Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 12:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 06 listopad 2014, 07:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Dobrá starty neřešim ,dam N3 diky.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2014, 19:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Čaute,potřeboval bych od vás poradit, vše na 7O motor mám jen potřebuju poradit jestli vlastně ma cenu sladit ty přefuky na kartrech s válcem, i třeba čím to jde nejlip mám takovou tu malou vrtačku + mini kulatou frézku. A na převařeni už sem sa ptal strýca takže to by šlo. Já si třeba myslim,že to má cenu když třeba z celeho kanálku je využito jen 3/4 tzn že nejspíš nedocílím takového výkonu.zatím děkuju všem za vaše názory. :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2014, 09:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dle mě to cenu nemá.naženeš 00prd.Orig 70 taky není slícovaná.Jestli honíš výkon tak si kup seriovou MZ.Vyjde to o hodně levnějc.
S 70 není raketa ale moped který má do kopce příjemný zátah.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2014, 17:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
To jestli to vyjde levněji nebo je to jedno. Já sem právě patt(a) tady viděl,že to dělal ale tak fajn :) MZ je fajn,ale toto je od 16 a investice 4k co sem nejak posbiral na brigadach,takže mi nev že to dam do motorky co mi dělá strašnou radost. (Někteří vrstevníci to vrazí do chlastu,trávy, drahých mikin a ja takto,ale to už je jiná kapitola. :) ) Každopádně hany díky :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2014, 17:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jestli má možnost, že ti to někdo zadarmo vyvaří a doma máš frézku, tak bych dotoho šel, kdyby jsi to musel shánět, tak bych se na to vyprd, ale takhle bych to pro dobrej pocit udělal :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2014, 19:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Frézku přímo ne ale takový kulový nástavec na vrtačku (skusim udělat foto), bere to hezky a na male dočistění je frézička a fortunka + šmirglem dočistit. Když to už dělám tak aspoň pořádně je na to celá zima :) a to převaření taky neni žádná hrůza.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2014, 21:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
no ono když máš pak motor doskládanej a pak ti to furt kurví těsnění pdo válcem a máš neustálý problémy s těsností, tak pak si řekneš"proč sem to kurňa neudělal pořádně a nevyvařil to" Jinak Lucce jsem ty kanály slísovával a je to možná jen placebo, ale má to o chloupek lepší akceleraci než simson na kterým jsem to nedělal. Vím, že záleží na spoustě jiných věcí - pneu, ložiska v kolech, odpor větru atd, ale prostě Lucky simson se mi zdál, že jel líp. A pak jsem jí tam dal RESO a 19mm karbec a ted už jí nestíhám..... Jako mě výkon klasický 70tky stačí, podle mě je to na simsona tak akorát, neni to liný jako 50tka, ale za dobrých podmínek se to dá celkem roztočit a kopce jsou celkem i dobré. Ono zvyšovat výkon na simsonu ješětě více už není dobré kvůli podvozku, brzdy atd...

Jel jsem na simsonu 100km/h (z kopce) a ze mě tekly h....... proudem :D a ted jedu n Hornetu 170 a nějak mi to nepřijde :D

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 09:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Aha tak pro mě by jako nebyl problém to vyvaření ale pak to slícování aby sem ten motor nepo...Je vyfrézovaný a stálo to 550 až třeba budu více zběhly ve strojařině,tak se do to ho pustím. I tak díky. Skusím to první poskladat jestli to pojede. Ještě by mně zajímalo jak seřídit předstih na tu 70 tedy na 1,8 u bezkontaktu. Napadlo mne posunout píst na 1,8 pred HÚ a potočit statorem tak aby snímac byl zároveň s tím výřezem v rotoru.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 09:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
předstih nastavit nejlíp stroboskopem a nebo pocitově z jízdy :D jinak já bych to vyvařil.... když se podíváš jak lícuje pravej kanál do válce, tak tam je necelej milimetr plochy kterou by to mohlo těsnit a to je sakra málo...

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 16:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Je to tak je tam strašně málo na těsnění. Vyvařím a nechám tak.skusím 1. Pocitově a pan budu resit kdyz to nepojede :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 16:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
ono to pojede i tak, a pocitově určitě dobře, ale já když to dělal, tak sem to roznou slícoval když už to bylo kuchlý... tak at je top pořádně

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 19:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Uvidím, já sem to blbě napsal.. Myslel sem pocitově ten předstih, nebo absolutně netuším jak funguje ten stfoboskop :D patte a třeba jak js nové repliky karbeců jak se u toho šteluje hladina když je na tom ventilu takovy "šušen"

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2014, 20:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
nevím co to je šušen :D

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2014, 18:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
Jestli si myslíš, že za 4k uděláš 70ccm tak, aby přežil víc než 5000km, tak sni dál :-({|= ¨
levné kliky - špatná kvalita...
50ková klika? - :mrgreen: :mrgreen: víte co udělá nevývažená klika v 8-10 tis. otáček? když budeš mít štěstí odnesou to ložiska...
50kový převod?- no potěš koště, přeji příjemnou výměnu ložisek po 3000km :wink:
Almot válce? ale jo, když se slícují kanály, tak fungují dobře
16N?? - no jestli to budeš vytáčet (a věř, že jo, je to návykový 8) ), tak bych volil 19N1, není drahý a nehrozí ti tam špatná směs o odrovnání motoru..
Ložiska kvalitní značky doufám počítáš na celý motor, obyč budou těžko mít nějakou životnost.
28mm výfuk? Tím zabiješ 50% potenciálu toho motoru.. Reso 32mm vyjde kolem litru a nárust kroutáku je v poměru cena/výkon bezkokureční...
A věř, že to mám všechno vyzkoušený :wink:

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2014, 19:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 leden 2014, 20:55
Příspěvky: 44
Bydliště: Chotěšov (Plzeň-jih)
K tomu bych se tě chtěl djmicho zeptat když bych chtěl 70/4 ale nějak kvalitní k tomu RZT výfuk BVF 19, no ty všechny věci k tomu klika primár a tak, na kolika penězích by měl minimálně začínat můj rozpočet? Díly bych pravděpodobně bral z AKF, mají tam takovou sadu 70/4 s ložiskama a a vším okolo myslím že tam chybí akorát primár. Máte zkušenosti s touto sadou? Cena je okole 160eur

_________________
Simson S51 B2-4/1-CS Electronic
60/2, 16z, otáčkoměr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 85 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.101s | 14 Queries | GZIP : On ]