Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 11:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 17:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Nevim mam toto viz. foto no k olejům sem se záměr dostat nechtěl,ale když už. Tak přesně toto m2t jsem dal do svého tatrana když sem začínal. Vyjezdil sem toho pullitru mazáním 1:33. A nevim jezdil sem na 1, z kopce sem neznal sem tam to protočit, a pak čistil sem tak ze srandy výfuk a nebyl nijak zanesený. Myslím si za celou dobu to jezdilo na tohle. Možná i horší. :)
http://frantazer.rajce.idnes.cz/nastenk ... 04_009.jpg

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 18:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Citace:
http://www.ebay.de/itm/Simson-Zylinder-Kit-Big-Bore-Kolben-Tuning-S51-80ccm-2takt-wilke-de-MS50-Athena-/350807822756


Těch 70ccm je málo. Potřebuješ alespoň 80ccm. :wink: Jeho reakce není zcela bezpředmětná. Většinou se tuní bo není řidičák/hotovost na lepší stroj.

frantazer: Však co by to na to nejelo. Za soudruha neexistoval marketing vysvětlující nadpřitozené vlastnosti olejů prémiové ceny vyrobené výhradně technologií určenou pro F1 a NASA.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 19:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ond3x,mám rád tvé odpovědi :D jsem nadšený,že se shodnem :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 22:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
kuncmatyas97 píše:
K tomu bych se tě chtěl djmicho zeptat když bych chtěl 70/4 ale nějak kvalitní k tomu RZT výfuk BVF 19, no ty všechny věci k tomu klika primár a tak, na kolika penězích by měl minimálně začínat můj rozpočet? Díly bych pravděpodobně bral z AKF, mají tam takovou sadu 70/4 s ložiskama a a vším okolo myslím že tam chybí akorát primár. Máte zkušenosti s touto sadou? Cena je okole 160eur

záleží jestli to chceš dělat polovičatě nebo komplet... polovičatý řešení spácháš za 300-350€.. já budu ted dělat 70/2 od podlahy komplet zápalko i podvozek aby to bylo 100% a jsem na ceně 600€ :wink:

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2014, 10:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ouha to je pěkna pálka :) jen co si to přečte hany začně bláznit proč tolik peněz a že si máš koupit MZ :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2014, 15:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ani ne,jdi do toho a neboj se vlka nic.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2014, 15:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 leden 2014, 20:55
Příspěvky: 44
Bydliště: Chotěšov (Plzeň-jih)
600 eur? Můžeš to trošku rozepsat co a za kolik? Přijde mi to už docela hodně. Nebo jaké díly budeš dávat a tak :?:

_________________
Simson S51 B2-4/1-CS Electronic
60/2, 16z, otáčkoměr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2014, 15:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
To pošlu soukromou zprávou :wink: některý věci se dají vynechat, ale už mám "pár" těhle staveb za sebou a nevyplácí se někde šetřit.. :bang:

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 08:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Zápalko dáš vape? Existuje vbc na Síma?

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 11:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
http://eshop.vape.cz/z1672-souprava-zapalovani-sz10

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 11:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Aha pěkné i ta cena.. :D ale zase je to navěky. Mít prachy hned to kupuju na fechtla. Je to možná trochu předdimenzované ,ale to fekalní zapalování je na něm příšerné ;[

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2014, 15:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
I vape časem odejde,většinou po delší odstávce,nedávnou nám udělalo pápá na 350. Rozdíl ve výkonu mezi původním bezkontaktem
a s vape je minimální.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 13:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
Bezkontakt a Vape je obří rozdíl :wink: pominu-li výhody většího možného proudového zatížení okruhu, tak hlavní přínos je v tom, že nemusíš každý týden měnit klínek pod rotorem, protože ti uletěl :mrgreen: rotor u Vape je podstatně lehčí a nestalo se mi s ním, že by rotor někdy uletěl.. origo i 2x denně :wink: je totiž na točivý válce moc těžký a při přeřazování na 11k RPM je tam taková pohyblivá síla, že originál to dlouho nedává.. navíc odpadají problémy se snímačem otáček, Elbou atd....

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 15:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
pokud máš dobrý kužele na klice a magnetu, tak klínek je tam jen pro zajištění polohy magneta při nasazování, po utáhnutí matky by mělo správně mnagneto držet na kuželu, nikoliv na klínku. Komu se stříhá klínek, tak je dobré vzít brusnou pastu napatlat ji na kužel a chvíli točit s magnetem, než se kužele do sebe dokonale zabrousí. Pokud to pak sedí jak má, tak k provozu není třeba žádnej klínek.

Je ale možné že u vyladěných motorů který točej 12tis, tak je ta síla asi moc velká a ten kužel to nemusí udržet, pak je Vape výhoda, protže má lehké magneto a pak jde i líp do otáček :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2014, 21:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Zas tak magické schopnosti to nemá.Je to rozdíl když to dáte do staré vyhrkané panelky,nebo do stroje s bezkontaktem.Oproti kladívkům odpadne spousta starostí s dnes už nekvalitními druhovýroními kladívky,odpadne x bolístek ale žádný velký nárůst výkonu tam prostě není. Ale člověk aspoň zas nabere zkušenosti.Pak když sedneš ze sebevic tuněnýho sifla kterej má životnost motoru 0nic třeba na tu MZ tak si jak v ráji.Kdy máš řidičák A1 tak můžeš mít i jawu 660 a pak když se svezeš tak si sifona buď necháš z nostalgie a nebo to jako 99% zdejších tunerů ladičů a mechaniků hned prodáš
,,Mz sen každého simsonisty. :alright: :alright:,,

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Naposledy upravil Hany26 dne 09 prosinec 2014, 22:05, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.214s | 13 Queries | GZIP : On ]