Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 25 duben 2024, 13:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 60/3/2+klapka ( Jaký karbec ? ? ? )
PříspěvekNapsal: 13 červen 2015, 20:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Zdravim borci,chci se zeptat mám šedesástkovej válec od FK a zatím nevím jaký mám koupit karbec.Zatím jezdím na 16N1/11 + 100 hl.tryska ale asi to není ono.Tak jsem se chtěl zeptat jaký by jste mi doporučili.Mám jeden vyhlídlí a to je BVF 19N1/11.budu rád za všechny vaše odpovědi.Díky.

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 červen 2015, 21:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
nechal bych origo .na piaggiu origo mám klapku a karbec je 14 mm tryska snad 60.nevím jestli klapka na to nemá neaký vliv. karbec pak dokoupíš.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2015, 08:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ono to nikdy nebude ono,protože to je prostě pořád simson,čili moped.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2015, 08:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Ok díky za rady,ale řekl bych že 19mm karbec tomu taky trochu pomůže,nevím jestli už by třeba Amal 21mm nebyl už moc.Díky.
To stím jako jen simson měl jsem tam obyč 60ccm a teď od FK a rozdíl je veliký :),ale chápu nikdy stoho raketa nebude :D.

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2015, 19:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Se zeptej FK na co nejlip jede. Ten 21mm je už hodně to si dávajů na ty 20kanály.. I 100 tryska je dost ne? Kdyz treba na MZ 150 je hl. 120. Ta nejspis od 80 - 90 bych vyzkoušel?

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2015, 21:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Hele, je to takhle čím větší karburátor tím líp ALE čím větší karburátor tím hůř se to ladí... já mám ten stejný válec jako ty ale mám k tomu i další věci, zapalování, výfuk... a karburátorů jsem vystřídal už dost, BVF19n1-11, BING 21 a ten tam mám Dell Oroto phbh 24 a je to nejlepěší ale není to sranda to naladit.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2015, 13:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Frantazer: tu 100 trysku mam na 16N1/11 a jede to :)...
Tadeo22: Tak jestli máš ten samí válec tak to si mi hodně poradil jinak mam výfuk giannelli,nová ložiska a udělanou spojku protože klouzala :) jinak nic jiného ještě hledám nějaké zapalko třeba jako Vape nebo Ducati.Co by si mi ty doporučil ? BVF 19N1/11 nebo Amal 21 ?.Díky za odpověď.

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2015, 17:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
100 trysku na 16karbec? To musíš mít svíčku černou jak negr ruku.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2015, 20:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Amal jsem nikdy neměl ale znám dost lidí co říkají, že je to ten nejhorší karburátor, teče od příruby, volnoběh si dělá co chce, nejde seřídit.... ale znám to je z povídání. Jestli se rozhoduješ mezi Amelem a bvf 19 tak jednoznačně to bvf.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 červen 2015, 06:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ano na Bvf 19 jsou levnější i díly. Na extreme bike mi ho borec chtěl dát za 1000 tak se ho zeptej.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 červen 2015, 17:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Ono taky záleží co od tý motorky očekáváš, jak jsi sám zručnej a kolik do toho chceš investovat... Já to mám dělaný s tím že za rok ujedu max 200 km, takže mi je docela jedno jak to žere a jak je to praktický, prostě aby to jelo :D

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 červen 2015, 18:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Citace:
Ono taky záleží co od tý motorky očekáváš


Tohle je nejdůležitější otázka. Jestli chceš jezdit kilo, aby tě každý hned nepředjížděl, vyhledl sis nevhodný stroj.

Já mám v nádrži furt benál z loňského léta :mrgreen:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červen 2015, 17:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Dobře díky všem .)) jen jsem chtěl zjistit jestli je lepší 21mm a nebo 19mm na můj motor...Jinak to ještě zajíždím mam najeto cca 250km+mi teď kámoš prodá zapalko Ducati energia :evil:

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červen 2015, 17:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2015, 20:33
Příspěvky: 57
Bydliště: Ústecký kraj,Lovosice
Jinak kdyby někdo chtěl vidět jak vypadá kotouč na origo simson kole + buben :D
PS: Teď už tam mam blatník a je pekelně sníženej,vypadá to supr :)


Přílohy:
aviary_1433700961477.jpg [402.22 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson s50-B1
-1976
-3-gang

Aprilia Tuareg Rally 125
-1994
-plně originál

Yamaha XT 600Z Ténéré (1VJ)
-1987
-komplet zgenerálkovaná
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červen 2015, 21:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
trochu kočkopes????....rám enduro a výfuk rádoby la´dák ala electronic,kotouč na bubnu vypadá hrozně,ten blatník uřízlej flexou ....funkčnost 000.spousta vynaložených finančních prostředků a je to ve výsledku pořád moped i když zbastlenej. když tuzing tak třeba

Obrázek

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.134s | 14 Queries | GZIP : On ]