Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 07:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2014, 21:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
asi na ceně tohodle
http://motorky.bazos.cz/inzerat/39790836/Prodam.php

proč převrtávat sifona když http://motorky.bazos.cz/inzerat/3963089 ... TZ-150.php toho výkonu nedosáhneš nikdy.
podle typu sportovního vejfuku budeš mít díru buď dole či nahoře a spotřebu jak jawa 350 a pojede to jak mizerná čínská notně ojetá 125a nebude to brzdit :bang: :bang:

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Naposledy upravil Hany26 dne 02 prosinec 2014, 21:52, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2014, 21:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
kupoval jsem dvě tyto sady a v pohodě, ty válce nejsou žádný hitparády, ale jede to. U jedný sady se mi zdálo, že byl výbrus víc festovnější, ale když se zajíždí opatrně, tak je to v pohodě. mám na jednom motoru najeto asi 10tis km a motor šlape jako hodinky a to dostává celkem dost záhul.
Druhej motor jsem zadřel na dovolené, teda spíš přítelkyně. Jeli jsme celkem dost dlouho v kuse docela rychle a ještě nám foukal vítr do zad a hladina v karbecu byla trochu menší a prostě to zadřela. Tak sem na cestě sundal válec, kroužky, opiloval kde se to zadřelo a motor jezdí dál spousty tis km bez problémů.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2014, 10:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
patt píše:
nevím co to je šušen :D

Jo přikladam foto

quote="djmicho"]Jestli si myslíš, že za 4k uděláš 70ccm tak, aby přežil víc než 5000km, tak sni dál :-({|= ¨
levné kliky - špatná kvalita...
50ková klika? - :mrgreen: :mrgreen: víte co udělá nevývažená klika v 8-10 tis. otáček? když budeš mít štěstí odnesou to ložiska...
50kový převod?- no potěš koště, přeji příjemnou výměnu ložisek po 3000km :wink:
Almot válce? ale jo, když se slícují kanály, tak fungují dobře
16N?? - no jestli to budeš vytáčet (a věř, že jo, je to návykový 8) ), tak bych volil 19N1, není drahý a nehrozí ti tam špatná směs o odrovnání motoru..
Ložiska kvalitní značky doufám počítáš na celý motor, obyč budou těžko mít nějakou životnost.
28mm výfuk? Tím zabiješ 50% potenciálu toho motoru.. Reso 32mm vyjde kolem litru a nárust kroutáku je v poměru cena/výkon bezkokureční...
A věř, že to mám všechno vyzkoušený :wink:[/quote]

A na standartní 70/2 tak když je pruměr sání 16 tak naco bych tm cpal 19 spoustu lidem to tu jezdi. Nechci z toho žádné dělo jen aby to bylo silnější. Klika je nová 70cm nechal sem si ji pro jistotu vycentrovat. Na ní ložiska SKF a zbytek zvl dokonce i česke vrl. Nemyslím si,e by zvl měli vydržat miň než skf ;) převod necham 50ový kvalitní.Doladím 16z :) m


Přílohy:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_ventil-jehlovy[1].jpg [87 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2014, 10:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
já bych dal spíš 17z, tah to bude mít pěknej.

Jinak nevím co se ti na tom jehlovym ventilu nezdá, hladinu seřídíš přihnutím pacičky (co zavírá ventil) na plováku

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2014, 11:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Má tam takový výstupek v tom místě kde se dotýká plováku.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2014, 11:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
no to tak má být

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 10:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Ah tak dobrý ja sem myslel,že to tam nema byt :) a na novy válec mazat 1:33 a třeba M2T?

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 10:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
dej tam něco lepšího, než M2T.bBd kvalitní minerál, nebo nějakou levnější polosyntetiku. Jezdím na všech strojích na LAVIO Synt 2T cena kolem 90kč/litr, což je podobné ceně M2T, ale milionkrát lepší..... Ale budeš muset déle zajíždět, dejme tomu 1000km alespon.

