Bubaaak píše:
Co by to nešlo... všecho jde, problém jsou prostředky..
https://www.youtube.com/watch?v=umOWP0z ... j3nSZ5d0qA Směs máš dobrou když máš dobře seřízenej karburátor... Zrovna tak i bezproblemove startovani. O spolehlivost by jsi tím právě přišel. Když máš sítko na kohoutku a filtřík na hadičce tak na karburátor nemusíš šáhnout jak je rok dlouhej... Co chceš snižovat na 2,5l spotřeby? A emise? Na takovym prckoletu ? Neřeš...
No, nekdy je smes velky problem seridit i s originalni tryskou a vsim, pro seriovy motor, vycisteny karbec, ale dela si co chce, nebo pri nastaveni napr. bohatosti na otacky dle manualu pro serii vubec nebezi hladce a musi se k tomu pridat jeste treba dve otacky a to uz je takove divne..
Startovani, muze byt bezproblemove, ale i tak to muze ruzne skubat - studene. U vstrikovani sice taky, ale urcite mene znatelneji a kor u dvoutaktu, dke hrozi pridreni pri spatne smesi a pri jizde na sytic to muze byt az moc bohate by si vstrikovani melo najit opravdu vhodne nastaveni smesi.
Tezko rict i s filtrama pred karburatorem muze nas "kvalitni" benzin kor s motorovym oleje pricpat trysky. Emise u moto jsou jedno, nicmene je to proste takove cool, proste vyspele a lepsi pro dnesni dobu.
Jinak, jak funguje ten karburator, co ma v sobe "vstrikovani" o tom slysim prvne.. Diky
Jo a jeste k ty spotrebe, znam dost lidi, co maji serii simsona 50 nebo fichtla a 2,5l na sto jim to nezere spis 3 az 3,5l..