Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 12:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

je mozne vstrikovani na Simsonsa?
Ano 40%  40%  [ 8 ]
Ty jsi hovado, jak mistr z hospody 45%  45%  [ 9 ]
Ne 15%  15%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 20
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2014, 22:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Je mozne udelat vstrikovaci pripravu paliva pro Simsona?
Fuel Injection, dekuji :bang:
Jo a nazval jsem to tak, aby sem lidi napr. z vyhledavace nechodili s tim, ze tu je na to navod nebo to je mozne, jenom se ptam a nechci tu delat humbuk! :assshaking:

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 08:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Všechno jde :D ale tohle je asi největší kurvítko, jaký jsem tu zatim slyšel :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 08:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
K čemu by to bylo dobrý? Vždyť i silnější moderní motorky mají karburátor a nestydí se za to.

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 10:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
už sem o tom kdysi přemýšlel, sehnat takovej ten polokarburátor co má vstřikovací trisku, co by šel vlastně nasadit místo karbu, je to už v těch novějších skůtrech takže z nějakýho sklaplího to sehnat, ale nakonec sem se na to vybod, protože by s tím bylo dalekovíc práce to naladit než karbec, + ještě dalekovyšší možná poruchovost :D ale jinak jako vstřikování na 2T jde, viz, youtube, trabant 600i, jenom teda otázka jak lambda snáší ten spálenej olej :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 12:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Bylo by to dobre predevsim pro super smes, dle potreb motoru, co bysi elektronika zajistla.
Mensi spotrebu, bez problemove startovani a take spolehlivost, a znecisteni v pripade karburatoru.
Dale take lepsi emise.
Ale je pravda, ze ten motorovy olej ve vstrikovani by asi moc nedelal dobre.

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 15:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
kolega z práce má hondu 125 práve s tím řízeným karbcem a kouká po obyč karburátorech.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Naposledy upravil Hany26 dne 02 srpen 2015, 20:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 16:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Co by to nešlo... všecho jde, problém jsou prostředky.. https://www.youtube.com/watch?v=umOWP0z ... j3nSZ5d0qA

Směs máš dobrou když máš dobře seřízenej karburátor... Zrovna tak i bezproblemove startovani. O spolehlivost by jsi tím právě přišel. Když máš sítko na kohoutku a filtřík na hadičce tak na karburátor nemusíš šáhnout jak je rok dlouhej... Co chceš snižovat na 2,5l spotřeby? A emise? Na takovym prckoletu ? Neřeš...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 19:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 prosinec 2011, 17:01
Příspěvky: 274
Bydliště: Krnov
závodní novodobé 2Tmotorky vstřikování maj nevím možná už i takové dělají i seriově nezajímám se o to ale kdyby to nekoho hodně zajímalo určitě o tom hodně najde

_________________
60/6 bvf19 Vmax-rovina 98dle radaru-z kopce 110km/h :D :D a tachometr mi špatně neukazuje! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 19:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2014, 20:56
Příspěvky: 82
Bubaaak píše:
Co by to nešlo... všecho jde, problém jsou prostředky.. https://www.youtube.com/watch?v=umOWP0z ... j3nSZ5d0qA

Směs máš dobrou když máš dobře seřízenej karburátor... Zrovna tak i bezproblemove startovani. O spolehlivost by jsi tím právě přišel. Když máš sítko na kohoutku a filtřík na hadičce tak na karburátor nemusíš šáhnout jak je rok dlouhej... Co chceš snižovat na 2,5l spotřeby? A emise? Na takovym prckoletu ? Neřeš...

No, nekdy je smes velky problem seridit i s originalni tryskou a vsim, pro seriovy motor, vycisteny karbec, ale dela si co chce, nebo pri nastaveni napr. bohatosti na otacky dle manualu pro serii vubec nebezi hladce a musi se k tomu pridat jeste treba dve otacky a to uz je takove divne..
Startovani, muze byt bezproblemove, ale i tak to muze ruzne skubat - studene. U vstrikovani sice taky, ale urcite mene znatelneji a kor u dvoutaktu, dke hrozi pridreni pri spatne smesi a pri jizde na sytic to muze byt az moc bohate by si vstrikovani melo najit opravdu vhodne nastaveni smesi.
Tezko rict i s filtrama pred karburatorem muze nas "kvalitni" benzin kor s motorovym oleje pricpat trysky. Emise u moto jsou jedno, nicmene je to proste takove cool, proste vyspele a lepsi pro dnesni dobu.