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 12:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
No už sem si m2t kupil :D jeste doma mam polosyntetiku jako do felicie :D Ten záběh my zase tak neva stejne sem chtěl tak 800 km zajizdet misto 500,slysel sem ze ani po tech 500km neni válec pořádne zaběhlý. Nejakou znacku dobrého minerálu neznáš? :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 13:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
například motul 100. olej do 4taktu tam nedávej. Já bych koupil to lavio, za tu cenu super

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 15:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Já zajížděl na Mogul TS. M2T s nálepkou API TC je úplně v pohodě. Olej pro 4t je taky v pohodě :mrgreen:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 16:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
nenápadně přesun k olejům :P :P mé milované téma :P :P co takle nejlíp rejsink syťák min za 500 litr abylo to dost cool a byla dyzjnová láhev a hlavně aby to mělo o 3 koně navíc?? :shock: :shock: V oleji vědu nehledat....

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 17:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 leden 2014, 20:55
Příspěvky: 44
Bydliště: Chotěšov (Plzeň-jih)
Hany26 píše:
asi na ceně tohodle
http://motorky.bazos.cz/inzerat/39790836/Prodam.php

proč převrtávat sifona když http://motorky.bazos.cz/inzerat/3963089 ... TZ-150.php toho výkonu nedosáhneš nikdy.
podle typu sportovního vejfuku budeš mít díru buď dole či nahoře a spotřebu jak jawa 350 a pojede to jak mizerná čínská notně ojetá 125a nebude to brzdit :bang: :bang:


Tvoje odpověd je trošičku bezpředmětná když se ptám na zkušenosti a né na to že si můžu koupit MZ. Zeptej se patta proč postavil dva motory? To se tak nudí? nebo proč postavil djmicho ten jeho extrém? Zrovna djmicho mohl mít za ty peníze auto, tak proč to udělal? To bych taky mohl říct proč ty potřebuješ nádrž na S50 když ta tvoje je funkční a vejde se do ní víc? Taky je to takhle z praktickýho hlediska nesmysl. Tak nevím proč to sem píšeš?

_________________
Simson S51 B2-4/1-CS Electronic
60/2, 16z, otáčkoměr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 17:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
kuncmatyas97 píše:
Hany26 píše:
asi na ceně tohodle
http://motorky.bazos.cz/inzerat/39790836/Prodam.php

proč převrtávat sifona když http://motorky.bazos.cz/inzerat/3963089 ... TZ-150.php toho výkonu nedosáhneš nikdy.
podle typu sportovního vejfuku budeš mít díru buď dole či nahoře a spotřebu jak jawa 350 a pojede to jak mizerná čínská notně ojetá 125a nebude to brzdit :bang: :bang:


Tvoje odpověd je trošičku bezpředmětná když se ptám na zkušenosti a né na to že si můžu koupit MZ. Zeptej se patta proč postavil dva motory? To se tak nudí? nebo proč postavil djmicho ten jeho extrém? Zrovna djmicho mohl mít za ty peníze auto, tak proč to udělal? To bych taky mohl říct proč ty potřebuješ nádrž na S50 když ta tvoje je funkční a vejde se do ní víc? Taky je to takhle z praktickýho hlediska nesmysl. Tak nevím proč to sem píšeš?

Já toto radši nekomentoval... Já mam více silnějších motorek - čz 175, jawa 350, Hornet 600 a dělal sem taky 70tku... Dělal jsem to pro přítelkyni, aby jsme mohli jezdit oba na 70tkách..... A na simsonech jezdíme stále ikdyž mám silnější stroje....

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2014, 17:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Postav to a nedej na řeči,bude to fakt super žihadlo.To zní líp ne??? psal jsi že honíš výkon, tak ten tam nebude nikdy. Tunit motor sifona x kanálama a obvzlášt druhovýrobními díly,což je i zdejší modla AKF je házení peněz do kanálu,protože nakonec se po zkušenostech zas vrátíš k originálu nebo k obdobným válcům.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.080s | 14 Queries | GZIP : On ]