Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 24 duben 2024, 22:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2014, 08:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 listopad 2005, 16:21
Příspěvky: 17
Měl bych dotaz, zda někdo neví kolik mA teče do předního světlometu. Někde jsem se dočet že EWR výstup omezuje ale už nevím na kolik.
Popřípaděněkdo kdo by to mohl ještě změřit ..:) Díkk všem za info.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2014, 09:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Žárovka má 35W a napětí znáš. Tož počítej :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2014, 12:44 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 listopad 2005, 16:21
Příspěvky: 17
HS1 má 35w?
Pokud ano, tak by to bylo 2.9A(snad se nepletu :)..
A teď otázka - omezí tento proud EWR (nebo jej nejakým způsobem hlídá)?


Jde mi o to kolik je maximální proud pro přední světlo.
Světelná cívka má 42W jestli se nepletu, takže teoreticky by mohl výstup být 3,5A.
Ví někdo ???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2014, 16:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Jo

Když už se něco reguluje, je to napětí a ne proud. Ten většinou utne až pojistka.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 12:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
jjop ja k píše ondra, ewr je připojený k žárovce paralerně, a když napětí dosáhne nějaké hranice ewr ji omezí, chceš tam dát silnější žárovku ? :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 leden 2015, 01:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
EWR omezuje při překočení napětí, nikoliv proudu. Začne omezovat kolem 12,5V-13V.

Ale i na jednom simsonu jsem ewr jendotku uplně vyhodil (odešel usměrnovač) a dal místo ní klasickej gretz co sem našel v šuplíku a na omezení napětí do předního světla jsem se vyprdl a světlo svítí dobře, žárovka nepraská a to už tam je celkem dlouho :twisted:

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 červen 2015, 02:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červenec 2008, 19:46
Příspěvky: 755
Bydliště: Plzeň
Kdysi (ještě jako majitel simsona) jsem dal všechny 3 cívky na statoru 42W, každou zvlášť pak usměrnil, výsledný + a - spojil a vyhladil napěťový špičky kondenzátorama. Pak jsem přidal regulátor napětí, připojil to k baterce a pak k tyristorovému zapalování. Na statoru zůstalo kladívko které dávalo zapalování impulz, kdy se má vybít a hodit jiskru - přes kladívko nešlo už 3A ale jen 15mA a nevypalovalo se! - s tím jsem měl velkej problém.
Díky tomu vše elektrické běželo z baterky a po nastartování toto bylo dobíjeno. U tyristorovýho zapalování je třeba poměrné velkýho chladiče! Pefektní jiskra kdykoliv - svíčky vydržely víc (respektive už to nebyla jedna na 200km ale jedna až do dne prodeje), jiskru to hodilo "na brnk", jen přijít, otočit klíčkem a protočit a chytlo to.
Úprava elektroinstalace do 1000Kč, už jsem nemusel řešit kladívko, svíčky, lucerničku na volnoběhu - hlavní světlo běželo taky z baterky a svítilo jak mělo.
Regulátor napětí nemá moc smysl stavět - tam se dá sehnat jako náhradní díl už hotovej.
Ještě doplním, kde jsem vzal inspiraci:
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-tyristorove-zapalovani.html
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html

_________________
Simson SR50, nová elektrika, nové sedlo, GO motoru-72km/h, dálkové světlo
Kladívkové Tyristorovém zapalování...
>úplná oprava po vandalech...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 14 Queries | GZIP : On ]