Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 24 duben 2024, 23:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2015, 19:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Lorenc píše:
Mam 18z a dá se sehnat někde za 50 nebo 80 kč.Vím že někde je,taky se mi blbě hledal.Docela mi klesla spotřeba a motoreček se nevytáčí.Mám kombinaci karbec 18 mm,60/6 koleno 32 mm,váha 85 kg.Pokud jeden z těch tří komponentů vymněním za origo tak to na čtverku už nerozjedu do otáček.Musí se zbrousit kryt mezi 18z a magnetem na minimum a vylomit přepážka mezi gum kryty řetězu na krytu magneta.Gum kryty řetězu sundat už nebudou držet.

Gumovekryty retezu sundavat kvuli 18z nebudu, se mza ne rad. Ten kus deklu mezi gumama od retezu uz mam stejne vylomeny, mozna by to stalo za zkousku, nez kupovat 62/21 za 600,-. Nema nekdo to 18z kolecko navic ze by mi poslal nadobirku nebo jinak? Zaplatim klidne predem, preci si verime? :)

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 červenec 2015, 22:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
tady ten primar sem mel na mysli, pisou ze neni vylozene na 50ky, ale vy rikate ze to tam pasuje. Mne nejde o to jestli to tam narvu ale take estli ty loziska te hridele vydrzi nejakej patek to sikme ozubeni u 50ky, kdyz original tam jsou celni zuby estli se nepletu.
http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2015, 21:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Tenhle 62/21 mám, akorát z motoprodejny. Zatím najeto tak 300km, takže životnost posoudit nemůžu. Každopádně i origo, i tento mají šikmé ozubení. Naopak, u výkonnějších válců by nemělo tolik trpět uložení kliky.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2015, 21:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Jde jen o to,že změníš převodové poměry,žádná věda. Klidně to tam dej šak on o to neco vydrží a keď ne :D tak to vyhodiš no stress přiste si rekneš: Měl sem si koupit benzín.

Jinak skok z 1 na 2 s 18z je tak znát že za měsic ho hodíš někam do řitky :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2015, 21:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
frantazer píše:
Jde jen o to,že změníš převodové poměry,žádná věda. Klidně to tam dej šak on o to neco vydrží a keď ne :D tak to vyhodiš no stress přiste si rekneš: Měl sem si koupit benzín.

Jinak skok z 1 na 2 s 18z je tak znát že za měsic ho hodíš někam do řitky :D

Myslis 18z a 62/21 soucasne nebo jen 18z na origo 60/2? Prijde mi kroutak dost velky takze zkusim a uvidim.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2015, 10:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 31 březen 2014, 14:00
Příspěvky: 133
Bydliště: frýdek, Václavovice
uau :D ta těch 18z bych chtěl zkusit, já jel včera na hory po fest stoupácích na nějakou chatu severka v dolní lomné a kvůli těm dvěma zubům jsem musel simáka dvě zatáčky tlačit :D nevim no, mě osobně plně dostačuje 17z.

ehm, no docela jsme zapomněli na počítání konstant :wink:

_________________
NECHŤ žijí a jezdí staré, především německé stroje


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 13 Queries | GZIP : On ]