Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Přestavba na 70ccm
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=30762
Stránka 5 z 6

Autor:  frantazer [ 04 prosinec 2014, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Nevim mam toto viz. foto no k olejům sem se záměr dostat nechtěl,ale když už. Tak přesně toto m2t jsem dal do svého tatrana když sem začínal. Vyjezdil sem toho pullitru mazáním 1:33. A nevim jezdil sem na 1, z kopce sem neznal sem tam to protočit, a pak čistil sem tak ze srandy výfuk a nebyl nijak zanesený. Myslím si za celou dobu to jezdilo na tohle. Možná i horší. :)
http://frantazer.rajce.idnes.cz/nastenk ... 04_009.jpg

Autor:  Ond3x [ 04 prosinec 2014, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Citace:
http://www.ebay.de/itm/Simson-Zylinder-Kit-Big-Bore-Kolben-Tuning-S51-80ccm-2takt-wilke-de-MS50-Athena-/350807822756


Těch 70ccm je málo. Potřebuješ alespoň 80ccm. :wink: Jeho reakce není zcela bezpředmětná. Většinou se tuní bo není řidičák/hotovost na lepší stroj.

frantazer: Však co by to na to nejelo. Za soudruha neexistoval marketing vysvětlující nadpřitozené vlastnosti olejů prémiové ceny vyrobené výhradně technologií určenou pro F1 a NASA.

Autor:  frantazer [ 04 prosinec 2014, 19:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Ond3x,mám rád tvé odpovědi :D jsem nadšený,že se shodnem :D

Autor:  djmicho [ 04 prosinec 2014, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

kuncmatyas97 píše:
K tomu bych se tě chtěl djmicho zeptat když bych chtěl 70/4 ale nějak kvalitní k tomu RZT výfuk BVF 19, no ty všechny věci k tomu klika primár a tak, na kolika penězích by měl minimálně začínat můj rozpočet? Díly bych pravděpodobně bral z AKF, mají tam takovou sadu 70/4 s ložiskama a a vším okolo myslím že tam chybí akorát primár. Máte zkušenosti s touto sadou? Cena je okole 160eur

záleží jestli to chceš dělat polovičatě nebo komplet... polovičatý řešení spácháš za 300-350€.. já budu ted dělat 70/2 od podlahy komplet zápalko i podvozek aby to bylo 100% a jsem na ceně 600€ :wink:

Autor:  frantazer [ 05 prosinec 2014, 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Ouha to je pěkna pálka :) jen co si to přečte hany začně bláznit proč tolik peněz a že si máš koupit MZ :D

Autor:  Hany26 [ 05 prosinec 2014, 15:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

ani ne,jdi do toho a neboj se vlka nic.

Autor:  kuncmatyas97 [ 06 prosinec 2014, 15:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

600 eur? Můžeš to trošku rozepsat co a za kolik? Přijde mi to už docela hodně. Nebo jaké díly budeš dávat a tak :?:

Autor:  djmicho [ 06 prosinec 2014, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

To pošlu soukromou zprávou :wink: některý věci se dají vynechat, ale už mám "pár" těhle staveb za sebou a nevyplácí se někde šetřit.. :bang:

Autor:  frantazer [ 08 prosinec 2014, 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Zápalko dáš vape? Existuje vbc na Síma?

Autor:  Matt_Stifler [ 08 prosinec 2014, 11:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

http://eshop.vape.cz/z1672-souprava-zapalovani-sz10

Autor:  frantazer [ 08 prosinec 2014, 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Aha pěkné i ta cena.. :D ale zase je to navěky. Mít prachy hned to kupuju na fechtla. Je to možná trochu předdimenzované ,ale to fekalní zapalování je na něm příšerné ;[

Autor:  Hany26 [ 08 prosinec 2014, 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

I vape časem odejde,většinou po delší odstávce,nedávnou nám udělalo pápá na 350. Rozdíl ve výkonu mezi původním bezkontaktem
a s vape je minimální.

Autor:  djmicho [ 09 prosinec 2014, 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Bezkontakt a Vape je obří rozdíl :wink: pominu-li výhody většího možného proudového zatížení okruhu, tak hlavní přínos je v tom, že nemusíš každý týden měnit klínek pod rotorem, protože ti uletěl :mrgreen: rotor u Vape je podstatně lehčí a nestalo se mi s ním, že by rotor někdy uletěl.. origo i 2x denně :wink: je totiž na točivý válce moc těžký a při přeřazování na 11k RPM je tam taková pohyblivá síla, že originál to dlouho nedává.. navíc odpadají problémy se snímačem otáček, Elbou atd....

Autor:  patt [ 09 prosinec 2014, 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

pokud máš dobrý kužele na klice a magnetu, tak klínek je tam jen pro zajištění polohy magneta při nasazování, po utáhnutí matky by mělo správně mnagneto držet na kuželu, nikoliv na klínku. Komu se stříhá klínek, tak je dobré vzít brusnou pastu napatlat ji na kužel a chvíli točit s magnetem, než se kužele do sebe dokonale zabrousí. Pokud to pak sedí jak má, tak k provozu není třeba žádnej klínek.

Je ale možné že u vyladěných motorů který točej 12tis, tak je ta síla asi moc velká a ten kužel to nemusí udržet, pak je Vape výhoda, protže má lehké magneto a pak jde i líp do otáček :)

Autor:  Hany26 [ 09 prosinec 2014, 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba na 70ccm

Zas tak magické schopnosti to nemá.Je to rozdíl když to dáte do staré vyhrkané panelky,nebo do stroje s bezkontaktem.Oproti kladívkům odpadne spousta starostí s dnes už nekvalitními druhovýroními kladívky,odpadne x bolístek ale žádný velký nárůst výkonu tam prostě není. Ale člověk aspoň zas nabere zkušenosti.Pak když sedneš ze sebevic tuněnýho sifla kterej má životnost motoru 0nic třeba na tu MZ tak si jak v ráji.Kdy máš řidičák A1 tak můžeš mít i jawu 660 a pak když se svezeš tak si sifona buď necháš z nostalgie a nebo to jako 99% zdejších tunerů ladičů a mechaniků hned prodáš
,,Mz sen každého simsonisty. :alright: :alright:,,

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/