Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 11:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 15 září 2014, 18:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2014, 13:04
Příspěvky: 307
Dobrý večer, již předem bych chtěl sdělit, že někde určitě vyskytuje, ale já ji nenašel, a proto vás žádám o toleranci.

Začal bych asi tím, že jsem před rokem koupil Simsona 60ccm, nezdá se mi, že by to jelo nějak extra. Maximální rychlost je stejná jak na mém pionýru :D

No a teď to hlavní, chtěl bych z něj udělat 70-tku. No našel jsem na internetu tohle: http://www.motokramek.cz/valec-70-komplet-simson/

Už podle obrázku jde vidět, že to není kompletní; chybí tam hlava válce. No a ještě bych se chtěl zeptat, jak je to s klikovkou ? Někdo mě kdysi říkal, že by to nezvládla ta stará, že musím koupit nějakou lepší a proto se chci zeptat vás, kteří se v tom vyznají. A ještě jestli je to všechno, nebo budu potřebovat ještě něco dalšího. A teď ta finální část :D...Jaký doporučujete kanálky ? Vím že se dělají 2 a 4... v těchto věcech se vůbec nevyznám a nevím pořádně ani co vše nakoupit. Byl bych moc rád, kdyby se tu našel někdo, kdo by mi to rozepsal do podrobna, nebo poslal odkaz na net kde to koupit.

Předem všem moc děkuji :) Příjemný zbytek večera

_________________
Simson S51 Enduro
60ccm ,přestavěný z electronica, nová stříbrná metalíza, V-max= 70km/h, Naježděno 23 tis. km
Jawa 23 mustang


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 15 září 2014, 21:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Už jenom toto Válec je vyroben v Polsku, píst je Maďarský a kroužky CZ. vypovída o kvalitě výrobku.... no k tématu, k přestavbě na 70ccm potřebuješ:válec,hlavu, vyfrézovaný kartery, hodil by se i větší karburátor a s tou klikou měl ten tvůj kamarád pravdu. 50klika bude dostávat strašně na prde* takže pokud se do toho pustíš tak bych doporučil i tu kliku.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 15 září 2014, 21:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Vykašli se na to.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 září 2014, 18:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2014, 13:04
Příspěvky: 307
Znam nekoho, kdo by mi to udelal, staci mi, kdyz mi nekdo napise jake dily a kde je koupit

_________________
Simson S51 Enduro
60ccm ,přestavěný z electronica, nová stříbrná metalíza, V-max= 70km/h, Naježděno 23 tis. km
Jawa 23 mustang


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 září 2014, 19:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Haners píše:
Znam nekoho, kdo by mi to udelal, staci mi, kdyz mi nekdo napise jake dily a kde je koupit

Co ti někdo udělá? Vyfrézuje kartery? To je ta nejmenší položka... pak bych ti doporučil si koupit origo ddr 70cc válec, kterej jentak neseženeš no pak tu hlavu ta může být i polská a pak nějakou kvalitnější klikovku určenou na 70cc motory. Ale jak píše Ond3x vykašli se na to a nech si tam tu 60cc.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 září 2014, 20:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
já koupil vyfrezované kartery za 300 a sadu od etrem... MZA za 1490,-dal všechny ložiska,gufera a celé to vyšlo na nějakých max 2700,-.jestli to máš na normální ježdní tak v poho a jestli honíš rychlost tak se na to vyprdni,protože to stejně nepomůže.
Druhovýrobní válec není špatnej jde o to jak se k němu chováš

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 17 září 2014, 12:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2013, 14:44
Příspěvky: 268
Bydliště: ČR Třinec
Je i ještě jedna cesta ať si počká az někdo bude prodávat origo komplet motor párkrát mi davalo dost lidí nabídky a většinou chtěli max 3 000kč.
Jinak potřebuješ:kliku,válec,hlavu,píst,kroužky,buď celý novy karb nebo trysku,pistní čep,vyfrezovat kartry a nejlépe i nové ložiska a to by mělo byt vše.
Cena odhaduju tak přes 3000kč.

