Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 01:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 13:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak to jenom připojíš na výstup pro blikry a jeto, jestli tohle nedokážeš, tak to radši fakt dej někomu kdo umí ty největší základy elektroniky a on ti to za 5 minut zapojí.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 13:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
docela by mě zajímalo jakej výstup blinkrů myslíš :DD a co blinkry maj společnýho s tím jestli ti svítí nebo nesvítí hlavní světlo :D musíš to zapojit přímo na drát od cívky na statoru co jde pak do řidítek na přepínání potkávacích a dálkových, tak na ten to připojit proti kostře, do série s celím tím bych dal obyč usměrňovací diodu, a popř. bys mohl i kondík, kdyby ti vadilo že to lehce mrká ale to asi za ciferníkem nepoznáš... no a pro sichr tam dal o trošku větší předřadnej odpor a uvidíš no... lepší řešení by bylo tam to stabilizovat aby ledky svítili konstantně, ale vysvětlovat to laikoj jako ty to asi nemá smysl, budeš rád když tam spácháš tu diodu usměrnovací pak ten odpor a ty svítivky :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 13:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Myslim výstup 15/51 ze spínací skřínky pro blinkry + klakson.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 13:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
to je ale snad stálý napájení po zapnutí klíčku né ? ale on chce aby mu to svítilo jen když má rozsvícený světlo :D jako já bych to tam taky dal, odpadla by dioda, kondík a odpor by mohl bejt menší a dioda by svítila vcelku furt stejně :D ale když to tak chce, má to mít :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 14:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
No jasný, je to pořád pod napětím na 1 a 2 poloze, samozdřejmě to komplikovanější řešení by bylo přesně to co on chce, ale obávám se, že když má problém se 2ma diodama seriově, tak vtomhle by se zamotal uplně :) Mylim si, že takhle by to bylo pro něj mnohem jednodušší, bestak ty diody maj malinkej odběr, takže by to musel nechat několik dní aby mu to vymlátilo baterku.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problém v zapojení diod
PříspěvekNapsal: 02 září 2014, 20:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2014, 13:04
Příspěvky: 307
Vidím vaše názory na moji praxi :D Jen bych vám chtěl říct, že je mi 16 a nemám v tom opravdu takové zkušenosti jako vy :D Takže jak říkáš SELDI, nejlehčí pro mě bude to zapojit jak říkáš, prostě nebudu mívat zbytečně zapnutej klíček...no a problém vyřešen :idea:

Zítra valím hned do garáže a jdu se podívat, jaký ten výstup podle toho čísla co si napsal to teda je. Jinak díky za rady STEPUSI, ale to by semnou byla práce alespoň do zimy, neý bych to zapojil, tak jak bych to opravdu chtěl :D

_________________
Simson S51 Enduro
60ccm ,přestavěný z electronica, nová stříbrná metalíza, V-max= 70km/h, Naježděno 23 tis. km
Jawa 23 mustang


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.117s | 13 Queries | GZIP : On ]