Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 16 duben 2024, 14:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 13:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Zdravim všechny,nemáte náhodou někdo zkušenosti stímto zapalováním na simsonu ?


Přílohy:
Ducati Energia.JPG [1.5 MiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 16:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Čau, zkušensot s tím nemám (já mám zapalování z "cagiva mito") jediný co jsem musel udělat tak bylo vysoustružit mezikus mezi kliku a zapalování, abych ho vystředil.... nevim jak to má to ducati ale silně pochybuji, že když ho tam jen dáš tak že se vystředí samo.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 16:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Čus,jo tak tady je to to samé :),já jenom že to ducati co mám má 4 cívky a ty ostatní jich mají mnohem víc a pomohlo ti to zapalko o dost ? :)

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 17:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Mně určitě protože mám vyfuk rzt a ten je do 6 tis. mrtvej a až pak se rozjede.... a origo zápalko mi končilo tak v 8-9, ted s tim z mita to točí třeba i 13 a věř mi že to zato stojí....

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 17:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Super :) o víkend to zkusím jak to pasuje,kdyžtak dám vědět :)
Já mam Giannelliho no ten je od spoda...

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 18 červen 2015, 19:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
gianely není od spoda... to je něco jako leo nebo rzt. Na spodek je dobre RESO

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ducati Energia
PříspěvekNapsal: 19 červen 2015, 11:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Jo asi máš pravdu :D jelikož mi to zabírá od 5-6 tis.Ale psali tu že giannelli je od spoda tak nevím.

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 15 Queries | GZIP : On ]