Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 08:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2014, 23:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Já to dělal tak, že jsem nasadil magneto (jen tak, aby sotva drželo), našel správnou polohu (mám dojem že to bylo 1,8mm před HÚ), sundal magneto, otočil ho ryskou na rysku, nasadil, a kontroloval jestli mi to sedí, takhle ještě asi 4x než to bylo přesně...

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2014, 20:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Caute chci si udelat 70 a jen bych chtel vedet jak mam nechat vyfrezovat ty kartery nechci to pos... A jako klikovka je tam k necemu prospesna tkova ta s tim cervenym silikonem.http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S70-TUNING ja zase to nebudu honit jen chci proste vetsi vykon kvuli kopcum tady.
60 tku nechci. Jeste je treba nutne dat 70 tkovy prevod? :) a treba na 70 valec staci normal koleno a vyfuk 28 mm nebo musi byt vetsi? Myslim tim 70/2. Nechci tam davat ty kurvitka open filtry a tak vsecko pri starem jen motor. kdyby me jeste neco napadlo rad bych se vas optal.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2014, 20:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Musíš vyfrézovat kartery na vnější průměr vložky (myslím, že 50mm). na obyč 70/2 dej obyč kliku bohatě to stačí, ta s tím červeným je akorát kvůli zvětšení komprese v klikové skříní, ale neni to tolik znát aby se to vyplatilo si tolik připlatit. Primár nech origo 50 je mnohem kvalitnější než ty polský šmejdy, stačí dát akorát 16 nebo 17z kolečko záleží co se ti bude zdát lepší. A kolono i vejfuk stačí origo 28mm.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2014, 06:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Super to sem rad ušetří to penize. A ješte vyměnit tu pruzinu na 1,6 ve spojce ne? Trysku v karburatoru 72 a asi všecko snad. Moc děkuju.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2014, 08:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Na 70/2 by meli stacit puvodni pruziny.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2014, 21:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
ani na 70/4 jsem neměl problém s původní pružinou


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2014, 16:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Super tak kupim aspon nove lamely. Ted sem rozdelal motor a ejhle :D sttartovaci kolecko jplne na sracky. Na spojkovem hřideli ani jedna podlozka konec ale prevodovkovy stromek jev celku v dobrem stavu! :] a tak se chci zeptat estli nekdo nevi rozmery tech podlozek :),Dekuju. Jeste prosim jedna vec prodava se klikovka polak za 600 @ nebo made in germany za 1200 je lepsi si priplatit nebo s kvalitou je to stejné? Samo ze nej je original s oj ici po repasi CKR,ale tak zvedavost :D DĚKUJU vsem ste super :D

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2014, 18:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
thaiwan za 900 je akorát

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2014, 21:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Heja našel sem jen za 1000 ale to nevadí.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2014, 21:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Do nějaký nejlevnější kliky bych uplně nešel , jinak lkika z AKF je ok. Stejně ale nejlepší dát kliku na repas a osobně si ji vyzvednout, nevíš kde ti s tim pošta hodí a vycentrování je to tam... A cenové to vychází podobně...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2014, 06:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
To jo,ale bohužel co jsem koupil motor tak ta klika je špatna je to nějaky maďar a je zkřiveny pravy čep u zapalka. Koupim tu MZA klikovku a uvidim :) diky moc hoši.

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2014, 09:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
Čaute přicvázim se opět zeptat. Otryskovat karbec 16N1 nebo n3 ten n1 se mi libi víc protoze neni škrceny,ale o n3 je vic informaci.Nevite nekdo obchod kde se daji sehnat ty vymezovaci podlozky popř jejich rozměr na 70ccm. Děkuju

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2014, 09:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
S n1 to akorat lip startuje studeny, jinak rozdil ve vykonu nepoznas. A trysku do obou dvou davali ve fabrice 72.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2014, 21:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2012, 19:02
Příspěvky: 10
Zdar chci nastavit předstih a nemám tam rysku co dál?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na 70ccm
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2014, 22:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
tak stroboskop

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.075s | 13 Queries | GZIP : On ]