_________________
Simson enduro s51 -stříbrný,klika 70ccm sport, ložiska timken, primární 70ccm,15z,válec 70/3/2+klapka by FK racing,bvf24,podsvícený motor,RESO SPORT TOP SPEED- v záběhu
Simson elektronik s51-stříbrný-60/2 TOP SPEED-70km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 17 září 2014, 17:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
ten karbec mu postačí n3-4 a stačí nahradit hlavní trysku.orig 70 to tak měli.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 22 září 2014, 11:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
Já kupoval na akf sadu 70/4, ano někteří nemají rádi válce Almot, ale mě fungují bezproblému, jedí to hezky, klikovku dát 70tkovou, né že by to stará nevydržela, ale je jinak vyvážená, protže 70tkovej píst je těžší. Jinak je dobrý koupil i nový kvalitní lamely do psojky a silnšjí pružinu - 1,6mm, původní bude prokluzovat.

Jinak kartery profrézuje motoservis jakuba za 400kč+pošta.

A ještě je dobrý slícovat kanály ve válci s karterama, protože to moc nesedí a taky to tam těsní asi půl milimetrovou hranou, takže další motor co sem dělal tak sem nechal vyvařit bloky jak jsou přepouštěcí kanály a pak to slícoval s válcem. ušetříl si problémy s netěsností a je to znát i na výkonu. Dělal sem mladý 70tku a ted ji kurna nestíhám tou moji uplně stejnou 70tkou....

Někde bych našel fotky jak to má být vyvařené a propilované

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 23 září 2014, 18:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Kdyby jsi našel ty fotky bylo by to fajn...

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 23 září 2014, 21:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
zde jsou fotky vyvařených karterů


Přílohy:
kartery.jpg [89.67 KiB]
Zatím nestaženo
kartery2.jpg [75.22 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 23 září 2014, 21:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
já jsem to lícoval i bez vyvaření ale je pravda že v jednom místě je tak milimetr..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 23 září 2014, 21:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
no právě a ten milimetr je na těsnění už hodně málo a ber to tak, že každej válec je jinej a na jinym motoru sem měl půl milimetru a to už ta hrana moc netěsní, měl jsem s tím hrozný problémy, furt to tam foukalo, nakonec sem to zvenčí přetěsnil silikonem na motory, velká vrstva a ted už konečně těsní, ale lepší než mít takový starosti to udělat pořádně, vyvařit to a krásně slícovat a navíc se to dá lehce rozšířit a doladit přesně podle chuti :D

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 září 2014, 15:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Jak se tu již psalo, kašli na to... Pokud trváš na tom, že chceš Simsona kterej jede líp, domluv se s FK Racing třeba na klapkovým válci. Ale, než začneš něco kupovat! Seřiď si pořádně předstih. Já tudle rozdělával magneto, celej simák byl takovej línej, maximálka cca 60 a to jsem musel sakra točit... Seřídil jsem při tom předstih a jede to jak drak... Takže zkus, třeba ti to taky pomůže :D
A co se týče maximálky, můžeš si tam hodit 16-zubé sekundární kolečko, to ti pomůže zvednout maximálku o cca 5km/h

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2014, 09:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2014, 13:04
Příspěvky: 307
Ten předstih zní dobře, no ale mám z toho strach :D Dělal jsem párkrát předstih na pinckovi a nikdy se mi to i pomocí měrek nepodařilo dát tak, aby to buď v pohodě nastartovalo, nebo aby to vůbec jelo :D To 16-ti zubé kolečko tam mám. Ani nevím, na jakou vzdálenost mám ten předstih nastavit :O :D

_________________
Simson S51 Enduro
60ccm ,přestavěný z electronica, nová stříbrná metalíza, V-max= 70km/h, Naježděno 23 tis. km
Jawa 23 mustang


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.194s | 16 Queries | GZIP : On ]