Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 25 srpen 2019, 21:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 09:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 269
Mam takovy stupidni dotaz.
Chystam se hromadne nakoupit a nerad bych na neco zapomnel. Mam to co mam v popisku, original valec prevrtany na 60 cm, original hlava, takze vyssi kompres, origos vyfukove potrubi a matice kolene...

Chci koupit 60/8 kanalu s pistem vyfukovy otvor 32 mm, amal 21T a upravit prevody pres kos 62/21.

Dotaz zni co vsechno musim koupit abych to dal dohromady behem 2 hodin a nemusel nic rezat, svaret, natloukat a fusovat. Nechce se mi vylozene kupovat tunningovy vyfuk takze neni na seznamu zamerne. Filtr bych chtel nechat puvodni a nenicit ho. Leda ze by se dal nejak nainstalovat dovnitr jak uz jsem tady o tom nekde cetl, ale dotycny psal ze ten stary zasazeny v tom plechu vyrizl. To nechci.
CHci abych to tam proste jednoduse vse naskladal a nemusel litat do obchodu napr. pro prechodne potrubi na ten AMAL 21T ktery ma oproti 16mm asi vestsi vstupni otvor a nevim nevim zda se ta guma vytahne. To jsou prave detaily ktere bych chtel mit podchycene.

Zde kupovane polozky:
Vložka výfuku Simson S51 - TUNING
Spojkový koš s poměrem zubů 62:21 - Simson S51 TUNING
Karburátor 21T Simson S51 - TUNING
Válec 60cm3 osmikanál Simson S51 - TUNING

http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... 0/0/5/2037
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... 0/0/5/2008
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... 0/0/5/1829
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... 0/0/5/1958

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 09:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
nemáš tam vymezovací podložky a ložisko na pístní čep


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 11:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 327
Bydliště: Mělník
Lorenc píše:
nemáš tam vymezovací podložky a ložisko na pístní čep


Já si myslim že na 60 jsou ty podložky mezi píst-ojnici stejné jako na 50, ale pokud se mýlím tak mě opravte. Na 70 jsem dával podložky 1,5mm.

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 13:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
já dával na 60 staré a málem je tam nedal.ten čep je asi větší.nevím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 15:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 269
takze rikate ze tohle navic staci? Nebo jeste neco? K tomu valci asi davaji cep a perka, ale loziska cepu a ty podlozky asi ne.

Ložisko pístního čepu Simson S51 - SKF
Podložka pístního čepu Simson S51 a S70 1,5mm

Uz to asi objednam, nemohu se dockat. Diky za upozorneni.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 15:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
To na tohle necháš origo vejfuk jenom s vložkou s více dírama? Která je vlastně k prdu, protože v koncovce je asi 14mm díra? To ty tisíce kanálů uplně zabiješ. Když už jsi se teda rozhodl pro průtokovej ohřívač benzínu, tak na to kup aspon leoše. A origo filtr box nevim, jestli bude schopnej v tolika otáčkách schopnej propustit tolik vzduchu. A chtělo by na to klapku, protože tohle bude ve spodku uplně mrtvý a budeš to jenom točit.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 16:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 269
Seldi píše:
To na tohle necháš origo vejfuk jenom s vložkou s více dírama? Která je vlastně k prdu, protože v koncovce je asi 14mm díra? To ty tisíce kanálů uplně zabiješ. Když už jsi se teda rozhodl pro průtokovej ohřívač benzínu, tak na to kup aspon leoše. A origo filtr box nevim, jestli bude schopnej v tolika otáčkách schopnej propustit tolik vzduchu. A chtělo by na to klapku, protože tohle bude ve spodku uplně mrtvý a budeš to jenom točit.

Klapku nemaji v sortimentu? Jak se tomu odborne nadava? Klapku ale davat zatim nechci. Nevim kolik to stoji a kde to sehnat.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2015, 16:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Klapku sám neuděláš, to musíš odfrézovat sání a udělat tam domeček pro klapku,ale bez ní se obejdeš, ale počítej, že vespod to bude opradu uplně mrtvý, ale rozhodně na to kup pořádnej ladák, protože origo výfukem z toho válce skoro nic nedostaneš, a možná počítej i s jiným zápalkem, protože pokud to dobře vyladíš, tak to bude točit klidne 10500 a někdo na foru řešil to, že při tědlech otáčkách už je váha origo rotoru tak velká, že to často střihá klínek.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 11 červenec 2015, 09:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
60/8 prutokový ohřívač benzinu

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Naposledy upravil Hany26 dne 02 srpen 2015, 20:17, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 11 červenec 2015, 21:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 269
Hany26 píše:
60/8 prutokový ohřívač benzinu,který prostě stejně nepojede,bude x problému to čímsi krmit a hlavně to něco otryskovat a pak tomu doladit výfuk.

No taky nazor. :alright:

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2015, 10:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
Hany má pravdu ale :DDD kup si to je to úplně k hovnu mel jsem 70/8 no tak nejede to vůbec jelo to tak 75 když jsem mel tornádo za zádama žralo to tak 5l výkon žádný mezi rychlostma díry než to aspoň trochu začlo jet no a ve dvou to i série by předjela když už chceš do toho investovat tak si kup 60/4 dej si na to klapku,ale počítej s tím že už pořád do toho budeš něco investovat protože budeš pořád nacházet pak něco co je ještě třeba zdokolanit a amal no to není karburátor to je úplně k ničemu:D .Nejlíp uděláš nic neupravovat koupit něco lepšího a když už tak 60/2 60/4 nebo 70/2 a 70/4

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2015, 18:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
big exlosion píše:
Nejlíp uděláš nic neupravovat koupit něco lepšího a když už tak 60/2 60/4 nebo 70/2 a 70/4


MZ 150 :twisted: 8)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2015, 19:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
:DD no MZ 150 zrovna mam 2 v garáži a obě s rozsypanou klikou a jestli se to děje u všech :DD tak to dobry stroj :D

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2015, 20:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
8 kanálů to budeš muset asi něco udělat se zápalkem aby to točilo jak potřebuješ.Mám 4 kanály a točí to dcela dobře,při nakopnutí je kompres slabý oproti 2k,no nevím 8 kanálů to už chce fakt něco nastudovat aby to všechno hrálo dohromady.Karbec co bude fungovat i v takových otáčkách laděný výfuk a upravit zapalování.Určitě to bude chtít zajít do knihovny a přečíst něaké knihy.A pak mít štěstí že se to povede.Určitě to ale nějak pojede.Jezdit na vysavači musí být určitě sranda. :D Si myslím že to by mohlo být dobrý nápad při totální go motoru a simsona celého jako taková sranda v garáži.Do běžného denního provozu bych volil jinou kombinaci asi 60 2k na pohodu bez velkých investic a pojede to za 3 i do kopce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2015, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 269
Tak uvidime kazdopadne dam report. :mrgreen:

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.221s | 11 Queries | GZIP : On ]