Jinak, jak funguje ten karburator, co ma v sobe "vstrikovani" o tom slysim prvne.. Diky

Jo a jeste k ty spotrebe, znam dost lidi, co maji serii simsona 50 nebo fichtla a 2,5l na sto jim to nezere spis 3 az 3,5l..

_________________
Minulost: Simson SR50/1B, Bing 17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 20:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 únor 2011, 20:13
Příspěvky: 70
Bydliště: Trutnov
No za mě-nejlepší vstřikování je karburátor dellorto :D ten můj točák umí jezdit za 3 ale taky za 7 na sto,všechno to je v páničkoj jak moc točí heftem :D a tak jestli jsou v okolí kopce,to pak za 2,5 jezdit nebude.

_________________
SIMSON S-70
Motor: 70/5,5q,DellOrto 21,Rzt r,Vape
Vzhled:street styl-prostě závodák :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 20:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
no nevím pokud chceš něco moderního kup si novou mašinu s rokem výroby 2014 a vstřikování tam budeš mít určo :D jinak jako pokud se nudíš klidně bych to na nějakým motoru zkusil, musel bys teda sehnat ten karburátor se vstřikem, sou to vlastně první počátky vstřikování, kdy bylo vstřikování jednobodové, vypadá to jako karbec, akorát to máš škrtící klapku, a na tu klapku je vyvedená triska od ventilu, no a ten ventil to prostě dávkuje a stříká to do tý klapky a tam už je podtlak z motoru a nasaje si to, u aut si to nasálo přes parohy do motoru, dnes už se používá vícebodové vstřikování a to takový že na sání je jenom škrtící klapka, a každej válec má v hlavě přidělanej injektor a dávkuje se benzín vlastně do každýho válce zvlášť... ty kdybys chtěl tohle předělat na simáka, musel bys někde sehnat ten vstřikovací karbec + čerpadlo a kdoví co to ještě potřebuje na vstřikování, no a potom horší problém nějakou programovatelnou řídící jednotku, kde by sis musel udělat svojí vlastní palivovou mapu :D která by se nejlíp ladila na brzdě kterou určo nemáš, takže až moc složitý a moc drahý na přestavbu, já když se nudil tak sem spíš přemejšlel jak simáka předělat na plyn z bomby :D už sem měl sehnanej redukčák, ventyl bych použil z pračky na vodu :D přežije 10bar spolehlivě, no a cpal bych to přes starej vykuchanej 16n3 do motoru :D problém byl opět "plynová" mapa pro různé otáčky a různé zatížení motoru :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2014, 20:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Bždycky jsem měl problém seřídit akorát N3 . NA ovouch simsonech co jeli do IT oba měli N1, jeden jel za 2,5 druhej za 3 , to jsme přikládali těžšímu nákladu a volnějšimu motoru, pokud by simso zřal víc než 3 litry už bych hledal kde to teče... Startování, v případě že zapalování je v pořádku a karburátor jakbysmet je bezproblémový - za studena na poprvý se sytičem, za tpla na poprvý bez sytiče, poloteplej motor občas max. 3krát... Za těmi filtry si stojim, viz jawa kolem světa (ještě jsem neviděl aby se tryska ucpala olejem , zvlášť dnes kdy se oleje mísí dobře). Argumentuješ tím že elektronika si nastaví všechno správně ale zapomínáš na to že by jsi ji musel naučit jak je to správně, leda by jsi ji celou vzal z podobnýho motoru.

Btw jednobod nebo vícebod je jedno , když máš jeden válec je to to samý, dokud jde o vstřik do sacího potrubí a ne do spalovacího prostoru, což v případě dvoutaktu stejně kvůli mazání spodku nemůžeš použít...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2014, 15:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dle mě je dávat vstřikování na simpla píčovina a vyhozený peníze a žádný užitek to nepřinese.jen průvan v prasátku.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2014, 16:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
však samozřejmě že je to k ničemu udělat stříkačku na simsona :D jde jen o tom podebatovat :D když už bych měl něco takovýho dělat tak už bych to vstřikování ladil třeba pro ethanol nebo jiný levnější pohonou látku aby se mi ten čas a investice vrátila ;) ono zas tolik by to nestálo, myslím si že komplet vstřik, s jednotou a kabeláží by se dal sehnat třeba za 1200 z bourané motorky, což při ceně 1400 za karbec je docela fuk, jde jen o ten čas kterej by nebyl malej sedět v dílně u NTB a udělat pro něj palivovou mapu :D

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2014, 18:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Co tak oválný píst?
Obrázek

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 16 Queries | GZIP : On ]