, ale nevím co. Rád si nechám poradit. Měl jsem na tom motoru nespočet karburátorů (Amal19, DO19, DO21) i výfuků (orig, leo, rzt, gianeli) a pod 4,5 jsem se snad nikdy nedostal, jak jsem psal...

petrcifka: sériovej primár a 17/34 sekundár odpovídá při 50km/h přesně 5000ot.

No to sem uz tak nejak vykoumal, ale ty tam mas primar 62/21 nebo ne?

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 13:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
stepus píše:
když vyšroubuješ svíčku a zařadíš a třeba strkáš to, jde to nějak obzvlášť těžce ? jinak pak jako kroužky máš ok ?

V motoru se všechno točí lehce, a ten motor už se vystřídal ve třech simsonech takže ani tam by problém být neměl, píst i válec bez známek přidírání.
Jediný co je tak od určitý doby (z ničeho nic) to přestalo jet s filtrem (aby to jelo tak v kastlíku nesmí být ) - vím že je to tím že je to bohatý, nejsem blbej ale dělalo to jak s DO19 tak teď s DO21 (tady jsem chtěl napsat že problém v karburátoru jako netěsnící sytič se tim vylučuje, ale došlo mi že ho vlastně používám v obou stejnej - na tohle kouknu) trysky v obouch 75 nebo 80 teď nevim. Spotřeba je ale furt stejná, byla vysoká před tím než to začlo tohle dělat, je vysoká i teď.

Pak to ještě dělá to že to nejde vytočit přes 8000, pak v tom začne cvrlikat a jakoby to maličko přibržďuje - nic se ale nepřidírá, aspoň to neni na ničem vidět. To jsem tu už ale řešil a nevyřešil a nemyslím si že by to souviselo s vysokou spotřebou

petrcifka: ne, primár mám originální a to co jsem napsal platí s ním. Někde jsem měl na tohle udělanej soubor v excelu, zkusím to najít


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2015, 20:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
měnil si píst někdy ? je podpálenej pod kroužkama? zkoušels ten filtr vyčistit jestli není ucpanej ?

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 13 Queries | GZIP : On ]